Nový Franchising.sk

Na webových stránkách Franchising.sk hľadajú kandidáti na budúceho podnikateľa zvyčajne inšpiráciu alebo podnikateľskú príležitosť v podobe osvedčenej obchodnej koncepcie. Počas posledných rokov sa portál stal miestom, kde sa stretli tisíce podnikateľov so svojimi franšízantmi a franšízormi. Franchising.sk pôsobí v novej verzii od 23. júla 2018. Úpravou prešiel grafický dizajn, logo aj celé webové stránky Franchising.sk.
"Franšízori môžu prezentovať svoju ponuku cez viac fotografií a videá. Čitatelia získavajú väčšie pohodlie na čítanie a prezeranie obsahu po novom aj na mobilných zariadeniach, web je responzívny,“ hovorí Lenka Nováková, Business Development Manager portálu Franchising.sk. Čitatelia a Franšízori, ktorí ponúkajú v našom Katalógu franšíz svoju licenciu, budú ťažiť tiež z väčšej transparentnosti webových stránok. "Portál sa objaví na prvom mieste vo vyhľadávači Google pod heslom "franšíza, franchisa" a pod. Toto umiestnenie je výhodnejšie ako u mnohých vlastných internetových stránok franšízových spoločností,“ dodáva Nováková.
Zmeny sú dôsledkom medzinárodnej spolupráce v rámci európskych pobočiek poradenskej spoločnosti PROFIT system - na funkčnosti spolupracovali srbskí programátori, na dizajne českí a poľskí grafici. Modernizácia zvýši komfort pri používaní stránky, čo nakoniec vo svojom dôsledku povedie k väčšiemu počtu uzatvorených franšízových zmlúv. Na portáli nájdete prezentácie franšízových značiek, ale tiež informácie o novinkách z franšízového trhu.
Články, ktoré sú k dispozícii na webe, zahŕňajú profily podnikateľov, ktorí dosiahli úspech vo franšízovom podnikaní, tiež rady, ako tieto úspechy zopakovať. Čitatelia sa tiež môžu zoznámiť so základmi franšízingu a prečítať si rozhovory s majiteľmi franšízových značiek.
Nepochybnou výhodou tejto webovej stránky je jej medzinárodný dosah. Prostredníctvom webových stránok môže franšízor presadzovať svoje podnikanie nie iba na Slovensku, ale tiež v ČR, v Poľsku, Chorvátsku, Litve, Lotyšsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Rusku, Ukrajine a Saudskej Arábii.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.