Čerstvá inšpirácia z Paríža
Podnikatelia a investori z rôznych krajín sa zídu na najvýznamnejšej udalosti roka vo svete franchisingu a budú tu zdieľať nové možnosti spolupráce a inovácie. S viac ako 500 vystavovateľmi v 90 odvetviach ponúka trojdňová expozícia komplexnú odborovú platformu, presahujúcu bežné obchodné veľtrhy.
Priestor pre zdieľanie inovácií a znalostí
Vďaka rôznorodému výberu vystavovateľov od uznávaných značiek až po nových hráčov v odbore budú mať účastníci príležitosť objavovať inovatívne koncepty a nadväzovať kontakty s lídrami v odvetví. Či už ste skúsený podnikateľ alebo začínate podnikať, táto udalosť vám môže významne pomôcť k nájdeniu tej správnej franšízovej príležitosti.
To, čo skutočne odlišuje Franchise Expo Paris od ostatných akcií, je široká ponuka sprievodných aktivít, medzi ktoré patrí program s takmer 300 konferenciami a workshopmi. Obsah vzdelávacích blokov zahŕňa najnovšie trendy vo franchisingu a obchodu v rôznych odvetviach. Podnikatelia vďaka tomu získajú komplexný pohľad do sveta franchisingu a zoznámia sa s aktuálnymi trendmi.
Aj tento rok je udalosť koncipovaná tak, aby návštevníkom uľahčila orientáciu v ponuke vystavovateľov. Tí budú mať príležitosť preskúmať desať výstavných zón, zostavených tematicky podľa odvetví a odborov podnikania. V rovnakom duchu Franchise Expo Paris pripravuje podlahovú signalizáciu pre každého vystavovateľa s číslami stánkov a QR kódmi, ktoré poskytujú prístup k informáciám o značke a uľahčujú networking (rezerváciu schôdzok). Súčasne bola spustená mobilná aplikácia, ktorá umožňuje cez mobil získať plány výstavnej plochy, program, zoznam vystavovateľov a ďalšie. Hlavnou novinkou tohto roku je každodenné živé vysielanie televízie o aktuálnych trhových trendoch po celý deň.
Dôvody, prečo si zaznamenať do kalendára Franchise Expo Paris, sú rovnako presvedčivé ako rozmanité. Účastníci sa môžu ponoriť do inovatívnych konceptov, viesť zmysluplné diskusie s manažérmi a kolegami z odvetvia, zúčastňovať sa obohacujúcich konferencií a získať poznatky od odborníkov na franchising. Udalosť sľubuje zážitok, ktorý presahuje bežný obchodný veľtrh, čím sa stáva udalosťou roka pre všetkých záujemcov o franšízové podnikanie.

Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?