Koronavírus ruší franšízové veľtrhy
Zdravie ľudí je najdôležitejšie, preto sa organizátori oboch týchto významných franšízových akcií rozhodli odložiť ich termín. V predbežne naplánovanom termíne sa teda neuskutoční parížske Franchise EXPO, ktoré malo prebehnúť v dňoch 22. a 25. marca a 5. Franchising Expo Katowice, ktoré sa malo uskutočniť 27. a 28. marca.
Organizátor francúzskeho veľtrhu, ktorý je najväčšou franšízovou akciou v Európe, už stanovili nový termín. „Zdravie našich klientov, partnerov a zamestnancov je pre nás prioritou, preto sme sa rozhodli pre takýto krok. Sme si vedomí všetkých finančných dôsledkov, ktoré so sebou toto rozhodnutie nesie, spolu s Francúzskou franšízovou asociáciou však robíme všetko preto, aby sme zmiernili dopady zrušenia veľtrhu. Preto sme stanovili nový termín a veľtrh by mal prebehnúť v dňoch 24. až 27. mája. Verím, že vtedy už bude epidémia spôsobená koronavírusom zažehnaná,“ vysvetľuje Michel Filzi, prezident francúzskej spoločnosti Reed Expositions, ktorá organizuje veľtrh.
Skupina PROFIT system®, ktorá stojí za organizovaním katovického veľtrhu, zatiaľ nezverejnila nový termín. Pracuje však na jeho hľadaní. „Návrat k obchodným stretnutiam na veľtrhu môže nastať iba vtedy, keď sa spoločnosť bude znovu cítiť bezpečne a vedieť, že sa hrozba epidémie vytratila ,“ hovorí Michał Wiśniewski, predseda predstavenstva PROFIT system. „Nemá zmysel organizovať takúto akciu nasilu s vedomím hroziaceho nebezpečenstva. Úspech veľtrhu by mal vždy znamenať maximálny počet účastníkov a intenzívne priame rozhovory. Predstava minimálnej účasti na veľtrhu iba posilnila rozhodnutie o jeho odložení,“ dodáva.
Oficiálne vyjádrenie Franchise Expo Paris 2020 nájdete tu.
Pozor, zmena / Nový termín parížskeho Franchse EXPO bol stanovený na 24. až 27. mája. O tom, kedy sa uskutoční prehliadka franšízových značiek v poľských Katoviciach nebolo zatiaľ rozhodnuté.
Prečítaj články
Chute sveta pod jednou strechou
/04.12.2025
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Najčítanejšie
Keď predaj znamená aj poradenstvo
/15.12.2025
„Zákazník k nám prichádza pre riešenie a istotu, nielen pre farbu,“ hovorí manažérka franšízy Dom Farieb Lucia Bovan.
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.