Príležitosť podnikať na Slovensku
Cieľom tejto akcie je podľa Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA) spojiť ľudí, ktorí sa téme franšízového podnikania dlhodobo venujú, či už ako odborníci či majitelia franšízových konceptov, s prípadnými záujemcami o tento spôsob podnikania. Výstava bude prebiehať 24. októbra 2018 formou voľnej prezentácie jednotlivých podnikateľských ponúk prostredníctvom propagačných stánkov. Prostredníctvom zástupcov jednotlivých franšíz návštevníci získajú informácie o domácich – slovenských sieťach, aj o zahraničných.
Súčasťou akcie bude aj sprevádzajúci program v podobe prednášok odborníkov na slovo vzatých. Relevantné informácie získajú aj tí, ktorí kúzlo franšízingu iba objavujú. Zástupcovia SFA sa postarajú o to, aby si účastníci odniesli informácie, vďaka ktorým sa budú môcť rozhodnúť, či je podnikanie pod zavedenou značkou pre nich to pravé.
Vstup na výstavu „Podnikajte s franchisingom“ je po registrácii zdarma. Hlavnými partnermi akcie sú Česká asociácia franchisingu a Slovak Business Agency. Jedným z partnerov je aj poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, prevádzkovateľ portálov Franchising.cz a Franchising.sk.

Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.