Európske franšízy vo Varšave

Už 15. ročník FRANCHISE EXPO sa bude i tento rok konať na jeseň v Poľsku, a spojí dohromady počas troch dní cez obchodné jednanie 200 franšízových značiek a asi 7 000 záujemcov o rôzne franšízové príležitosti.
Veľtrh tento rok bude prebiehať počas dní 26. - 28. októbra (štvrtok, piatok, sobota) ), miestom konania zostáva Palác kultúry a vedy vo Varšave.
FRANCHISE EXPO je ideálnym miestom pre výmenu kontaktov a stretnutie potenciálnych obchodných partnerov. Je vynikajúcou a jedinečnou príležitosťou pre vystavovateľov a prezentáciu ich franšízových konceptov. Poskytuje tiež možnosť naviazať na mieste osobné kontakty s potenciálnymi franšízantami a franšízormi, ktorí chcú rozvíjať svoje podnikanie v Poľsku i ďalších európskych krajinách.
Návštevníci FRANCHISE EXPO sú nie iba podnikatelia a majitelia malých a stredných podnikov, korí hľadajú franšízovú príležitosť. Záujemcovia o franšízové licencie si budú môcť vybrať z konceptov z rôznych odborov.
Usporiadateľom je medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, ktorá vydáva v ČR magazín Franchising a prevádzkuje portál franchising.cz. Následne v novembri prebehne tiež už druhý Veľtrh franchisingu v Prahe.
Chcete sa pridať a prezentovať svoju značku na FRANCHISE EXPO vo Varšave?
Kontaktujte českú pobočku spoločnosti PROFIT system
"Už niekoľko rokov sa pravidelne výstavy zúčastňujem, a vždy som sa tam stretol s ľuďmi, ktorí sa niekoľko mesiacov potom stali našimi franšízantmi. Hlavnou výhodou akcie je, že združuje osoby, ktoré reálne chcú podnikať v oblasti franšízingu a tiež pre to niečo urobia," hovorí Wojciech Goduński, majiteľ úspešných poľských franšízových značiek ako Western Kura, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee a Mangatto.
Neviete, ako vybrať ten správny franšízový koncept? Zháňate peniaze pre rozvoj podnikania?
Navštívte FRANCHISE EXPO vo Varšave a stretnite sa s franšízovými expertmi, navštívte sériu workshopov a prehlbujte svoje znalosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Aktuálny a definitívny zoznam vystavovateľov bude zverejnený v septembri, medzi účastníkmi sú už napríklad spoločnosť Sunkins, ktorá prevádzkuje v ČR franšízovú sieť Svet zdravia, pre Čechov tiež známa značka mBank.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.