Biznis šitý na mieru (nie iba) ženám
V domácom Poľsku má vzdelávacia sieť Edukido 59 pobočiek, ambíciu má však oveľa väčšiu. Chce expandovať aj v ďalších európskych krajinách. K master-franšízantovi v Chorvátsku by tak mohli pribudnúť aj master-franšízanti z Česka a Slovenska. A určite by to mohli byť aj master-franšízantky.
Potvrdzujú to aj slová COO Edukido Anny Stasiuk, ktoré hovoria na základe skúseností z poľského trhu. „66 % poľských pobočiek, master franšízu v Chorvátsku a zahraničné pobočky vedú ženy. Dokonca aj v centrále spoločnosti Edukido pracujú prevažne ženy, ktoré tvoria takmer 70 % zamestnancov,“ prezrádza Anna Stasiuk s tým, že je presvedčená o tom, že Edukido pomáha ženám v sebarealizácii. „Ženy, bez ohľadu na to, či majú deti alebo nie, veľmi často chcú, aby ich práca mala zmysel a prinášala niečo dobré. Umožňujeme im tento cieľ dosiahnuť tým, že pripravujeme vlastný program, ktorý je v súlade so súčasnými trendmi vo výchove a vzdelávaní detí,“ dodáva.
Franšízanti ako nositelia značky
Učenie hrou, rozvoj jemnej a hrubej motoriky na rozdiel od tabletov, mobilov a inej elektroniky, rovnako ako rozvoj kreativity a fantázie detí – to sú charakteristické rysy kurzov Edukido, ktoré na výučbu používa snáď všetkými obľúbené kocky Lego. Franšízový koncept tak, ako je nastavený, dáva franšízantom tiež možnosť skĺbiť osobný rozvoj a profesijné ambície s rodinným životom. Aj preto sú medzi nimi v súčasnej dobe aj mamičky vracajúce sa z materskej alebo rodičovskej dovolenky. Často sa potom o franšízu uchádzajú ženy, ktoré sa rozhodli opustiť zamestnanie v korporáciách, zmeniť kariéru a stať sa samostatnými podnikateľkami.
Záujemcovia o franšízovú licenciu Edukido, bez ohľadu na to, či ide o mužov alebo ženy, nemusia mať s podnikaním žiadne skúsenosti. Skúsenosti zo školstva samozrejme pomáhajú, ale nie sú povinné. Účasť na povinných školeniach im poskytne znalosti a know-how potrebné na vedenie podnikania pod touto značkou. A navyše, podpora zo strany centrály počas trvania spolupráce poskytuje franšízantom pocit istoty a tiež motiváciu k tomu byť aktívny.
Zamerané na deti / Úlohou franšízantov Edukido je otvárať a viesť kurzy pre deti vo veku 3 až 12 rokov. Výhodou je, že nie je nutné, aby mali vlastné učebne. Na spolupráci sa môžu dohodnúť s materskými či základnými školami. Prečítaj články
Hravá franšíza na pevných základoch
/18.08.2025
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Najväčší veľtrh franšízového podnikania v strednej a východnej Európe sa tento rok koná od 19. do 21. októbra v Paláci kultúry a vedy vo Varšave. S nami máte vstupenku zadarmo.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Mezinárodná franšízová sieť Extra Services poskytuje služby vo viac ako 15 krajinách EÚ. Teraz hľadá master-franšízanta pre rozvoj značky na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?