Nový Franchising.sk

Na webových stránkách Franchising.sk hľadajú kandidáti na budúceho podnikateľa zvyčajne inšpiráciu alebo podnikateľskú príležitosť v podobe osvedčenej obchodnej koncepcie. Počas posledných rokov sa portál stal miestom, kde sa stretli tisíce podnikateľov so svojimi franšízantmi a franšízormi. Franchising.sk pôsobí v novej verzii od 23. júla 2018. Úpravou prešiel grafický dizajn, logo aj celé webové stránky Franchising.sk.
"Franšízori môžu prezentovať svoju ponuku cez viac fotografií a videá. Čitatelia získavajú väčšie pohodlie na čítanie a prezeranie obsahu po novom aj na mobilných zariadeniach, web je responzívny,“ hovorí Lenka Nováková, Business Development Manager portálu Franchising.sk. Čitatelia a Franšízori, ktorí ponúkajú v našom Katalógu franšíz svoju licenciu, budú ťažiť tiež z väčšej transparentnosti webových stránok. "Portál sa objaví na prvom mieste vo vyhľadávači Google pod heslom "franšíza, franchisa" a pod. Toto umiestnenie je výhodnejšie ako u mnohých vlastných internetových stránok franšízových spoločností,“ dodáva Nováková.
Zmeny sú dôsledkom medzinárodnej spolupráce v rámci európskych pobočiek poradenskej spoločnosti PROFIT system - na funkčnosti spolupracovali srbskí programátori, na dizajne českí a poľskí grafici. Modernizácia zvýši komfort pri používaní stránky, čo nakoniec vo svojom dôsledku povedie k väčšiemu počtu uzatvorených franšízových zmlúv. Na portáli nájdete prezentácie franšízových značiek, ale tiež informácie o novinkách z franšízového trhu.
Články, ktoré sú k dispozícii na webe, zahŕňajú profily podnikateľov, ktorí dosiahli úspech vo franšízovom podnikaní, tiež rady, ako tieto úspechy zopakovať. Čitatelia sa tiež môžu zoznámiť so základmi franšízingu a prečítať si rozhovory s majiteľmi franšízových značiek.
Nepochybnou výhodou tejto webovej stránky je jej medzinárodný dosah. Prostredníctvom webových stránok môže franšízor presadzovať svoje podnikanie nie iba na Slovensku, ale tiež v ČR, v Poľsku, Chorvátsku, Litve, Lotyšsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Rusku, Ukrajine a Saudskej Arábii.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?