Mr. Kebab

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Franchisový koncept Mr. KEBAB je moderný fast food s veľmi kvalitným grilovaným kuracím kebabom a ďalšími špecialitami z kuracieho mäsa. Tento koncept ponúka ďalej okrem rôznych variácií pokrmov na celom svete označované ako KEBAB, aj širokú škálu rýchleho občerstvenia – zemiakové, syrové a zeleninové špeciality, ako aj 100% – nej prírodné šťavy mnohých chutí. Ďalšou prednosťou je rýchly a veľmi dobre vyškolený personál. Mr. KEBAB vyhľadávajú zákazníci, ktorí sa neuspokoja s bežnou ponukou fast foodových sietí a hľadajú kvalitnejšie a nápaditejšie stravovanie vo veľmi príjemnom prostredí.
Široká a kvalitná ponuka KEBAB špecialít, rozšírená o ďalšie fast foodové jedlá a zdravé nápoje, odlišuje tento koncept od ostatných fast foodov na trhu. Dôraz je kladený na kvalitné, čerstvé a chutné suroviny.
Naša FILOZOFIA
Finálna úprava jedál sa vykonáva priamo pred očami zákazníkov. Dôraz je kladený na 3 základné vnemy - zrak, čuch a chuť. Tiež moderné technológie a zdravý spôsob prípravy jedál s použitím kvalitných čerstvých surovín sú hlavnou prednosťou konceptu Mr. KEBAB.
Naše KNOW - HOW
Franchisové podnikanie s Mr. KEBAB je premyslené do všetkých detailov. Franchisanti si nemusia lámať hlavu nad tým, kde budú objednávať tovar a všetky ďalšie potrebné suroviny, aký olej a fritézy sú najvhodnejšie, ako vyškoliť zamestnancov, ako získavať a udržať si záujem zákazníkov v spádovej oblasti ich prevádzok. Aj keď je koncept pripravený do všetkých detailov, franchisor môže po vzájomnej dohode dať priestor aj vašej kreativite, novým nápadom alebo lokálnym zvyklostiam.
Typy prevádzok - formátov Mr. KEBAB
- Food court fast food - predovšetkým pre nákupné centrá
- Rozmer: cca. 50 m2 - podľa možností konkrétneho umiestnenia prevádzky. Frekventované a dobre viditeľné miesto
- Exteriérový samostatný stánok
- Rozmer stánku 4,8x3,5 m, s posedením, slnečníky, vybavený zabezpečovacou a hudobnou technikou.
- Vhodný predovšetkým na kultúrne, športové a spoločenské akcie.
- HIGH STREET - Interiérový fast food
- Rozmer bude prispôsobený lokálnym možnostiam v centrách miest, na veľmi frekventovaných uliciach, a pod.
Vlastné pobočky
- OC Atrium Optima, Košice, Slovensko
Franchisové pobočky
- OC Galéria Shopping, Košice, Slovensko
- OC Aupark Schoping Center – Žilina, Slovensko
- OC NOVUM – Prešov, Slovensko
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Pri hladaní vhodného priestoru
- Pri zazmluvnňovaní
- Pri realizácii
- Pri rozbehu
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Vstupná investícia v rozpätí : 40 000 - 80 000 Eur (podľa veľkosti prevádzky)
- Základná licencia: 10 000 Eur
- Mesačné poplatky: 5 % z obratu
Základné požiadavky
- Podnikateľského ducha – nadšenie pre vlastné podnikanie
- Záujem tvrdo pracovať, neustále sa zdokonaľovať a učiť sa
- Ochotu zaradiť sa do medzinárodného franchisového systému a spoločne budovať silnú a úspešnú značku na trhu
- Základné znalosti a predpoklady pre prácu, vedenie a motiváciu malého tímu spolupracovníkov
- Orientácia na zákazníka
- Potrebný investičný kapitál na začatie činnosti
- Odhodlanie pre samostatné podnikanie s horizontom najbližších min. 10 rokov
- Skúsenosti s reštauračnou prevádzkou av gastronómii sú výhodou, nie však podmienkou
Požiadavky na priestor:
- Cca 50 m2 ( bez sedenia, ak je spoločné)
- Cca 100 m2 so sedením
- Možný aj exterierový stánok - cca 35 m2 bez sedenia (len státie) - cca 70 m2 so sedením
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Ing. Ľubor Lelovits
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V súčasnom nepredvídateľnom období by som si ako začínajúci podnikateľ prioritne vybral franchísu pred samostatnosťou," hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy sú v kurzu. Pre mnohých predstavujú šancu na rozbehnutie podnikania v gastroodbore. Jednou zo značiek, ktoré chcú na trhu ďalej expandovať je Mr. Kebab.
„Po dobu 6 mesiacov v čase pandémie sme franšízantom neúčtovali žiadne franšízové poplatky," prezrádza majiteľ a zakladateľ siete Mr. Kebab Ľubor Lelovits.
„Doba je bolestivá, ale o to viac sa snažíme náš koncept upravovať a posúvať ďalej. Spúšťame nové produkty a zaviedli sme nové služby,“ hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.

McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.