Za podnikaním do Poľska
Počas 17. až 19. októbra sa na najväčšej franšízovej akcii v strednej a východnej Európe môžu všetci účastníci zoznámiť s najnovšími trendmi zo sveta franšízingu a tiež s ponukou franšízových príležitostí, možno aj pre vaše budúce podnikanie. V priebehu troch dní zameraných na franšízové podnikanie majú návštevníci šancu stretnúť sa s renomovanými odborníkmi a zástupcami jednotlivých konceptov z najrôznejších odvetví a získať cenné informácie pre svoje rozhodnutie, či vstúpiť či nevstúpiť do vôd franšízového podnikania, prípadne si vybrať značku, s ktorou spojí svoju budúcnosť.
Značky, ktoré sa na veľtrhu konanom vo varšavskom Paláci kultúry a vedy predstavia, nehľadajú franšízových partnerov iba v Poľsku. Objaví sa na ňom aj veľa konceptov, ktoré chcú s franšízou expandovať v celom regióne strednej a východnej Európy. Návštevníkom zo Slovenska sa napríklad ponúka príležitosť zoznámiť sa s novými značkami, ktoré u nás zatiaľ nemajú zastúpenie. Môžu sa tak stať ich master-franšízovými partnermi a pomôcť im s rozšírením konceptu v našom regióne. O tom, aké šance podnikateľom prináša master-franšízová licencia, si môžete prečítať tu.
Medzi vystavovateľmi bude aj americký fastfoodový reťazec Subway, resp. jeho vedenie pre celú strednú a východnú Európu. Ak premýšľate o obstaraní licencie tejto svetoznámej značky, využite to, vydajte sa do Varšavy a zistite, aké podmienky spolupráce Subway momentálne ponúka na slovenskom trhu. „Návšteva takejto akcie je vždy pre záujemcov o franšízové podnikanie veľkým prínosom. Možnosť osobne sa zoznámiť s predstaviteľmi siete a spýtať sa priamo na informácie, ktoré vás zaujímajú, je často nenahraditeľnou formou prvého kontaktu,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Súčasťou akcie sú okrem prezentácie jednotlivých vystavovateľov tiež odborné workshopy, prednášky expertov na franšízing. Preto si vo svojich diároch rezervujte dátum 17. až 19. októbra a rozšírte si svoje vedomosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Aktuálny a definitívny zoznam vystavovateľov nájdete v priebehu septembra na webových stránkach veľtrhu http://franchiseexpo.pl/.
Organizátorom je najväčšia medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system®, ktorá na Slovensku prevádzkuje portál Franchising.sk a je organizátorom úspešného Veľtrhu franchisingu 2017, ktorý prebehol 15. novembra v rámci Týždňa podnikania.
Chcete sa pridať a prezentovať svoju značku na FRANCHISE EXPO vo Varšave alebo chcete navštíviť veľtrh zdarma?
Kontaktujte nás na redakcia@franchising.sk a získajte promo kód k voľnému vstupu.

Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?