Crazy Bubble

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Crazy Bubble je jediná značka v Európe, ktorá ponúka originálne, unikátne taiwanské nápoje Bubble Tea. Reťazec je inšpirovaný rodiskom slávneho čaju - Taiwanom. Práve tam začala popularizácia dezertov s tapiokovými perlami, potravinárskym produktom vyrobeným z manioku v tvare guličiek. Tapioka v kombinácii s čajom, mliekom a cukrom začala éru Bubble Tea. Postupom času sa nápady na tento nápoj začali diverzifikovať a objavili sa aj ovocné čaje s prísadami, ako je popping boba, nata de coco alebo želé.
Crazy Bubble vyznačuje neustála snaha o zavádzanie nových chutí a druhov nápojov, ktoré vychádzajú z tradícií ázijských krajín, ale aj z originality vlastných receptúr značky a preferencií zákazníkov.
Naše Bubble Tea sa nachádzajú v nákupných centrách, zábavných parkoch a verejných priestoroch, ako sú reštaurácie a zoologické záhrady a na rôznych spoločenských a športových podujatiach. Vďaka najlepšej možnej kvalite surovín dovážaných z krajiny pôvodu sú naše nápoje veľmi obľúbené.
Crazy Bubble prevádzkuje viac než 210 otvorených a prosperujúcich pobočiek v 10 európskych krajinách.
Franchisové pobočky
- Poľsko - 134 franšízových pobočiek / 45 partnerských pobočiek
- Anglicko - 1 franšízová pobočka
- Chorvátsko - 3 franšízové pobočky
- Čierna Hora - 2 franšízové pobočky
- Estónsko - 1 franšízová pobočka
- Moldavsko - 1 franšízová pobočka
- Portugalsko - 4 franšízové pobočky
- Rumunsko - 36 franšízových pobočiek
- Bosna a Hercegovina 1 franšízová pobočka
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
FRANŠÍZA
VÝHODY
- Overený obchodný model
- Individualizovaný prístup k pomoci franšízantom so znalosťou značky a franšízovom prevádzkou
- Žiadne licenčné poplatky
- Bezplatné školenie franšízantov a zamestnancov
- Marketingová podpora (sociálne média a prístup k lokálnemu trhu)
MASTER-FRANŠÍSA
ÚZEMNÁ EXKLUZIVITA
„Stanovíme si spolu minimálne ciele rozvoja, aby sme zabezpečili vaši exkluzivitu!“
- 1. rok - 4 prevádzky
- 2. rok - 4 prevádzky
- 3. rok - 3 prevádzky
*Konkrétne ciele počtu prevádzok sa stanovujú individuálne pri podpise zmluvy..
„VÄČŠIA SIEŤ = NIŽŠIE NÁKLADY A VYŠŠÍ ZISK!“
- Po otvorení 10 pobočiek zorganizujeme LOGISTICKÉ CENTRUM VO VAŠEJ KRAJINE
MOŽNOSTI MASTER-FRANŠÍZY:
- Získajte prehľad o tržbách z predaja tovarov a franšízových poplatkoch pobočiek OTVORENÝMI VAŠIMI PARTNERMI!
VÝHODY MASTER-FRANŠÍZY
- Exkluzivita: Master franšízant má ve svém regionu výhradní práva.
- Konsolidovaný marketing: Využití společné marketingové síly celé sítě.
- Znalost místního trhu: Díky lokální přítomnosti má master franšízant hlubší porozumění potřebám zákazníků.
PODPORA
- Školenia - bezplatné školenia pre franšízantov i zamestnancov
- Koordinácia grafického dizajnu - 3D vizualizácia kioskov • Vysoko kvalitné grafické materiály
- Marketing - Sociálne médiá a lokálne marketingové kampane
- Objednávky a e-shop - najvyššia kvalita surovín
- Manažér franšízy & audit - úzka spolupráca a podpora od Master franšízy
Nevyhnutná investícia na začiatku
FRANŠÍZA:
Prevádzka – cca 30 000 € bez DPH
Franšízový poplatek – 250 € bez DPH měsíčně
MASTER-FRANŠÍZA:
Prevádzka – cca 30 000 € bez DPH
Franšízový poplatek – 150 € bez DPH
Základné požiadavky
FRANŠÍZA - ZÁKLADNÉ POŽIADAVKY
- Na zariadenie: prívod vody, odpad, elektrické zásuvky
- Na franšízanta: podnikatelské myšlení a touha uspět
Stánok alebo priestory s bublinkovým čajom:
- PRIESTOR 12 m2
- PRIPOJENIE K ELEKTRICKÉMU PRÚDU MINIMÁLNE 4 kW (3 FÁZE)
- OBĽÚBENÉ MIESTO PRE MLÁDEŽ
- PRÍVOD VODY S ODVODOM (Ø40)
Informácie o franchisorovi
CB Poland Sp. z o.o.
Korczoka 14 street, 41-806 Zabrze, Poland
+48 666 561 361
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Dorota Bilska
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.

Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Franchising je systém istého druhu licenčných zmlúv, ktoré sa stávajú čím ďalej tým obľúbenejšími v oblasti podnikania. Do franchisingu je možné zahrnúť i rôzne typy podnikania založeného na distribučných a agentúrnych zmluvách.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.
Európsky kódex etiky franchisingu je základným dokumentom určujúcim pravidlá podnikania založený na licenčnom princípe

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.