Yves Rocher už nie je k dispozícii
Dôvodom zastavenia prezentácie v Katalógu franšízových príležitostí môže byť:
- spoločnosť ukončila nábor nových franšízantov alebo partnerov;
- organizátor zavádza zmeny v podmienkach spolupráce;
- ukončenie spolupráce spoločnosti s portálom Franchising.sk;
- redakcia odstránila z katalógu franšízových príležitostí.
Pozývame vás, aby ste si prečítali o ďalších aktívnych konceptoch z rovnakého odvetvia.
Katalóg franšíz
kozmetika
Prečítaj články
Máme za sebou rok plný výziev a zmien
/17.01.2022
„Rástli sme aj v období pandémie, ale ani nám sa nevyhlo zatváranie pobočiek," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
Najčítanejšie
Nové miesta pre obchody si dôkladne vyberáme
/09.09.2019
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!
„V našom odbore je veľmi dôležitý tréning. Preto mu pri práci s franšízantmi venujeme veľkú energiu,“ hovorí Paulina Patelka, franšízová manažérka pre rozvoj sieteSemilac.
Značka Triumph chce mať na trhu do troch rokov 10 až 12 predajní. V akých mestách otvárajú už čoskoro?
Naši franšízanti pracujú v odbore krásy, ktorý neustále rastie, oni tak môžu rásť s ním, hovorí Éva Farkasz, zástupkyňa konceptu Collagen Cocktail.