Za podnikaním do Poľska
Počas 17. až 19. októbra sa na najväčšej franšízovej akcii v strednej a východnej Európe môžu všetci účastníci zoznámiť s najnovšími trendmi zo sveta franšízingu a tiež s ponukou franšízových príležitostí, možno aj pre vaše budúce podnikanie. V priebehu troch dní zameraných na franšízové podnikanie majú návštevníci šancu stretnúť sa s renomovanými odborníkmi a zástupcami jednotlivých konceptov z najrôznejších odvetví a získať cenné informácie pre svoje rozhodnutie, či vstúpiť či nevstúpiť do vôd franšízového podnikania, prípadne si vybrať značku, s ktorou spojí svoju budúcnosť.
Značky, ktoré sa na veľtrhu konanom vo varšavskom Paláci kultúry a vedy predstavia, nehľadajú franšízových partnerov iba v Poľsku. Objaví sa na ňom aj veľa konceptov, ktoré chcú s franšízou expandovať v celom regióne strednej a východnej Európy. Návštevníkom zo Slovenska sa napríklad ponúka príležitosť zoznámiť sa s novými značkami, ktoré u nás zatiaľ nemajú zastúpenie. Môžu sa tak stať ich master-franšízovými partnermi a pomôcť im s rozšírením konceptu v našom regióne. O tom, aké šance podnikateľom prináša master-franšízová licencia, si môžete prečítať tu.
Medzi vystavovateľmi bude aj americký fastfoodový reťazec Subway, resp. jeho vedenie pre celú strednú a východnú Európu. Ak premýšľate o obstaraní licencie tejto svetoznámej značky, využite to, vydajte sa do Varšavy a zistite, aké podmienky spolupráce Subway momentálne ponúka na slovenskom trhu. „Návšteva takejto akcie je vždy pre záujemcov o franšízové podnikanie veľkým prínosom. Možnosť osobne sa zoznámiť s predstaviteľmi siete a spýtať sa priamo na informácie, ktoré vás zaujímajú, je často nenahraditeľnou formou prvého kontaktu,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Súčasťou akcie sú okrem prezentácie jednotlivých vystavovateľov tiež odborné workshopy, prednášky expertov na franšízing. Preto si vo svojich diároch rezervujte dátum 17. až 19. októbra a rozšírte si svoje vedomosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Aktuálny a definitívny zoznam vystavovateľov nájdete v priebehu septembra na webových stránkach veľtrhu http://franchiseexpo.pl/.
Organizátorom je najväčšia medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system®, ktorá na Slovensku prevádzkuje portál Franchising.sk a je organizátorom úspešného Veľtrhu franchisingu 2017, ktorý prebehol 15. novembra v rámci Týždňa podnikania.
Chcete sa pridať a prezentovať svoju značku na FRANCHISE EXPO vo Varšave alebo chcete navštíviť veľtrh zdarma?
Kontaktujte nás na redakcia@franchising.sk a získajte promo kód k voľnému vstupu.
Vysoká návštevnosť / V minulých rokoch sa na varšavskom Franchise Expo zúčastnilo okolo 7 tisíc ľudí z kruhov súčasných či budúcich podnikateľov. Niektorým z nich sa vďaka tejto šanci zmenil život a rozbehli svoje vlastné podnikanie. Aj tento rok organizátori očakávajú takto vysokú návštevu. Prečítaj články
Crazy Bubble mieri na Slovensko
/08.09.2025
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.