Príležitosť podnikať na Slovensku
Cieľom tejto akcie je podľa Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA) spojiť ľudí, ktorí sa téme franšízového podnikania dlhodobo venujú, či už ako odborníci či majitelia franšízových konceptov, s prípadnými záujemcami o tento spôsob podnikania. Výstava bude prebiehať 24. októbra 2018 formou voľnej prezentácie jednotlivých podnikateľských ponúk prostredníctvom propagačných stánkov. Prostredníctvom zástupcov jednotlivých franšíz návštevníci získajú informácie o domácich – slovenských sieťach, aj o zahraničných.
Súčasťou akcie bude aj sprevádzajúci program v podobe prednášok odborníkov na slovo vzatých. Relevantné informácie získajú aj tí, ktorí kúzlo franšízingu iba objavujú. Zástupcovia SFA sa postarajú o to, aby si účastníci odniesli informácie, vďaka ktorým sa budú môcť rozhodnúť, či je podnikanie pod zavedenou značkou pre nich to pravé.
Vstup na výstavu „Podnikajte s franchisingom“ je po registrácii zdarma. Hlavnými partnermi akcie sú Česká asociácia franchisingu a Slovak Business Agency. Jedným z partnerov je aj poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, prevádzkovateľ portálov Franchising.cz a Franchising.sk.

Prečítaj články

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.