Čerstvá porcia franšízového podnikania
Franšízing jednou z najbezpečnejších foriem podnikania – franšízor odovzdáva svoju značku, produkty, cenotvorbu aj marketing, navyše má zmapovaný dopyt. 80 % franšízantov prevádzkuje svoje podnikanie aj po piatich rokoch, zatiaľ čo iba 20 % podnikov, ktoré začali bez podpory poskytovateľa licencie, dosahuje takýto výsledok. Šancu na úspech vo franšízingu zvyšuje originálny podnikateľský nápad, a práve to je pádny dôvod zájsť do Varšavy. Počas troch dní budú mať účastníci veľtrhu možnosť stretnúť sa s viac ako sto franšízovými systémami, ktoré už na trhu uspeli a hľadajú nových partnerov. Nájdete tu firmy zo všetkých odborov od finančných služieb cez gastronómiu, kozmetiku, vzdelávanie cez maloobchod. Dá sa povedať, že vo väčšine biznisových oblastí už dnes existuje zavedená franšízová značka.
Veľtrh je pre záujemcov o franšízové podnikanie tiež jedinečnou príležitosťou na priame rozhovory, kladenie otázok a porovnávanie rôznych ponúk. Prebieha tu aj množstvo seminárov a prednášok, kde sa odborníci z odboru podelia o svoje znalosti a skúsenosti s publikom. Chýbať nebudú ani špeciálni hostia, ktorí odhalia efektívne investičné stratégie. Okrem toho budú franšízanti populárnych značiek diskutovať o tom, aké to je prevádzkovať podnik na základe licencie na dennej báze a čo robiť na zabezpečenie ziskovosti.
Usporiadateľom varšavského franšízového veľtrhu je varšavská pobočka poradenskej skupiny PROFIT system®. V prípade záujmu o účasť na varšavskom veľtrhu zadarmo môžu záujemcovia kontaktovať redakciu portálu Franchising.sk.
Prečítaj články
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.