1 číslo magazínu zakúpite za 1.98 €. Poštovné získate zdarma.
V čísle 2/ 2017 nájdete:
O čom sa hovorí
3,2,1 … Štart (up)
Facebook, Apple, Google. Všetky tieto značky majú jedno spoločné. Na začiatku boli startupmi.
Fakty a trendy
Stoja znova na štarte
Predajne kvalitných a farmárskych potravín Sklizeno zahájili novú etapu svojho fungovania. Dostali nové logo a zmení sa aj ich ponuka.
Veľtrh franchisingu 2017 opäť v Prahe
Stretnúť svojich nových franšízantov, nazbierať kontakty v brandži, prezentovať svoj koncept. To všetko prinesie účastníkom 15.novembra v Slovanskom dome v Prahe 2.ročník Veľtrhu franšízingu.
Tri cesty k salónu krásy
Estetické salóny Amaryllis ručia svojim franšízantom v prípade dodržania všetkých postupov a know‑how ročný obrat do výšky vstupnej investície.
Vlastný biznis
Len výzvy vás posunú vpred
Podnikateľský príbeh módnej návrhárky Blanky Matragi je verejnosti všeobecne známy. Aké je však podľa nej tajomstvo úspechu v módnej brandži?
Supertéma
Biznis (nie iba) na leto
Obdobie letných mesiacov nemusí byť pre podnikateľa nutne dobou, kedy im poklesnú tržby. Sú aj také odbory, ktorým sa darí v lete lepšie, ako inokedy. A nájdu sa aj medzi franšízovými sieťami.
Firma s chuťou leta
Leto bez zmrzliny a osviežujúcich nápojov si nikto z nás nevie predstaviť. Inšpirovať sa dalo aj veľa podnikateľov u nás.
Letné vzdelávanie
To, že jazykové kurzy a záujmové krúžky ponúkajú svoje služby iba počas školského roka, už dávno neplatí. Franšízanti vzdelávacích konceptov majú šancu zarobiť aj počas prázdnin.
Moja firma
Biznis podľa chuti
Podnikanie v gastronómii láka stále veľa ľudí. Nie všetci však túžia po otvorení klasickej reštaurácie. Chcú sa vydať cestou bistra alebo kantíny.
Franšíza na mieru
Keď si v kaviarňach melú svoje
CrossCafe po viac ako 10 rokoch má 21 kaviarní v Česku a chce sa i naďalej rozširovať. Pre svoje nové pobočky hľadá ľudí, ktorí nie sú ochotní pristupovať na kompromisy, a nezľaknú sa veľkej konkurencie.
Byť „eko“ sa oplatí
Trend šetrenia pitnou vodou bude postupom času stále silnejší. A to tiež pri umývaní áut. Vsadila na to i značka NO‑H2O.
Business Style
Úspech nepočká
V poslednej dobe sa stále častejšie stretávame s pojmom prokrastinácia. Čo to je a prečo je treba s ňou bojovať?
Známa značka
Úspech písaný „obyčajnou“ ceruzkou
I v dnešnej elektronickej dobe ju máme všetci na stole alebo v taške. Siahneme po nej, keď si chceme urobiť rýchlu poznámku. Ani tento článok by bez nej nevznikol. A predovšetkým ju všetci poznáme už od detstva. Obyčajná ceruzka, takzvaná „Kohinorka“.
Franchisa od A do Z
Vyberte si ziskovú franšízu
Ponuka franšízových licencií je u nás pomerne veľká. Ako však spoznať tú, ktorá vám prinesie zisk? Poradíme vám.
Príbeh manažéra
Bezpečnosť ako biznis
Vybudovať firmu, bez ktorej služieb sa nikto nezaobíde, je snom každého podnikateľa. Miloslavi Ramachovi sa to podarilo.
Môj franchising
Úspech závisí od ľudí
Kto z nás si niekedy nepovedal, že by bolo fajn mať „vlastnú banku“? Milene Mikezovej sa to vďaka UniCredit Bank podarilo.
Magazín Vlastní firma FRANCHISING je možné objednať online vo vydavateľstve na portáli Franchising.sk. Možné je zakúpiť jednotlivé výtlačky, i predplatné. Časopis je tiež možné zakúpiť v sieti maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sieti GECO tabak. Vydavateľom magazínu je spoločnosť PROFIT system franchise services s.r.o.
Články publikované v magazíne Vlastní firma FRANCHISING sú originálnym obsahom.
Ceny sú uvedené vrátane DPH.