Učenie, zábava aj podnikanie
Škola hrou je podľa skúseností pedagógov tým najefektívnejším spôsobom vzdelávania. Franšízových konceptov, ktoré sa práve na učenie detí zábavnou formou špecializujú, u nás funguje niekoľko. A ďalšie o vstupe na náš trh vážne uvažujú. Jedným z nich je aj pôvodom poľská vzdelávacia sieť Edukido. Zameriava sa na organizáciu a vedenie kurzov pre deti od 3 do 12 rokov.
Franšízanti Edukido, ktorých je na domácom trhu viac ako 60, organizujú kurzy v škôlkach a školách, prípadne aj na akciách ako sú oslavy narodenín. Učebné osnovy, ktoré sú do lekcií implementované, vždy vychádzajú zo školských osnov platných na danom trhu. Kurzy Edukido je možné chápať ako rozšírenie školského vzdelávania. To všetko s dôrazom na tímovú prácu.
Svoje miesto na trhu si chce Edukido vydobyť aj u nás. Podnikateľom, čo chcú pôsobiť v oblasti vzdelávania ponúka možnosť stať sa master-franšízovým partnerom, teda tým, kto bude zodpovedný za rozvoj tohto konceptu v celej republike. Príležitosť je tu však aj pre tých, čo si na takto veľkú úlohu netrúfnu. Je totiž možné obstarať si iba jednu franšízovú licenciu na dopredu dohodnutom exkluzívnom území s tým, že franšízant, bude mať v budúcnosti možnosť sa v prípade záujmu uchádzať o master-franšízovú licenciu. Nebude už vstupovať do neznámeho podnikania, ale bude vedieť, ako funguje.
Bližšie informácie však môže získať oveľa skôr. Zástupcovia Edukido sa predstavia na blížiacom sa varšavskom franšízovom veľtrhu, ktorý sa uskutoční od štvrtka 15. do soboty 17. októbra v Paláci kultúry a vedy. „Veľmi sa tešíme na záujemcov o licencie zo Slovenska. Vďaka varšavskému veľtrhu máme skvelú príležitosť potenciálnych franšízantov zoznámiť s celým naším konceptom a odpovedať im na otázky, ktoré ich v súvislosti s ním napadajú,“ hovorí Joanna Małek, Key Account Manager spoločnosti Edukido.

Prečítaj články

Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Najväčší veľtrh franšízového podnikania v strednej a východnej Európe sa tento rok koná od 19. do 21. októbra v Paláci kultúry a vedy vo Varšave. S nami máte vstupenku zadarmo.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
„Vzdelávacie aktivity pre deti sú to posledné, čoho sa uvedomelí rodičia vzdávajú,” hovorí Kamila Holody, špecialistka pre kľúčových zákazníkov spoločnosti Edukido.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.