Koronavírus ruší franšízové veľtrhy
Zdravie ľudí je najdôležitejšie, preto sa organizátori oboch týchto významných franšízových akcií rozhodli odložiť ich termín. V predbežne naplánovanom termíne sa teda neuskutoční parížske Franchise EXPO, ktoré malo prebehnúť v dňoch 22. a 25. marca a 5. Franchising Expo Katowice, ktoré sa malo uskutočniť 27. a 28. marca.
Organizátor francúzskeho veľtrhu, ktorý je najväčšou franšízovou akciou v Európe, už stanovili nový termín. „Zdravie našich klientov, partnerov a zamestnancov je pre nás prioritou, preto sme sa rozhodli pre takýto krok. Sme si vedomí všetkých finančných dôsledkov, ktoré so sebou toto rozhodnutie nesie, spolu s Francúzskou franšízovou asociáciou však robíme všetko preto, aby sme zmiernili dopady zrušenia veľtrhu. Preto sme stanovili nový termín a veľtrh by mal prebehnúť v dňoch 24. až 27. mája. Verím, že vtedy už bude epidémia spôsobená koronavírusom zažehnaná,“ vysvetľuje Michel Filzi, prezident francúzskej spoločnosti Reed Expositions, ktorá organizuje veľtrh.
Skupina PROFIT system®, ktorá stojí za organizovaním katovického veľtrhu, zatiaľ nezverejnila nový termín. Pracuje však na jeho hľadaní. „Návrat k obchodným stretnutiam na veľtrhu môže nastať iba vtedy, keď sa spoločnosť bude znovu cítiť bezpečne a vedieť, že sa hrozba epidémie vytratila ,“ hovorí Michał Wiśniewski, predseda predstavenstva PROFIT system. „Nemá zmysel organizovať takúto akciu nasilu s vedomím hroziaceho nebezpečenstva. Úspech veľtrhu by mal vždy znamenať maximálny počet účastníkov a intenzívne priame rozhovory. Predstava minimálnej účasti na veľtrhu iba posilnila rozhodnutie o jeho odložení,“ dodáva.
Oficiálne vyjádrenie Franchise Expo Paris 2020 nájdete tu.
Pozor, zmena / Nový termín parížskeho Franchse EXPO bol stanovený na 24. až 27. mája. O tom, kedy sa uskutoční prehliadka franšízových značiek v poľských Katoviciach nebolo zatiaľ rozhodnuté.
Prečítaj články
Crazy Bubble mieri na Slovensko
/08.09.2025
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.