Zákazníci sa vrátili do našich obchodov
Coccodrillo je sezónna značka kvalitného oblečenia určená pre štýlové deti vo veku od 0 do 14 rokov. Od 90-tych rokov je Coccodrillo jedným z kľúčových pilierov skupiny CDRL, ktorá vlastní ďalšie značky ako Lemon Explore a Broel. V súčasnej dobe má Coccodrillo 85 firemných predajní v Poľsku, 159 partnerských miest a 200 zahraničných predajní v Európe, Ázii a Afrike. Spoločnosť tiež predáva online prostredníctvom svojej webovej stránky coccodrillo.eu, ktorá je dostupná v 7 rôznych jazykoch. O triumfoch spoločnosti v minulom roku, ako aj o ich vízii do budúcnosti, sme sa porozprávali s marketingovou manažérkou spoločnosti Coccodrillo Paulinou Żaczykovou.
Aký dopad mala pandémia Covid-19 na podnikanie značky Coccodrillo?
Covid zmenil naše podnikanie, pretože stále viac zákazníkov začalo nakupovať prostredníctvom nášho internetového obchodu. Obrat online nákupov rastie. Výsledky za rok 2021 boli vyššie ako pred pandémiou. Zistili sme, že sa znížila váhavosť pri nakupovaní cez internet. Ľudia sú napríklad ochotnejší využívať online nakupovanie kvôli pohodliu a dlhšej možnosti vrátiť tovar. Stále sme však presvedčení o tom, že potrebujeme sieť, ktorá je online aj offline. Preto sa zameriavame na omnichannel aktivity, ktoré spájajú tradičné a digitálne kanály. Používanie online predaja nie je dostatočné riešenie a my vidíme veľkú hodnotu v udržaní našich tradičných obchodov.
Zažilo Coccodrillo po znovuotvorení obchodov oživenie?
Boli sme milo prekvapení. Zákazníci sa do našich predajní vrátili. Aj keď sa netajíme tým, že to nemusí predstavovať koniec. Covidová situácia stále silno ovplyvňuje globálnu ekonomiku.
Dohnali pobočky straty vďaka vianočným sviatkom?
Pravdou je, že pre Coccodrillo nie sú Vianoce tou najväčšou sezónou. Náš vrchol predaja sa obvykle odohráva na začiatku školského roku. Okolo Vianoc ľudia zháňajú darčeky v podobe hračiek, ktoré v našej ponuke nie sú. Bez ohľadu na to zahajujeme sezónny výpredaj pred Vianocami, na ktorý zákazníci vždy netrpezlivo čakajú, takže sa o čísla v tomto období nikdy neobávame.
Na aké trhy sa aktuálne zameriavate? V akých oblastiach sa chcete rozširovať?
V treťom štvrťroku minulého roka skupina Coccodrillo rozšírila svoje pôsobenie na dvoch nových trhoch. A to v Moldavsku a Albánsku. Okrem toho boli otvorené dve nové franšízové predajne na Slovensku, spoločnosť získala tiež master franšízanta v Portugalsku.

Prečítaj články

„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.