FITeat
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
FITeat…s nami sa stravujete zdravo.
Naša spoločnosť NUVYS NUTRITION s.r.o. má už 30ročnú tradíciu v gastronómii. Už 12 rokov sa špecializujeme na oblasť výroby a rozvozu krabičkovej diéty. Vďaka tomu máme skúsenosti a viac ako 30 tisíc spokojných zákazníkov.
FITeat ponúka niekoľko variantov stravovacích režimov a to na základe rôznych stravovacích programov (napr. fit, office, vegetarián, lowcarb, slowcarb, keto). Výsadou FITeat je platforma jednotného, zdravého & vyváženého stravovania. Zabezpečujeme to najmä neustálým vývojom, najkvalitnejšou výrobou na trhu a hlavne používaním vlastných surovín, ktoré využívame v našich receptúrach pokrmov. Všetky postupy si pripravujeme sami tak, aby sme zákazníkom zaručili pestrosť a rozmanitosť. Všetky naše kroky sa totiž odvíjajú zo znalostí získaných vďaka certifikátom v oblasti nutričného poradenstva.
Súčasťou franšíz FITteat je aj veľkoobchod, pomocou ktorého tieto suroviny našim partnerom dodávame. Pod značkou Nuvys Nutrition ponúkame širokú škálu proteinov, výživových a športových doplnkov. Veľkoobchod ponúka aj suroviny, ktoré nakupujeme od pestovateľov a prvodovozcov. Vďaka tomu môžete docieliť maximálne ekonomické výsledky. Cieľom FITeat je ponúknuť kvalitné produkty zdravého & vyváženého stravovania pre široké zákaznícke spektrum vyznávajúce zdravý životný štýl.
Vlastné pobočky
7 ČR
Franchisové pobočky
2 ČR
Spoluprácu ponúkame novým franchisingovým partnerom v rámci celej SR.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Poradenstvo pre optimalizáciu výrobných priestorov a výber zariadení
- Prepracovaný objednávkový systém
- Zabezpečenie postupov a receptúr na výrobu krabičkovej diéty
- Výber a dodanie potrebných surovín
- Celoplošná prezentácia pomocou webových stránok
- Marketingová podpora
- Priebežná podpora v priebehu spolupráce
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Veľmi aktívny osobný záujem o prevádzku a záujem o podnikanie v tomto odbore
- Podľa zariadenia a dozariadenia výrobných priestorov
- V prípade zariadenia úplne novej výrobne na kľúč, výška investície okolo 80 tisíc eur
- Vstupný franchisingový poplatok od 4 0000– 40 000 eur bez DPH podľa veľkosti a populácie regiónu
- Priebežný mesačný popatok podľa každodennej produkcie 1 zákazník = 1 euro bez DPH/1 deň
- Exkluzivita v danom regióne pobočky
Základné požiadavky
- Skúsenosti v gastronomickej prevádzke výhodou
- Schopnosť organizovať prácu v prevádzke a kolektíve
- Schopnosť akceptovať platformu FITeat a dodržiavať štandardy siete
- Vhodné aj pre rozbehnuté výrobné prevádzky
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Robert Šefraný
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Franšíza DietaFit chce preraziť na Slovensko. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.