Čerstvá porcia franšízového podnikania
Franšízing jednou z najbezpečnejších foriem podnikania – franšízor odovzdáva svoju značku, produkty, cenotvorbu aj marketing, navyše má zmapovaný dopyt. 80 % franšízantov prevádzkuje svoje podnikanie aj po piatich rokoch, zatiaľ čo iba 20 % podnikov, ktoré začali bez podpory poskytovateľa licencie, dosahuje takýto výsledok. Šancu na úspech vo franšízingu zvyšuje originálny podnikateľský nápad, a práve to je pádny dôvod zájsť do Varšavy. Počas troch dní budú mať účastníci veľtrhu možnosť stretnúť sa s viac ako sto franšízovými systémami, ktoré už na trhu uspeli a hľadajú nových partnerov. Nájdete tu firmy zo všetkých odborov od finančných služieb cez gastronómiu, kozmetiku, vzdelávanie cez maloobchod. Dá sa povedať, že vo väčšine biznisových oblastí už dnes existuje zavedená franšízová značka.
Veľtrh je pre záujemcov o franšízové podnikanie tiež jedinečnou príležitosťou na priame rozhovory, kladenie otázok a porovnávanie rôznych ponúk. Prebieha tu aj množstvo seminárov a prednášok, kde sa odborníci z odboru podelia o svoje znalosti a skúsenosti s publikom. Chýbať nebudú ani špeciálni hostia, ktorí odhalia efektívne investičné stratégie. Okrem toho budú franšízanti populárnych značiek diskutovať o tom, aké to je prevádzkovať podnik na základe licencie na dennej báze a čo robiť na zabezpečenie ziskovosti.
Usporiadateľom varšavského franšízového veľtrhu je varšavská pobočka poradenskej skupiny PROFIT system®. V prípade záujmu o účasť na varšavskom veľtrhu zadarmo môžu záujemcovia kontaktovať redakciu portálu Franchising.sk.
                                Domáce aj zahraničné značky / Vo Varšave sa veľtrh s návštevnosťou okolo 5 000 ľudí koná už 22 rokov. Súčasťou sú aj vzdelávacie semináre.                            Prečítaj články
                                             
                                                Crazy Bubble mieri na Slovensko
                                                /08.09.2025
                                            
                                            Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie
                                             
                                                Od poradenstva až po vlastnú kliniku
                                                /13.10.2025
                                            
                                            „Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.