Mr. Kebab

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Franchisový koncept Mr. KEBAB je moderný fast food s veľmi kvalitným grilovaným kuracím kebabom a ďalšími špecialitami z kuracieho mäsa. Tento koncept ponúka ďalej okrem rôznych variácií pokrmov na celom svete označované ako KEBAB, aj širokú škálu rýchleho občerstvenia – zemiakové, syrové a zeleninové špeciality, ako aj 100% – nej prírodné šťavy mnohých chutí. Ďalšou prednosťou je rýchly a veľmi dobre vyškolený personál. Mr. KEBAB vyhľadávajú zákazníci, ktorí sa neuspokoja s bežnou ponukou fast foodových sietí a hľadajú kvalitnejšie a nápaditejšie stravovanie vo veľmi príjemnom prostredí.
Široká a kvalitná ponuka KEBAB špecialít, rozšírená o ďalšie fast foodové jedlá a zdravé nápoje, odlišuje tento koncept od ostatných fast foodov na trhu. Dôraz je kladený na kvalitné, čerstvé a chutné suroviny.
Naša FILOZOFIA
Finálna úprava jedál sa vykonáva priamo pred očami zákazníkov. Dôraz je kladený na 3 základné vnemy - zrak, čuch a chuť. Tiež moderné technológie a zdravý spôsob prípravy jedál s použitím kvalitných čerstvých surovín sú hlavnou prednosťou konceptu Mr. KEBAB.
Naše KNOW - HOW
Franchisové podnikanie s Mr. KEBAB je premyslené do všetkých detailov. Franchisanti si nemusia lámať hlavu nad tým, kde budú objednávať tovar a všetky ďalšie potrebné suroviny, aký olej a fritézy sú najvhodnejšie, ako vyškoliť zamestnancov, ako získavať a udržať si záujem zákazníkov v spádovej oblasti ich prevádzok. Aj keď je koncept pripravený do všetkých detailov, franchisor môže po vzájomnej dohode dať priestor aj vašej kreativite, novým nápadom alebo lokálnym zvyklostiam.
Typy prevádzok - formátov Mr. KEBAB
- Food court fast food - predovšetkým pre nákupné centrá
- Rozmer: cca. 50 m2 - podľa možností konkrétneho umiestnenia prevádzky. Frekventované a dobre viditeľné miesto
- Exteriérový samostatný stánok
- Rozmer stánku 4,8x3,5 m, s posedením, slnečníky, vybavený zabezpečovacou a hudobnou technikou.
- Vhodný predovšetkým na kultúrne, športové a spoločenské akcie.
- HIGH STREET - Interiérový fast food
- Rozmer bude prispôsobený lokálnym možnostiam v centrách miest, na veľmi frekventovaných uliciach, a pod.
Vlastné pobočky
- OC Atrium Optima, Košice, Slovensko
Franchisové pobočky
- OC Galéria Shopping, Košice, Slovensko
- OC Aupark Schoping Center – Žilina, Slovensko
- OC NOVUM – Prešov, Slovensko
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Pri hladaní vhodného priestoru
- Pri zazmluvnňovaní
- Pri realizácii
- Pri rozbehu
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Vstupná investícia v rozpätí : 40 000 - 80 000 Eur (podľa veľkosti prevádzky)
- Základná licencia: 10 000 Eur
- Mesačné poplatky: 5 % z obratu
Základné požiadavky
- Podnikateľského ducha – nadšenie pre vlastné podnikanie
- Záujem tvrdo pracovať, neustále sa zdokonaľovať a učiť sa
- Ochotu zaradiť sa do medzinárodného franchisového systému a spoločne budovať silnú a úspešnú značku na trhu
- Základné znalosti a predpoklady pre prácu, vedenie a motiváciu malého tímu spolupracovníkov
- Orientácia na zákazníka
- Potrebný investičný kapitál na začatie činnosti
- Odhodlanie pre samostatné podnikanie s horizontom najbližších min. 10 rokov
- Skúsenosti s reštauračnou prevádzkou av gastronómii sú výhodou, nie však podmienkou
Požiadavky na priestor:
- Cca 50 m2 ( bez sedenia, ak je spoločné)
- Cca 100 m2 so sedením
- Možný aj exterierový stánok - cca 35 m2 bez sedenia (len státie) - cca 70 m2 so sedením
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Ing. Ľubor Lelovits
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V súčasnom nepredvídateľnom období by som si ako začínajúci podnikateľ prioritne vybral franchísu pred samostatnosťou," hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy sú v kurzu. Pre mnohých predstavujú šancu na rozbehnutie podnikania v gastroodbore. Jednou zo značiek, ktoré chcú na trhu ďalej expandovať je Mr. Kebab.
„Po dobu 6 mesiacov v čase pandémie sme franšízantom neúčtovali žiadne franšízové poplatky," prezrádza majiteľ a zakladateľ siete Mr. Kebab Ľubor Lelovits.

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.