Nový Franchising.sk

Na webových stránkách Franchising.sk hľadajú kandidáti na budúceho podnikateľa zvyčajne inšpiráciu alebo podnikateľskú príležitosť v podobe osvedčenej obchodnej koncepcie. Počas posledných rokov sa portál stal miestom, kde sa stretli tisíce podnikateľov so svojimi franšízantmi a franšízormi. Franchising.sk pôsobí v novej verzii od 23. júla 2018. Úpravou prešiel grafický dizajn, logo aj celé webové stránky Franchising.sk.
"Franšízori môžu prezentovať svoju ponuku cez viac fotografií a videá. Čitatelia získavajú väčšie pohodlie na čítanie a prezeranie obsahu po novom aj na mobilných zariadeniach, web je responzívny,“ hovorí Lenka Nováková, Business Development Manager portálu Franchising.sk. Čitatelia a Franšízori, ktorí ponúkajú v našom Katalógu franšíz svoju licenciu, budú ťažiť tiež z väčšej transparentnosti webových stránok. "Portál sa objaví na prvom mieste vo vyhľadávači Google pod heslom "franšíza, franchisa" a pod. Toto umiestnenie je výhodnejšie ako u mnohých vlastných internetových stránok franšízových spoločností,“ dodáva Nováková.
Zmeny sú dôsledkom medzinárodnej spolupráce v rámci európskych pobočiek poradenskej spoločnosti PROFIT system - na funkčnosti spolupracovali srbskí programátori, na dizajne českí a poľskí grafici. Modernizácia zvýši komfort pri používaní stránky, čo nakoniec vo svojom dôsledku povedie k väčšiemu počtu uzatvorených franšízových zmlúv. Na portáli nájdete prezentácie franšízových značiek, ale tiež informácie o novinkách z franšízového trhu.
Články, ktoré sú k dispozícii na webe, zahŕňajú profily podnikateľov, ktorí dosiahli úspech vo franšízovom podnikaní, tiež rady, ako tieto úspechy zopakovať. Čitatelia sa tiež môžu zoznámiť so základmi franšízingu a prečítať si rozhovory s majiteľmi franšízových značiek.
Nepochybnou výhodou tejto webovej stránky je jej medzinárodný dosah. Prostredníctvom webových stránok môže franšízor presadzovať svoje podnikanie nie iba na Slovensku, ale tiež v ČR, v Poľsku, Chorvátsku, Litve, Lotyšsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Rusku, Ukrajine a Saudskej Arábii.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.