1. day
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
1. day s.r.o. úspešne pôsobí na Slovenskom trhu už od roku 2009.
Predajne 1.day sú miestom, ktoré zákazníka naladí, ktoré mu odporučí niečo na príjemný romantický večer, na divokú párty, alebo aj darček na oslavu.
Prinášame jednoduchý, rýchly a praktický nákup alkoholového tovaru na mieste, kde si prídu na svoje aj skutoční znalci.
Sme overená slovenská značka a kladieme dôraz na kvalitu a inovácie.
Máme vlastný vernostný program 1.DAY KLUB zabezpečujúci pravidelnosť nákupov
Čo ponúkame:
- Dlhodobú spoluprácu, ktorá Vás bude baviť.
- Možnosť rodinného biznisu.
- Podieľanie sa na rozvoji značky.
- Výhodné a zaujímavé nákupné ceny.
- Profesionálny prístup.
Čo potrebujete:
- Ochotu a nadšenie manažovať svoju predajňu.
- Skúsenosti s riadením a motivovaním ľudí.
- Skúsenosti s maloobchodným predajom.
- Vlastný kapitál na bankovú garanciu.
- Absolvovať školenia.
Ak v sebe cítite podnikateľského ducha a zvažujete vlastné podnikanie, vstúpte s nami do sveta 1day, v ktorom nájdete množstvo výhod a dlhodobú stabilitu.
Franchisové pobočky
Viac ako 110 prevádzok po celom Slovensku (+6 v príprave do konca roku 2024).
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Výber vhodného miesta k umiestneniu franchisingovej predajne
- Návrh dizajnu vizuálu a predajne
- Odborný návrh rozloženia predajne
- Regionálne a celoslovenské incentív súťaže, akcie, ochutnávky a mnoho iného
- Výpočet očakávanej návratnosti podľa regionálneho umiestnenia
- Originálny layout FMCG, 5000€ pri zriadení prevádzky v nefinančnej podobe
- Marketing celoslovenský aj regionálny
- Školiaci program SOFT SKILLS
- Pomoc s úvodným náborom personálu
- Pracovné odevy
- Podpora BBE, produktové školenia, B2B podpora priradeným regionálnym inšpektorom
- Zabezpečíme hardvérové a softvérové vybavenie predajne
- Garantovaný spätný bonusový systém a mnoho ďalšieho,
Nevyhnutná investícia na začiatku
Celková investícia je od cca. € 65 000 – 100 000 a odvíja sa od veľkosti prevádzky, jej pripravenosti či nutnosti prerobenia do požadovanej podoby vrátane vybavenia (regále, vitríny, chladničky, kasa a predajný softwér, POS terminál) a tovaru).
Základné požiadavky
- Prax v maloobchode je vítaná
- Komerčný pristor vo veľkosti min. 85m2 vrátane zázemia a skladu
- Lokalita s vysokým prirodzeným pohybom obyvateľstva
- Personálne obsadenie na prevádzkovanie jednotky v časovom harmonograme sedem dní v týždni.
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Mgr. Pavol Kuľha - Franchise Manager
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Franšíza DietaFit chce preraziť na Slovensko. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.