Dobyť kraje

Fitnes centrá, ktoré sú priamo prispôsobené potrebám žien, sa rovnako ako vo svete stali u nás veľmi obľúbené. Dôkazom je i franšízová sieť Contours, ktorú prevádzkuje spoločnosť Alfréd. Na Slovensku plánuje obsadiť všetky krajské mestá. „Tento rok sme otvorili dva kluby, v Banskej Bystrici a Žiline. Naším cieľom je tu pokryť všetky krajské mestá,“ doplňuje Ondřej Velc, jednateľ firmy Alfréd.
Slovensko sa môže tešiť už z 6 centier Contours. Z toho 3 sú umiestnené v Bratislave. Viac sa rozvíjajú u susedou v Česku, kde spoločnosť Alfréd za cieľ dala obsadiť také mestá, v ktorých žije menej ako 30 tisíc obyvateľov. Ak však franšízu predá, záleží na nájme. „Preferujeme záujemcov, ktorí vlastnia nehnuteľnosť, v ktorej by bolo vhodné centrum Contours prevádzkovať. Ak taký nie sú, potom franšízovú licenciu dáme tým, ktorí získajú v dobrej lokalite nízky nájom,“ dodáva Ondřej Velc, jednateľ firmy Alféd.
Mestá nad 30 tisíc obyvateľov majú takmer všetky 1 fitnes Contours, nie však všetky. Jedno miesto ostáva ešte v Brne a fitnes centrá Contours ešte chýbajú v Mladej Boleslavi, Třinci, Děčíně, Teplicích, Jablonici nad Nisou, Třebíči a Táboře. V poslednej dobe sa fitnes štúdiá Contours objavili v Kroměříži a Jirkově, kde žije menej ako 30 tisíc obyvateľov.
Koncept expres kruhového cvičenia pre ženy Contours vznikol v USA pred 13 rokmi. Cvičenie trvá len 30 minúť a kombinuje posilňovanie s aeróbnym cvičením. Pobočku je možné viesť priamo alebo prostredníctvom personálu ako investičnú príležitosť. Značka aktuálne pôsobí v 30 krajinách sveta, kde funguje viac ako 800 fitnes centier.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?