Za franšízovými trendmi do Paríža
V termíne od 17. do 20. marca 2019 sa bude konať v parížskom Port de Versailles 38. ročník medzinárodného franšízového veľtrhu Franchise Expo. Ak hľadáte príležitosť priviesť na tuzemský trh nový koncept, Paríž je tým pravým miestom, kde ho môžete objaviť. Vystavovať sa tu chystá viac ako 580 spoločností, ktoré predstavia minimálne 500 franšízových značiek z približne 90 sektorov podnikania. Medzi vystavovateľmi nájdu návštevníci nie iba koncepty pôvodom z Francúzska, ale z celého sveta.
Súčasťou veľtrhu je tiež viac ako sto konferencií, workshopov a seminárov, ktoré napríklad poradia, ako sa stať úspešným franšízantom, ako svoje podnikanie financovať alebo ako postupovať pri tvorbe a budovaní vlastného franšízového konceptu. „Francúzsky franšízový trh s takmer 2000 konceptmi, ktoré ročne generujú príjmy okolo 60 miliárd eur, kontinuálne rastie. To sa každoročne prejavuje aj na výstavnej ploche. Tohtoročný 38. ročník sa môže opäť pochváliť väčším počtom vystavujúcich ako ten minuloročný, “prezrádza Sylvia Gaudy, Exhibition Manager Franchise Expo Paris.
Šancu zavítať na jeden z najväčších európskych franšízových veľtrhov a možnosť naštartovať svoju novú kariéru v rámci niektorej z franšízových sietí máte aj vy! Spoločnosť PROFIT system ako partner Franchise Expo Paris má pre vás do 14.februára voľné vstupenky. Ak máte záujem, neváhajte sa registrovať. Viac informácií vrátane kompletného zoznamu vystavovateľov môžete nájsť na oficiálnych webových stránkach veľtrhu.
Ak budete mať záujem zúčastniť sa veľtrhu, ale nestihnete bezplatnú registráciu, nezúfajte. V termíne od 15. až 28. Februára nakúpite vstupenky za 14 EUR, následne ich bude možné zakúpiť za dvojnásobok, teda 28 EUR.

Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?