Európske franšízy vo Varšave
Už 15. ročník FRANCHISE EXPO sa bude i tento rok konať na jeseň v Poľsku, a spojí dohromady počas troch dní cez obchodné jednanie 200 franšízových značiek a asi 7 000 záujemcov o rôzne franšízové príležitosti.
Veľtrh tento rok bude prebiehať počas dní 26. - 28. októbra (štvrtok, piatok, sobota) ), miestom konania zostáva Palác kultúry a vedy vo Varšave.
FRANCHISE EXPO je ideálnym miestom pre výmenu kontaktov a stretnutie potenciálnych obchodných partnerov. Je vynikajúcou a jedinečnou príležitosťou pre vystavovateľov a prezentáciu ich franšízových konceptov. Poskytuje tiež možnosť naviazať na mieste osobné kontakty s potenciálnymi franšízantami a franšízormi, ktorí chcú rozvíjať svoje podnikanie v Poľsku i ďalších európskych krajinách.
Návštevníci FRANCHISE EXPO sú nie iba podnikatelia a majitelia malých a stredných podnikov, korí hľadajú franšízovú príležitosť. Záujemcovia o franšízové licencie si budú môcť vybrať z konceptov z rôznych odborov.
Usporiadateľom je medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, ktorá vydáva v ČR magazín Franchising a prevádzkuje portál franchising.cz. Následne v novembri prebehne tiež už druhý Veľtrh franchisingu v Prahe.
Chcete sa pridať a prezentovať svoju značku na FRANCHISE EXPO vo Varšave?
Kontaktujte českú pobočku spoločnosti PROFIT system
"Už niekoľko rokov sa pravidelne výstavy zúčastňujem, a vždy som sa tam stretol s ľuďmi, ktorí sa niekoľko mesiacov potom stali našimi franšízantmi. Hlavnou výhodou akcie je, že združuje osoby, ktoré reálne chcú podnikať v oblasti franšízingu a tiež pre to niečo urobia," hovorí Wojciech Goduński, majiteľ úspešných poľských franšízových značiek ako Western Kura, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee a Mangatto.
Neviete, ako vybrať ten správny franšízový koncept? Zháňate peniaze pre rozvoj podnikania?
Navštívte FRANCHISE EXPO vo Varšave a stretnite sa s franšízovými expertmi, navštívte sériu workshopov a prehlbujte svoje znalosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Aktuálny a definitívny zoznam vystavovateľov bude zverejnený v septembri, medzi účastníkmi sú už napríklad spoločnosť Sunkins, ktorá prevádzkuje v ČR franšízovú sieť Svet zdravia, pre Čechov tiež známa značka mBank.
Prečítaj články
Hladká pokožka ako stabilný biznis
/12.11.2025
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.