"Deň franchisingu" sa blíži
Spomínaná konferencia sa bude konať v Prahe, v Slovanskom dome v stredu 15. novembra. Čo prináša, aké novinky?
Master franchisová konferencia, ako už názov napovedá, prezentuje exkluzívne ponuky úspešných zahraničných značiek, ktoré ponúkajú tzv. master-licenciu alebo teda výhradné zastúpenie pre Českú a Slovenskú republiku. Konferenciu organizujeme od roku 2012 a za tú dobu sa jej zúčastnilo už 600 záujemcov o franchising a predstavených bolo viac ako 75 podnikateľských ponúk.
Hlavnou novinkou tohtoročného veľtrhu je to, že konferencia sa uskutoční spolu s Veľtrhom franchisingu v rámci Summitu týždňa podnikania, čo pre záujemcov o franchising, a o podnikanie všeobecne, predstavuje viac podnikateľských príležitostí a ponúk na jednom mieste.
Pre koho je master-konferencia primárne určená?
Radi sa stretneme so všetkými záujemcami o franchisové podnikanie – so záujemcami o nákup master-franchisových licencií, i s manažérmi firiem zvažujúcich vlastné podnikanie, s investormi, so strednými i malými podnikateľmi, s už skúsenými franchisantami i s tými, ktorí sú v tejto oblasti nováčikmi a majú záujem o osobný kontakt a potrebné informácie.
Čo je teda pre návštevníkov pripravené?
V rámci celej akcie budú postupne predstavené zaujímavé zahraničné franchisové koncepty, ktoré v Českej a Slovenskej republike hľadajú svojich nových master-franchisových alebo franchisových partnerov. Účastníci majú jedinečnú možnosť jednať priamo so zástupcami franchisových systémov o podmienkach spolupráce a naviazať osobné kontakty.
Ktoré zahraničné značky majú záujem vstúpiť na náš a slovenský trh a budú na konferencii predstavené?
Je ich pomerne dosť a sú z rôznych oblastí podnikania. Uviesť môžem napr. Iddesign z Dánska (sieť predajní s nábytkom v škandinávskom štýle, do tejto skupiny patrí i sieť JYSK), francúzske Anticafé (inovatívny franchisový koncept špecifických kaviarní), alebo Boco (tiež z Francúzska, dokazujúci, že i fast food môže byť kvalitný a lákavý pre zákazníkov). Atraktívnou značkou je tiež Marco Aldany (jednotka na španielskom trhu kaderníctva a salónov krásy), NOA NOA (dánsky franchisový koncept s módou), HITIO Gym (športové a fitness-kluby z Nórska), ... ale pokračovať by som mohol i ďalšími názvami ako sú Logiscool, Tiroler alebo VOODIES. Odporúčam preto pozrieť sa na stránky www.masterkonference.cz, kde priebežne aktualizujeme franchisové systémy, ktoré sa na konferencii predstavia.
Ešte nám poraďte, ako si rezervovať miesto na tejto konferencii?
Je to veľmi jednoduché – online registračný formulár, podmienky a ďalšie informácie k tejto ojedinelej udalosti, získate tiež na webových stránkach konferencie. Každý účastník master franchisovej konferencie získava automaticky voľný vstup na Veľtrh franchisingu a Summit Týždňa podnikania.
A ja len dodávam: Teším sa na vás, i na všetkých tohtoročných návštevníkov!
Prečítaj články
Šanca stať sa lídrom MBE na Slovensku
/24.11.2025
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.