"Deň franchisingu" sa blíži

Spomínaná konferencia sa bude konať v Prahe, v Slovanskom dome v stredu 15. novembra. Čo prináša, aké novinky?
Master franchisová konferencia, ako už názov napovedá, prezentuje exkluzívne ponuky úspešných zahraničných značiek, ktoré ponúkajú tzv. master-licenciu alebo teda výhradné zastúpenie pre Českú a Slovenskú republiku. Konferenciu organizujeme od roku 2012 a za tú dobu sa jej zúčastnilo už 600 záujemcov o franchising a predstavených bolo viac ako 75 podnikateľských ponúk.
Hlavnou novinkou tohtoročného veľtrhu je to, že konferencia sa uskutoční spolu s Veľtrhom franchisingu v rámci Summitu týždňa podnikania, čo pre záujemcov o franchising, a o podnikanie všeobecne, predstavuje viac podnikateľských príležitostí a ponúk na jednom mieste.
Pre koho je master-konferencia primárne určená?
Radi sa stretneme so všetkými záujemcami o franchisové podnikanie – so záujemcami o nákup master-franchisových licencií, i s manažérmi firiem zvažujúcich vlastné podnikanie, s investormi, so strednými i malými podnikateľmi, s už skúsenými franchisantami i s tými, ktorí sú v tejto oblasti nováčikmi a majú záujem o osobný kontakt a potrebné informácie.
Čo je teda pre návštevníkov pripravené?
V rámci celej akcie budú postupne predstavené zaujímavé zahraničné franchisové koncepty, ktoré v Českej a Slovenskej republike hľadajú svojich nových master-franchisových alebo franchisových partnerov. Účastníci majú jedinečnú možnosť jednať priamo so zástupcami franchisových systémov o podmienkach spolupráce a naviazať osobné kontakty.
Ktoré zahraničné značky majú záujem vstúpiť na náš a slovenský trh a budú na konferencii predstavené?
Je ich pomerne dosť a sú z rôznych oblastí podnikania. Uviesť môžem napr. Iddesign z Dánska (sieť predajní s nábytkom v škandinávskom štýle, do tejto skupiny patrí i sieť JYSK), francúzske Anticafé (inovatívny franchisový koncept špecifických kaviarní), alebo Boco (tiež z Francúzska, dokazujúci, že i fast food môže byť kvalitný a lákavý pre zákazníkov). Atraktívnou značkou je tiež Marco Aldany (jednotka na španielskom trhu kaderníctva a salónov krásy), NOA NOA (dánsky franchisový koncept s módou), HITIO Gym (športové a fitness-kluby z Nórska), ... ale pokračovať by som mohol i ďalšími názvami ako sú Logiscool, Tiroler alebo VOODIES. Odporúčam preto pozrieť sa na stránky www.masterkonference.cz, kde priebežne aktualizujeme franchisové systémy, ktoré sa na konferencii predstavia.
Ešte nám poraďte, ako si rezervovať miesto na tejto konferencii?
Je to veľmi jednoduché – online registračný formulár, podmienky a ďalšie informácie k tejto ojedinelej udalosti, získate tiež na webových stránkach konferencie. Každý účastník master franchisovej konferencie získava automaticky voľný vstup na Veľtrh franchisingu a Summit Týždňa podnikania.
A ja len dodávam: Teším sa na vás, i na všetkých tohtoročných návštevníkov!
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Máte originálny podnikateľský nápad a zdravý obchodný model. Ako z neho urobiť franšízu? Na to vám odpovie Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system.
„Flexibilita, inovatívny prístup a schopnosť reagovať na zmeny budú zásadné pre úspech,“ odkazuje budúcim franšízantom Marek Halfar, riaditeľ poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Najčítanejšie

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.