Mr. Kebab
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Mr.KEBAB franchise systém prináša na trh fast foodov - plných mletého mäsa a hamburgerov - novú kvalitu rýchleho občerstvenia. Kebab je produkt, s ktorým ste sa už určite stretli, ale ešte nikdy nebol tak dobrý, tak šťavnatý a hlavne chutný, ako v medzinárodnej sieti Mr.KEBAB.
Spolu s ostatnými dôsledne vyberanými produktami pripravovanými v duchu zásad zdravého stravovania prinášame filozofiu jednotne ladených a rovnako zásobovaných Fast foodov, postavených na báze Kebabu, takže odteraz budete mať istotu vždy kvalitného produktu pre svojich klientov.
V kombinácii s kvalitným servisom tak máte práve Vy možnosť stať sa súčasťou medzinárodnej siete a prispievať tak ku spokojnosti našich zákazníkov, nech sú kdekoľvek, ako aj k vašej spokojnosti s dosiahnutými predajnými a finančnými výsledkami.
Začlente sa aj vy do medzinárodnej rodiny poskytovateľov kvalitného občerstvenia - do rodiny Mr. KEBAB. Máte možnosť pracovať v systéme, kde vám všetko ukážeme, naučíme vás, zaškolíme vašich pracovníkov a budeme vás podporovať k vášmu úspechu.
Vlastné pobočky
- OC Atrium Optima, Košice, Slovensko
Franchisové pobočky
- OC Galéria Shopping, Košice, Slovensko
- OC Aupark Schoping Center – Žilina, Slovensko
- OC NOVUM – Prešov, Slovensko
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- pri hladaní vhodného priestoru
- pri zazmluvnňovaní
- pri realizácii
- pri rozbehu
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Vstupná investícia v rozpätí : 40 000 - 80 000 Eur (podľa veľkosti prevádzky)
- Základná licencia: 10 000 Eur
- Mesačné poplatky: 5 % z obratu
Základné požiadavky
Požiadavky na priestor:
- Cca 50 m2 ( bez sedenia, ak je spoločné)
- Cca 100m2 so sedením
- Možný aj exterierový stánok - cca 35m2 bez sedenia (len státie) - cca 70m2 so sedením
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Ing. Ľubor Lelovits
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V súčasnom nepredvídateľnom období by som si ako začínajúci podnikateľ prioritne vybral franchísu pred samostatnosťou," hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy sú v kurzu. Pre mnohých predstavujú šancu na rozbehnutie podnikania v gastroodbore. Jednou zo značiek, ktoré chcú na trhu ďalej expandovať je Mr. Kebab.
„Po dobu 6 mesiacov v čase pandémie sme franšízantom neúčtovali žiadne franšízové poplatky," prezrádza majiteľ a zakladateľ siete Mr. Kebab Ľubor Lelovits.
„Doba je bolestivá, ale o to viac sa snažíme náš koncept upravovať a posúvať ďalej. Spúšťame nové produkty a zaviedli sme nové služby,“ hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.