Čerstvá inšpirácia z Paríža
Podnikatelia a investori z rôznych krajín sa zídu na najvýznamnejšej udalosti roka vo svete franchisingu a budú tu zdieľať nové možnosti spolupráce a inovácie. S viac ako 500 vystavovateľmi v 90 odvetviach ponúka trojdňová expozícia komplexnú odborovú platformu, presahujúcu bežné obchodné veľtrhy.
Priestor pre zdieľanie inovácií a znalostí
Vďaka rôznorodému výberu vystavovateľov od uznávaných značiek až po nových hráčov v odbore budú mať účastníci príležitosť objavovať inovatívne koncepty a nadväzovať kontakty s lídrami v odvetví. Či už ste skúsený podnikateľ alebo začínate podnikať, táto udalosť vám môže významne pomôcť k nájdeniu tej správnej franšízovej príležitosti.
To, čo skutočne odlišuje Franchise Expo Paris od ostatných akcií, je široká ponuka sprievodných aktivít, medzi ktoré patrí program s takmer 300 konferenciami a workshopmi. Obsah vzdelávacích blokov zahŕňa najnovšie trendy vo franchisingu a obchodu v rôznych odvetviach. Podnikatelia vďaka tomu získajú komplexný pohľad do sveta franchisingu a zoznámia sa s aktuálnymi trendmi.
Aj tento rok je udalosť koncipovaná tak, aby návštevníkom uľahčila orientáciu v ponuke vystavovateľov. Tí budú mať príležitosť preskúmať desať výstavných zón, zostavených tematicky podľa odvetví a odborov podnikania. V rovnakom duchu Franchise Expo Paris pripravuje podlahovú signalizáciu pre každého vystavovateľa s číslami stánkov a QR kódmi, ktoré poskytujú prístup k informáciám o značke a uľahčujú networking (rezerváciu schôdzok). Súčasne bola spustená mobilná aplikácia, ktorá umožňuje cez mobil získať plány výstavnej plochy, program, zoznam vystavovateľov a ďalšie. Hlavnou novinkou tohto roku je každodenné živé vysielanie televízie o aktuálnych trhových trendoch po celý deň.
Dôvody, prečo si zaznamenať do kalendára Franchise Expo Paris, sú rovnako presvedčivé ako rozmanité. Účastníci sa môžu ponoriť do inovatívnych konceptov, viesť zmysluplné diskusie s manažérmi a kolegami z odvetvia, zúčastňovať sa obohacujúcich konferencií a získať poznatky od odborníkov na franchising. Udalosť sľubuje zážitok, ktorý presahuje bežný obchodný veľtrh, čím sa stáva udalosťou roka pre všetkých záujemcov o franšízové podnikanie.
Vzdelávanie vo franchisingu v Paríži / Veľtrh ponúka aj množstvo worskhopov a prednášok o súčasných trendoch franšízového podnikania. Prečítaj články
Chute sveta pod jednou strechou
/04.12.2025
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Najčítanejšie
Keď predaj znamená aj poradenstvo
/15.12.2025
„Zákazník k nám prichádza pre riešenie a istotu, nielen pre farbu,“ hovorí manažérka franšízy Dom Farieb Lucia Bovan.
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.