Expanzia k susedom

Dámske fitnes centrum Hany Bany pokračuje v hľadaní výhradného zástupcu, tzv. master-franchisera, na slovenskom trhu. Firma Laut, ktorá Hany Bany zastupuje, už viedla jednania s viacerými záujemcami, tieto však stroskotali na vzájomných predstavách a požiadavkách. Kandidáti na master-franchisovú licenciu sa nestotožňovali s filozofiou dámskych fitnes štúdií Hany Bany. Na Slovensku tak v prevádzke zostáva vlastná pobočka Hany Bany v Bratislave.
Slovensko však nie je jedinou krajinou, kde by chcela franchisová sieť preraziť s ženskými fitnes centrami. "Už nejakú dobu premýšľame o rakúskom trhu. Máme už vytvorený biznis plán a čaká sa len na vhodného partnera, ktorý si zriadi master-franchisovú licenciu," hovorí konateľ spoločnosti Laut Jakub Šigut s tým, že aktuálne prebiehajú s kandidátmi jednania. Jakub Šigut verí, že rozvoj na rakúskom trhu by mohol nastať na prelome rokov 2013 a 2014. Na českom trhu plánuje Hany Bany tento rok otvoriť ďalšie štyri franchisové centrá.
Firme sa podarilo naviazať niekoľko kontraktov aj na veľtrhu Franchise Meeting Point, ktorý sa konal v marci v Brne. "Veľtrh bol pre našu firmu príjemný, avšak prínos pre nás zatiaľ nie je vôbec markantný. Viac budeme vedieť až v jesenných mesiacoch, pretože v tomto období sa do sektoru fitnes investuje najviac," približuje pozitíva Jakub Šigut s tým, že najlepším mesiacom pre otvorenie pobočky je október.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?