Solodoor
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
OTVORTE SI VLASTNÚ PREDAJŇU A ZARÁBAJTE S UNIKÁTNYM FRANCHISOVÝM KONCEPTOM SOLODOOR, JEDINÝM SVOJHO DRUHU V ČESKU A NA SLOVENSKU.
Franchisa SOLODOOR ponúka svojim partnerom know-how tradičného českého výrobcu interiérových dverí a zárubní získané niekoľkoročným úspešným prevádzkovaním vlastných maloobchodných predajní v Českej republike i v zahraničí. Všetko, čo Vám v rámci franchisy SOLODOOR ponúkame, sme si vyskúšali na vlastnej koži a zaručujeme Vám, že to funguje!
Ako si môžete otvoriť vlastnú predajňu dverí a zárubní SOLODOOR?
Odpoveď je jednoduchá - je to veľmi rýchle a do troch mesiacov od podpisu franchisovej zmluvy môže byť všetko hotové.
Krátka doba samotnej prípravy prevádzky novej franchisovej predajne je jednou z hlavných výhod našej franchisy. To je možné vďaka komplexnému a praxou overenému know-how, ktoré obsahuje mnohoročnou praxou overené kroky potrebné pre vybudovanie, prevádzku a následné úspešné riadenie franchisových predajní. Samozrejmosťou je zabezpečenie všetkých potrebných školení aj prevádzková podpora franchisového manažéra. Po celú dobu procesu otvárania Vašej franchisovej predajne sme s Vami.
Franchisant prináša kapitál pre vybudovanie a prevádzku svojej predajne. Ako jej vlastník zostáva pritom samostatným podnikateľom využívajúcim silnú značku SOLODOOR ako jedného z troch najväčších výrobcov interiérových dverí a zárubní v Českej republike.
Centrálny nákup tovarov a služieb umožňuje franchisantom dosiahnuť výrazne výhodnejších nákupných cien, než by dosiahli mimo franchisovú sieť SOLODOOR. O rokovanie s dodávateľmi sa pritom nestaráte. Robíme to za Vás, aby ste maximum svojho času mohli venovať svojim zákazníkom a riadeniu Vašej vlastnej predajne.
Čo je ešte dobré vedieť o franchise SOLODOOR:
SOLODOOR a.s. - Popredný český výrobca interiérových dverí a zárubní, ktorý zaviedol franchising v roku 2014, čoby úspešný obchodný systém, do svojej podnikateľskej praxe v Českej republike a na Slovensku. SOLODOOR a.s. využíva jeden z najstarších známkových fondov v Českej republike odkazujúce na silnú tradíciu značky SOLO, ktorá je známa najmä s drevárskou a Zapalkovou výrobou v Sušici.
Podnikanie so spoločnosťou SOLODOOR je pre nových franchisantov zárukou dlhodobej perspektívy. Začať podnikať pod zavedenou značkou - franchisou SOLODOOR - ktorá disponuje stabilným postavením na trhu a hlavne šikovne prepája silnú tradíciu historicky významnej spoločnosti SOLO s pokrokovými prístupmi a metódami výroby i predaja, je pre nových franchisantov zárukou podnikateľských úspechov aj v dnešnej rýchlo sa meniacej dobe.
Vlastné pobočky
ČR - Sušice (centrála)
Franchisové pobočky
- SR - Bratislava, Námestovo, Banská Bystrica, Košice, Žilina
- ČR - Praha, Brno, Zlín, Mnichovo Hradiště, Plzeň, Ostrava, Olomouc, Hradec Králové, Karlovy Vary (v príprave), Ústí nad Labem (v príprave)
AKTUÁLNE HĽADÁME NOVÝCH PARTNEROV PRE MESTA - Trnava, Nové Zámky, Komárno, Rimavská Sobota, Prievidza, Povážská Bystrice, Žilina, Martin, Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Poprad a ďalšie.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Čo Vám ponúkame?
- Dlhodobú a perspektívnu spoluprácu pod značkou tradičného českého výrobcu dverí a zárubní. Zmluva sa uzatvára na 5 rokov
- Krátku dobu na prípravu a otvorenie predajne, pomoc s úvodným marketingom
- Projektovú štúdiu komplexného riešenia predajne
- Územnú exkluzivitu pre Vašu predajňu
- Intuitívny objednávkový systém
- Vstupné a následná pravidelná odborné školenia personálu Vašej predajne
- Využitie centrálneho marketingu firmy SOLODOOR
- Podpora lokálneho marketingu Vašej predajne
- Zaujímavé, zvýhodnené obchodné podmienky
- Výrazný finančný príspevok franchisora do vybavenie predajne (vzorky) vo výške až 20.000, - €, v závislosti na veľkosti predajne
- Komplexnú podporu a poradenstvo pred i po otvorení predajne
- Veľmi rýchlu návratnosť vstupnej investície
Nevyhnutná investícia na začiatku
Franchisa SOLODOOR pre štart Vášho podnikania nevyžaduje vysokú investíciu. Hlavná časť finančných prostriedkov smeruje do zariadenia Vašej vlastnej predajne!
- Jednorazový vstupný licenčný poplatok 10.000 EUR
- Investíciu franchisanta do zariadenia predajne približne 20.000 EUR (v závislosti na veľkosti a zariadenie predajne)
Základné požiadavky
Kto sa môže stať partnerom - franchisy SOLODOOR?
Vzhľadom k prepracovanosti celého konceptu, detailnému know-how, školeniu a najmä vďaka intuitívnemu objednávkovému systému, môžu začať podnikať pod značkou SOLODOOR aj ľudia mimo odbor či začínajúci podnikatelia. Žiadne skúsenosti a ani vzdelanie v odbore teda nie sú podmienkou, Záleží hlavne na vašej aktivite a chuti podnikať, so všetkým vám pomôžeme.
Neváhajte si s nami dohodnúť osobné stretnutie, kde môžeme prebrať všetky podrobnosti spolupráce.
Informácie o franchisorovi
SOLODOOR CENTRUM s. r. o.
Cejl 494/25602 00 Brno – Zábrdovice
+420 727 884 078
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
František Kelemen
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.
„Hľadáme ľudí, ktorí majú odvahu sa postaviť na vlastné nohy a majú tužbu budovať svoje podnikanie," hovorí Miroslav Kubík, konateľ spoločnosti Lomax.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.