Od škôlky k maturite
Program Maple Bear založený na dvojjazyčnom vzdelávaní je navrhnutý tak, aby komplexne riešil vývoj detí. Vychádza z kanadského vzdelávacieho systému, ktorý je dlhodobo zaraďovaný medzi najlepšie na svete. Cieľom vedenia spoločnosti je v regióne strednej a východnej Európy vytvoriť vzdelávací systém, ktorý bude prinášať osvedčené postupy z kanadských dvojjazyčných osnov a štýlu výučby a zároveň sa prispôsobí miestnym zákonom a osnovám.
„Postavenie našich škôl je veľmi špecifické," hovorí generálny riaditeľ Maple Bear v strednej a východnej Európe Yann Biden. Hoci sa jedná o medzinárodný systém, Maple Bear je na každom trhu registrovaný ako miestna vzdelávacia inštitúcia, ktorá, ako sme už uviedli, sa prispôsobuje miestnym predpisom. „To znamená, že prijíma miestne osnovy, ale vylepšuje ich tým, že aplikuje kanadské osnovy a najlepšie kanadské výučbové metodiky a stratégie," dodáva.
Online i offline vzdelávanie
Zaobstaraním franšízovej licencie konceptu Maple Bear získava franšízant komplexný balíček. Podľa Yanna Bidena je veľmi dôležité poukázať na to, že tento typ partnerstva nie je len o pridelení licencie k osnovám, čo je typická a úplne bežná prax. Ide o prenos celého konceptu, stratégie výučby, osnov a dôležitého školenia, ktoré franšízant neabsolvuje len na začiatku spolupráce, ale priebežne po celý čas jej trvania.
Licencia Maple Bear umožňuje franšízantom otvoriť všetky "formáty" škôl, od materských až po stredné školy. Nie je to však jeho povinnosťou. Môže napríklad začať otvorením materskej školy a v momente, keď sa rozhodne začať novú fázu spolupráce v podobe otvorenia základnej alebo strednej školy vie, že túto príležitosť má a nie je potrebné viesť ďalšie rokovania o rozšírení spolupráce.
Franšízant má tiež prístup k online platforme, ktorá obsahuje komplexný učebný plán pre deti od 3 mesiacov do 18 rokov. Partneri tiež dostanú prevádzkovú príručku, ktorá im pomôže efektívne viesť ich školy. Učebný plán, ktorý franšízanti dostanú, nie je rigidný a vyvíja sa. Preto je prevádzková príručka priebežne aktualizovaná a dopĺňaná najnovšími osvedčenými postupmi kanadského vzdelávania.

Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?