Od volantu k vegánskym burgerom
Práve tento špičkový jazdec sa rozhodol stretnúť sa s konkurenciou v gastronomickom podnikaní a spojil sily so spoločnosťou The Cream Group a Tomassom Chiabrem, investorom značky Beyond Meat, aby vytvorili franšízový koncept vegánskych „burgrární“ Neat Burger. A ciele nemajú malé. Po prvej pobočke, ktorá zahájila prevádzku na začiatku septembra v Londýne, chce expandovať ďalej a počas dvoch rokov otvoriť 14 ďalších prevádzok, a to nielen v Európe, ale aj v Spojených štátoch amerických a na Strednom východe.
Čo viedlo britského formulového pretekára k takému kroku? Hamilton známy svojim prístupom k zdravému životnému štýlu, vidí v koncepte príležitosť, ako zákazníkom ukázať, že aj vegánske jedlo môže chutiť dobre. „Ako niekto, kto dáva prednosť rastlinnej strave, verím, že je potrebné dostať ponuku takých jedál na ulice, do blízkosti koncových zákazníkov. A to je náš cieľ, chceme s našou ponukou osloviť nie iba vegánov, ale aj tých, čo sa iba občas chcú najesť bez mäsa,“ hovorí Lewis Hamilton.
Neat Burger však nie je iba o vegánskej strave, ale o celkovom prístupe k ekológii a životnému prostrediu. Tiež preto sa značka podľa Hamiltona zaviazala k etickým postupom a podpore malých podnikov. S tým korešponduje aj spolupráca s už spomínanou značkou Beyond Meat. „Mäsový priemysel je najväčším prispievateľom k tvorbe emisií skleníkových plynov,“ uvádza Tomasso Chiabra s tým, že jeho dopad na životné prostredie už nie je udržateľný.

Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.