Nový Franchising.sk

Na webových stránkách Franchising.sk hľadajú kandidáti na budúceho podnikateľa zvyčajne inšpiráciu alebo podnikateľskú príležitosť v podobe osvedčenej obchodnej koncepcie. Počas posledných rokov sa portál stal miestom, kde sa stretli tisíce podnikateľov so svojimi franšízantmi a franšízormi. Franchising.sk pôsobí v novej verzii od 23. júla 2018. Úpravou prešiel grafický dizajn, logo aj celé webové stránky Franchising.sk.
"Franšízori môžu prezentovať svoju ponuku cez viac fotografií a videá. Čitatelia získavajú väčšie pohodlie na čítanie a prezeranie obsahu po novom aj na mobilných zariadeniach, web je responzívny,“ hovorí Lenka Nováková, Business Development Manager portálu Franchising.sk. Čitatelia a Franšízori, ktorí ponúkajú v našom Katalógu franšíz svoju licenciu, budú ťažiť tiež z väčšej transparentnosti webových stránok. "Portál sa objaví na prvom mieste vo vyhľadávači Google pod heslom "franšíza, franchisa" a pod. Toto umiestnenie je výhodnejšie ako u mnohých vlastných internetových stránok franšízových spoločností,“ dodáva Nováková.
Zmeny sú dôsledkom medzinárodnej spolupráce v rámci európskych pobočiek poradenskej spoločnosti PROFIT system - na funkčnosti spolupracovali srbskí programátori, na dizajne českí a poľskí grafici. Modernizácia zvýši komfort pri používaní stránky, čo nakoniec vo svojom dôsledku povedie k väčšiemu počtu uzatvorených franšízových zmlúv. Na portáli nájdete prezentácie franšízových značiek, ale tiež informácie o novinkách z franšízového trhu.
Články, ktoré sú k dispozícii na webe, zahŕňajú profily podnikateľov, ktorí dosiahli úspech vo franšízovom podnikaní, tiež rady, ako tieto úspechy zopakovať. Čitatelia sa tiež môžu zoznámiť so základmi franšízingu a prečítať si rozhovory s majiteľmi franšízových značiek.
Nepochybnou výhodou tejto webovej stránky je jej medzinárodný dosah. Prostredníctvom webových stránok môže franšízor presadzovať svoje podnikanie nie iba na Slovensku, ale tiež v ČR, v Poľsku, Chorvátsku, Litve, Lotyšsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Rusku, Ukrajine a Saudskej Arábii.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?