Kinekus
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Firma KINEKUS vznikla v roku 1991, najskôr ako výrobná a od roku 1992 ako obchodná spoločnosť, ktorej hlavnou aktivitou je veľkoobchod a maloobchod s rozsiahlym portfóliom obchodného tovaru:
- domáce potreby
- železiarstvo
- ručné aj elektrické náradie
- záhradné a stavebné náradie
- potreby pre dom, byt, stavbu, dielňu a záhradu
- elektrospotrebiče
- ďalší doplnkový sortiment
Celý sortiment veľkoobchodu predstavuje viac ako 12 tisíc druhov tovarov.
V roku 2001 spoločnosť KINEKUS s.r.o. otvára svoj prvý Supermarket domácich potrieb v Žiline, ktorý je aj prvým na Slovensku. Postupne pribúdajú ďalšie „čaromarkety“ so samostatnými oddeleniami záhrady a vykurovania v mestách Ružomberok, Trenčín, Bratislava... Maloobchodný sortiment tvorí viac ako 18 tisíc druhov tovarov. Materská firma KINEKUS pôsobí ako veľkoobchod, ktorý zásobuje viac ako 1 500 obchodných partnerov na celom území Slovenska.
V roku 2010 sme spísali všetky skúsenosti, ktoré spoločnosť a jej ľudia získali za 20 rokov úspešnej existencie, aby sme sprístupnili náš úspech ďalším ambicióznym podnikateľom. Tým sme začali budovať franchisovú sieť maloobchodných predajní pod hlavičkou KINEKUS, ktorá môže pomôcť v raste aj Vám a Vašej prevádzke.
KINEKUS Vám ponúka prvý „franchisový koncept DOMÁCICH POTRIEB“ presne v duchu motta:
„Namiesto toho, aby sto drobných podnikateľov premýšľalo o najlepšej forme podnikania, je pre nich výhodnejšie prevziať už vymyslenú a mnohokrát preverenú formu vo franchisovom systéme."
nestor franchisingu Manfred Maus
Každý člen siete KINEKUS je samostatný podnikateľ, ktorý má možnosť rozvíjať vlastnú prevádzku pod hlavičkou silnej spoločnosti, ktorá mu poskytne podporu, istotu a perspektívu do budúcnosti... bez obáv z budúcnosti.
Franchisový systém KINEKUS spája výhody malého a stredného podnikania s výhodami veľkého franchisového systému, čím vytvára a posilňuje konkurencieschopnosť všetkých svojich partnerov.
Vlastné pobočky
- Bratislava Fedinova, Trenčín, Ružomberok, Prešov
Franchisové pobočky
- SR - Bratislava Vajnoria, Nitra, Martin, Prievidza, Poprad, Košice, Púchov
- ČR - Šumperk
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Informačný systém
- Pomoc pri zaškolení personálu
- Centrálny marketing
- Centrálny výpočtový systém, aj.
Nevyhnutná investícia na začiatku
Investícia závisí od veľkosti predajne (od 300 EUR/ m2).
Základné požiadavky
- min. 400 m2 so skladovým priestorom
- Priestor pre prevádzku v mestách s počtom obyvateľov viac ako 15 000 a spádovou oblasťou minimálne 50 000 obyvateľov
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Mgr. Štefan Francisty
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Obsadiť krajské mestá a následne preniknúť do okresných. Taký je plán franšízového konceptu Kinekus.
Každé okresné mesto, kde ešte nie sme, je pre nás výzvou a súčasne plánom rozvoja prevádzok, prezrádza Štefan Francisty, manažér franchisovej siete spoločnosti Kinekus zo Žiliny.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.