Kozmetika z Provensálska

Luxusná francúzska kozmetika L’Occitane si dokázala medzi slovenskými i českými zákazníkmi vybudovať trvalé miesto. Na svoj rozvoj využila i formu franchisovej spolupráce, ale zatiaľ sú otvorené 2 franchisové obchody na Slovensku. Momentálne spoločnosť L’Occitane pripravuje nový koncept SPA by L’Occitane.
„Cestou nového konceptu SPA by L’Occitane sme sa rozhodli ísť z dôvodu postupnej naplnenosti kapacity trhu pre našu firmu. Nový koncept by sa mal otvoriť ako na Slovensku, tak v ČR,“ približuje plány manažérka značky Eva Vidová. Ohľadom franchisovej spolupráce zaznamenáva L’Occitane záujem, ale sústredí sa predovšetkým na vlastné predajne. Tých v súčasnosti prevádzku 12 v Česku a 3 na Slovensku. Aj keď spoločnosť predáva luxusné tovary, svoj rozvoj zameriava predovšetkým na obchodné centrá, kde je dostatočná fluktuácia ľudí a najjednoduchší prístup.
Konkurencia na trhu kozmetických firiem sa v poslednej dobe viac stupňuje. „Priama konkurencia, ktorá by bola paralelná s naším konceptom, na trhu nie je, avšak i napriek tomu musíme s konkurenciou bojovať. Veríme produktom z unikátnych ingrediencií a pravou francúzskou tradíciou,“ dodáva Eva Vidová s tým, že problémom je tiež malá kúpyschopnosť ľudí, a tak sa L’Occitane koncentruje predovšetkým vo veľkých mestách.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?