Za franšízou do Varšavy
Od štvrtka 17. do soboty 19. októbra máte jedinečnú možnosť zoznámiť sa s ponukou konceptov, ktoré nielen v Poľsku hľadajú svojich budúcich franšízantov. Všetkých návštevníkov čakajú tri dni plné podnikania, nových podnikateľských príležitostí a aktuálnych informácií o podnikaní pod známou značkou. A vy môžete byť toho vo varšavskom Paláci kultúry a vedy súčasťou.
Získajte vstupenku zdarma na franšízovú výstavu Expo Varšava:
Registrujte sa na stránkach bilet.franczyza.pl a zadajte promo kód TPGB50.
Následne Vám príde e-mail s bezplatnou vstupenkou platnou pre všetky dni. Lístok si vytlačte, alebo uložte do vášho mobilného telefónu a predložte pri vstupe na veľtrh. Propagačný kód je platný do 19. októbra 2019.
Franchise Expo Varšava je ideálne miesto pre výmenu kontaktov a stretnutia s potenciálnymi obchodnými partnermi. Pre franšízové značky je to vynikajúca príležitosť stretnúť sa s potenciálnymi franšízantmi, ktorí budú rozvíjať ich podnikanie. Pre zahraničných podnikateľov je to tiež jedinečná príležitosť nájsť novú franšízovú značku a uviesť ju na trh v ich krajinách. Tento rok sa okrem značiek, ktoré už pôsobia v Poľsku, objavia franšízové značky zo Spojených štátov amerických, Nemecka, Talianska, Maďarska, Chorvátska a Ukrajiny.
Súčasťou akcie sú okrem prezentácie jednotlivých vystavovateľov tiež odborné workshopy, prednášky expertov na franšízing. Preto si 17. až 19. októbra naplánujte výlet do Varšavy a rozšírte si svoje vedomosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Organizátorom je najväčšia medzinárodná poradenská spoločnosť v Európe PROFIT system®, ktorá na Slovensku prevádzkuje portál Franchising.sk a je organizátorom úspešného Veľtrhu franchisingu 2017, ktorý prebehol 15. novembra v rámci Týždňa podnikania v Prahe.
Jedinečná príležitosť / „Návšteva takejto akcie je vždy pre záujemcov o franšízové podnikanie veľkým prínosom. Možnosť osobne sa zoznámiť s predstaviteľmi siete a opýtať sa priamo na informácie, ktoré vás zaujímajú, je často nenahraditeľnou formou prvého kontaktu,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system. Prečítaj články
Chute sveta pod jednou strechou
/04.12.2025
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Najčítanejšie
Keď predaj znamená aj poradenstvo
/15.12.2025
„Zákazník k nám prichádza pre riešenie a istotu, nielen pre farbu,“ hovorí manažérka franšízy Dom Farieb Lucia Bovan.
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.