Príležitosť podnikať na Slovensku
Cieľom tejto akcie je podľa Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA) spojiť ľudí, ktorí sa téme franšízového podnikania dlhodobo venujú, či už ako odborníci či majitelia franšízových konceptov, s prípadnými záujemcami o tento spôsob podnikania. Výstava bude prebiehať 24. októbra 2018 formou voľnej prezentácie jednotlivých podnikateľských ponúk prostredníctvom propagačných stánkov. Prostredníctvom zástupcov jednotlivých franšíz návštevníci získajú informácie o domácich – slovenských sieťach, aj o zahraničných.
Súčasťou akcie bude aj sprevádzajúci program v podobe prednášok odborníkov na slovo vzatých. Relevantné informácie získajú aj tí, ktorí kúzlo franšízingu iba objavujú. Zástupcovia SFA sa postarajú o to, aby si účastníci odniesli informácie, vďaka ktorým sa budú môcť rozhodnúť, či je podnikanie pod zavedenou značkou pre nich to pravé.
Vstup na výstavu „Podnikajte s franchisingom“ je po registrácii zdarma. Hlavnými partnermi akcie sú Česká asociácia franchisingu a Slovak Business Agency. Jedným z partnerov je aj poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, prevádzkovateľ portálov Franchising.cz a Franchising.sk.

Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.