Kozmetika z Provensálska

Luxusná francúzska kozmetika L’Occitane si dokázala medzi slovenskými i českými zákazníkmi vybudovať trvalé miesto. Na svoj rozvoj využila i formu franchisovej spolupráce, ale zatiaľ sú otvorené 2 franchisové obchody na Slovensku. Momentálne spoločnosť L’Occitane pripravuje nový koncept SPA by L’Occitane.
„Cestou nového konceptu SPA by L’Occitane sme sa rozhodli ísť z dôvodu postupnej naplnenosti kapacity trhu pre našu firmu. Nový koncept by sa mal otvoriť ako na Slovensku, tak v ČR,“ približuje plány manažérka značky Eva Vidová. Ohľadom franchisovej spolupráce zaznamenáva L’Occitane záujem, ale sústredí sa predovšetkým na vlastné predajne. Tých v súčasnosti prevádzku 12 v Česku a 3 na Slovensku. Aj keď spoločnosť predáva luxusné tovary, svoj rozvoj zameriava predovšetkým na obchodné centrá, kde je dostatočná fluktuácia ľudí a najjednoduchší prístup.
Konkurencia na trhu kozmetických firiem sa v poslednej dobe viac stupňuje. „Priama konkurencia, ktorá by bola paralelná s naším konceptom, na trhu nie je, avšak i napriek tomu musíme s konkurenciou bojovať. Veríme produktom z unikátnych ingrediencií a pravou francúzskou tradíciou,“ dodáva Eva Vidová s tým, že problémom je tiež malá kúpyschopnosť ľudí, a tak sa L’Occitane koncentruje predovšetkým vo veľkých mestách.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?