Bageterie Boulevard
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
NÁS MANIFEST
Bageterie Boulevard je európska kuchyňa do každej ruky. Čo vznikne, keď spojíte chrumkavú bagetu so šéfkuchárom? Chrumkavý šéfkuchár? Nie. Kulinársky zážitok dostupný každému, kto v sebe chce prebudiť skutočného labužníka. Okrem toho je to aj skvelý spôsob, ako objaviť rozmanité bohatstvo európskej gastronómie.
V BB sme sa rozhodli toto spojenie vyskúšať. Špičkovým európskym šéfkuchárom sme dali voľnosť a do ruky bagetu. Oni ju naplnili tým najlepším z regionálnych kuchýň starého kontinentu. Jednoznačne tak dokázali, že rýchle jedlo vôbec nemusí byť kompromis. Nielen u nás preto platí, že šéfkuchár má vždy pravdu.
Bageterie Boulevard je reštaurácia pre zaneprázdneného mestského človeka, ktorý hoci sa ponáhľa, nemieni robiť kompromisy. Pre človeka, ktorý si chce vychutnať vyvážený, kvalitný a zdravý produkt v inšpiratívnom prostredí.
RÝCHLE OBČERSTVENIE PRE NÁROČNÝCH
V dnešnom uponáhľanom svete ponúkame výnimočný chuťový zážitok, na ktorý nečakáte dlho a vychutnáte si ho doslova všetkými zmyslami.
Sme exprès gourmet. Koncept moderných reštaurácií so štýlovou atmosférou, ktoré zákazníka rozmaznávajú gurmánskymi špecialitami vytvorenými podľa receptúr svetoznámych šéfkuchárov. Pripravujeme ich z čerstvých regionálnych surovín a dokonalého chrumkavého pečiva, ktoré pre vás máme pripravené vo viacerých variantoch.
Okrem našich preslávených, čerstvo plnených bagiet, sú s našou značkou spojené aj dozlatova pečené zemiaky patatas, husté krémové polievky, ice tea vlastnej výroby alebo bohaté raňajkové menu.
Pravidelne pre vás chystáme limitované sezónne Chef menu, ktoré je vždy inšpirované kuchyňou vybraného európskeho alebo svetového regiónu, takže u nás v každom ročnom období ochutnáte nové špeciality, vrátane tých z radu Be Balanced, ak si strážite štíhlu líniu.
KVALITA A ORIGINALITA
Všetky použité suroviny starostlivo vyberajú a testujú naši skúsení nákupcovia v spolupráci s šéfkuchármi i celým tímom BB. Hľadáme tie najlepšie potraviny na trhu. V našich bagetách zákazníci nájdu aj pre fast food veľmi netypické originálne ingrediencie. Pretože používame chuťovo výrazné poctivé suroviny, každá z náplní má len tri až šesť prvkov, ktoré bohato uspokoja ich chuťové poháriky. Bagety pečieme vždy na mieste a plníme ich až na vaše želanie, aby boli stopercentne čerstvé a chrumkavé. Naším heslom je: "Buď to najlepšie, alebo radšej nič" a tým sa pri príprave našich bagiet bez výnimky riadime. Snažíme sa tiež používať sezónne a lokálne suroviny, a to predovšetkým v Chef menu, ktoré pre nás pripravujú tí najlepší šéfkuchári.
VZÁJOMNÁ SPOLUPRÁCA = PERFEKTNE VYLADENÝ PROCES
Prečo my?
- K vašim financiám pristupujeme ako k našim vlastným investíciám.
- Máme vlastný nenapodobiteľný štýl.
- Ponúkame pestrý výber produktov, ktoré ľuďom chutia.
- Kladieme dôraz na vývoj a kvalitu.
- Sme silná európska značka.
- Sme rodinná spoločnosť.
Čo ponúkame?
- Prácu, ktorá vás bude baviť.
- Dlhodobý príjem a zhodnotenie vašej investície.
- Osobný rozvoj a realizáciu.
- Vytvorenie vlastného tímu.
- Podieľanie sa na vývoji značky.
- Možnosť rodinného biznisu.
- Transparentnosť nákupných cien.
Vlastné pobočky
6 ČR - Praha - Dejvice, Vodičkova, Národní, Václavské náměstí, IPP, Chodov, Rudná u Prahy
Franchisové pobočky
- 3 Slovensko - Bratislava Central, Eurovea, Aupark
- 54 ČR
- Emiráty - Dubai (Jumeirah), AUD (American university of Dubai),
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Pred otvorením prevádzky:
- Vyhľadanie vhodnej lokality.
- Architektonická štúdia a projekt prevádzky.
- Výstavba a vybavenie prevádzky na kľúč.
- Nábor a vyškolenie celého personálu, vrátane vás, v rámci ktorého vás zasvätíme do jednotlivých procesov BB (prevádzka, kvalita, marketing, financie, personalistika, kontrola reštaurácií, vernostný systém, softvér).
- Financovanie prevádzky, vrátane odporúčanej bankovej inštitúcie (je možné riešiť aj po vlastnej osi).
Po otvorení prevádzky:
- Zabezpečenie dodávky surovín, obalov a ostatných materiálov (najmä marketingových), vrátane technológie a logistiky.
- Podpora area manažéra.
- Nastavenie marketingovej stratégie a pomoc pri lokálnom marketingu.
- Kontrolné systémy prevádzky.
- Kompletné softvérové vybavenie - pokladničný systém, sklady, objednáky, personalista.
- Hodnotenie vašej výkonnosti a hľadanie optimálneho riešenia.
- Vývoj a dodržiavanie štandardov značky
Nevyhnutná investícia na začiatku
Vlastných prostriedkov min. 100 000 eur.
Základné požiadavky
- Ochotu denne sa podieľať na chode vašej reštaurácie.
- Absolvovanie školenia.*
- Skúsenosti v oblasti riadenia zamestnancov.
- Záujem na vlastnom raste.
- Minimálne 100 000 eur vlastných prostriedkov.
- Ideálne aj skúsenosť s gastro prevádzkou.
Informácie o franchisorovi
BAGETERIE BOULEVARD CEE s. r. o.
Fraňa Kráľa 35, 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
+420 731 141 588
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Roland Janiga (rjaniga@boulevard.sk)
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.