Ugo
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Značka UGO
UGO je česká firma založená v roku 2005, ktorá prerazila vďaka čerstvým šťavám a konceptu zdravého stravovania. V roku 2012 ju kúpila spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko, vďaka čomu došlo k dynamickému rozvoju nielen konceptu UGO Freshbar, ale po roku 2014 aj konceptu UGO Salaterie. Dnes UGO prevádzkuje 64 Freshbarov a Salaterií po celom Česku a Slovensku.
100% čerstvé ovocné a zeleninové šťavy ponúka UGO aj v balenej forme, vo fľaštičkách ošetrených vysokým tlakom, tzv. paskalizácií, vďaka ktorej nedochádza ku strate cenných živín a vitamínov. V sieti maloobchodov, vo vlakoch alebo na benzínových pumpách si môže zákazník kúpiť aj balené UGO šaláty, ľahšiu alternatívu menu nielen na cestách. Značka UGO ponúka ľahkú cestu ku zdravému stravovaniu. Sme lídrom zdravého stravovania a pestrou ponukou oslovujeme aj širšie cieľové skupiny.
Záleží nám na pôvode surovín. Chceme sa zapojiť do ich produkcie, partnersky ovplyvňujeme pôvod a kvalitu surovín, ktoré sú súčasťou našich produktov.
Správame sa EKOLOGICKY. Budujeme zero waste firmu s fungujúcou cirkulárnou ekonomikou. Napríklad vo väčšine reštaurácií používame porcelán, sklo a príbory namiesto jednorazového plastu. Riadime sa heslom: “Najlepší obal je ten, ktorý nevznikne”.
UGO ako franšízor
Franšízovú spoluprácu s partnermi sme prvý krát uplatnili v roku 2010, keď sme otvorili prvú franšízovú prevádzku v Plzni. UGO franšízová spolupráca je dlhodobé obchodné „manželstvo“ založené na obojstrannej podpore a dôvere. Preto s nami veľa franšízových partnerov podniká dlhšie ako 10 rokov. Aktuálne spolupracujeme takmer s 20 franšízovými partnermi, ktorí prevádzkujú viac ako 30 prevádzok.
Vo franšízovej spolupráci vidíme úžasné spojenie globálneho a lokálneho prístupu. To, čo nás franšízing naučil, je najmä hľadanie spoločných ciest. Vieme vytvoriť flexibilný model spolupráce pre partnerov, ktorí s nami zdieľajú víziu a sú ochotní sa aktívne podieľať na každodennej prevádzke franšízovej pobočky.
Aktuálne evidujeme potenciál na otvorenie novej prevádzky v Prešove, Bratislave, Nitre. Tiež aktuálne zvažujeme, že by sme niektoré už dlhodobo fungujúce prevádzky odovzdali do rúk nových franšízových partnerov a to v lokalitách Trnava, Bratislava a Košice. Ale potenciál vnímame takmer vo všetkých krajoch a sme otvorení diskusii nad všetkými regiónmi Slovenska.
Vlastné pobočky
- 2 x UGO Freshbar (SR)
- 13 x UGO Freshbar (ČR)
- 16 x UGO Salaterie (ČR)
Franchisové pobočky
- 5 x UGO Freshbar (SR)
- 20 x UGO Freshbar (ČR)
- 8 x UGO Salaterie (ČR)
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Pomoc, koordinácia a schválenie vhodnej lokality, rokovanie s prenajímateľom
- Spracovanie dispozície prevádzky s ohľadom na optimalizáciu výrobných procesov
- Spracovanie projektovej dokumentácie a vizualizácie
- Spracovanie odhadu finančného plánu vrátane požiadaviek na cash-flow
- Zaistenie všetkých povolení výstavby a koordinácie dodávateľov
- Koordinácia výstavby prevádzky a zaistenie všetkých dodávateľských služieb a dodávok
- Školenie franšízového partnera vo všetkých oblastiach riadenia prevádzky,
- Globálna aj lokálna marketingová podpora
- Vývoj nových produktov
- Správa IT systému na prevádzkach
- Správa dodávateľského reťazca
- Pravidelné poradenstvo v oblasti prevádzkovania dokonalosti
- Vyhodnocovanie nákladovej optimalizácie
Nevyhnutná investícia na začiatku
- UGO Freshbar kiosk
- 15 – 20 m2
- Investícia 56 tisíc Eur
- Vhodné lokality: pasáže obchodných centier
- UGO Freshbar „zabudovaná jednotka“
- 20 – 60 m2
- Investícia v rozmedzí 72 tisíc Eur – 108 tisíc Eur podľa stavu priestorov
- Vhodné lokality: Obchodné centrá, dopravné uzly, frekventované miesta v centre mesta, office parky
- UGO Salaterie bez lobby (sedenia)
- 80 – 120 m2
- Investícia v rozmedzí: 180 tisíc Eur – 240 tisíc Eur podľa stavu priestorov
- Vhodné lokality: Foodcourt v rámci obchodných, administratívnych či iných budov
- UGO Salaterie vrátane vlastného lobby (sedenia)
- 150 – 400 m2
- Investícia v rozmedzí 260 – 480 tisíc Eur podľa stavu priestorov
- Vhodné lokality: frekventované miesta v centre mesta, obchodné centrá
TYPY FRANŠÍZOVÝCH MODELOV SPOLUPRÁCE
- Vybudovanie novej prevádzky
- Prevzatie už fungujúcej prevádzky
- MASTER franšízová spolupráca v prípade zahraničnej spolupráce
- SOFT franšízová spolupráca v prípade prevzatia už fungujúcej prevádzky, a to za individuálnych podmienok
Základné požiadavky
KTO SÚ NAŠI FRANŠÍZOVÍ PARTNERI:
- Každodenne aktívne pracujú vo svojich franšízových prevádzkach
- Zmenili svoje doterajšie pracovné činnosti, aby sa naplno mohli venovať budovaniu podnikania so značkou UGO
- Niektorí majú skúsenosti z odboru gastronómie, managementu a vedenia ľudí
- Investovali vlastné prostriedky do vybudovania či odkúpenia prevádzky pod značkou UGO
- Sú to podnikatelia, ktorí sa stali súčasťou značky UGO a podieľajú sa na jej budovaní
- A hlavne majú odvahu a patričný entuziazmus byť súčasťou značky UGO a zdieľať všetky úspechy a neúspechy spolu s nami
Informácie o franchisorovi
UGO trade s.r.o. organizačná zložka
Rajecká Lesná 1, 01315 Rajecká Lesná
+420 775 749 900
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Lukáš Prauss
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
„Niektoré naše UGO Freshbary prenecháme franšízantom. Môžu rozbehnúť podnikanie za podmienok, ktoré by boli loni nemysliteľné," hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Laici aj podnikatelia so skúsenosťami z oblasti gastronómie. Tí všetci sa môžu stať franšízantmi značky iBoxík. Aká investícia na nich čaká?
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.