Nový Franchising.sk

Na webových stránkách Franchising.sk hľadajú kandidáti na budúceho podnikateľa zvyčajne inšpiráciu alebo podnikateľskú príležitosť v podobe osvedčenej obchodnej koncepcie. Počas posledných rokov sa portál stal miestom, kde sa stretli tisíce podnikateľov so svojimi franšízantmi a franšízormi. Franchising.sk pôsobí v novej verzii od 23. júla 2018. Úpravou prešiel grafický dizajn, logo aj celé webové stránky Franchising.sk.
"Franšízori môžu prezentovať svoju ponuku cez viac fotografií a videá. Čitatelia získavajú väčšie pohodlie na čítanie a prezeranie obsahu po novom aj na mobilných zariadeniach, web je responzívny,“ hovorí Lenka Nováková, Business Development Manager portálu Franchising.sk. Čitatelia a Franšízori, ktorí ponúkajú v našom Katalógu franšíz svoju licenciu, budú ťažiť tiež z väčšej transparentnosti webových stránok. "Portál sa objaví na prvom mieste vo vyhľadávači Google pod heslom "franšíza, franchisa" a pod. Toto umiestnenie je výhodnejšie ako u mnohých vlastných internetových stránok franšízových spoločností,“ dodáva Nováková.
Zmeny sú dôsledkom medzinárodnej spolupráce v rámci európskych pobočiek poradenskej spoločnosti PROFIT system - na funkčnosti spolupracovali srbskí programátori, na dizajne českí a poľskí grafici. Modernizácia zvýši komfort pri používaní stránky, čo nakoniec vo svojom dôsledku povedie k väčšiemu počtu uzatvorených franšízových zmlúv. Na portáli nájdete prezentácie franšízových značiek, ale tiež informácie o novinkách z franšízového trhu.
Články, ktoré sú k dispozícii na webe, zahŕňajú profily podnikateľov, ktorí dosiahli úspech vo franšízovom podnikaní, tiež rady, ako tieto úspechy zopakovať. Čitatelia sa tiež môžu zoznámiť so základmi franšízingu a prečítať si rozhovory s majiteľmi franšízových značiek.
Nepochybnou výhodou tejto webovej stránky je jej medzinárodný dosah. Prostredníctvom webových stránok môže franšízor presadzovať svoje podnikanie nie iba na Slovensku, ale tiež v ČR, v Poľsku, Chorvátsku, Litve, Lotyšsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Rusku, Ukrajine a Saudskej Arábii.
Prečítaj články

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.