Európske franšízy vo Varšave

Už 15. ročník FRANCHISE EXPO sa bude i tento rok konať na jeseň v Poľsku, a spojí dohromady počas troch dní cez obchodné jednanie 200 franšízových značiek a asi 7 000 záujemcov o rôzne franšízové príležitosti.
Veľtrh tento rok bude prebiehať počas dní 26. - 28. októbra (štvrtok, piatok, sobota) ), miestom konania zostáva Palác kultúry a vedy vo Varšave.
FRANCHISE EXPO je ideálnym miestom pre výmenu kontaktov a stretnutie potenciálnych obchodných partnerov. Je vynikajúcou a jedinečnou príležitosťou pre vystavovateľov a prezentáciu ich franšízových konceptov. Poskytuje tiež možnosť naviazať na mieste osobné kontakty s potenciálnymi franšízantami a franšízormi, ktorí chcú rozvíjať svoje podnikanie v Poľsku i ďalších európskych krajinách.
Návštevníci FRANCHISE EXPO sú nie iba podnikatelia a majitelia malých a stredných podnikov, korí hľadajú franšízovú príležitosť. Záujemcovia o franšízové licencie si budú môcť vybrať z konceptov z rôznych odborov.
Usporiadateľom je medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, ktorá vydáva v ČR magazín Franchising a prevádzkuje portál franchising.cz. Následne v novembri prebehne tiež už druhý Veľtrh franchisingu v Prahe.
Chcete sa pridať a prezentovať svoju značku na FRANCHISE EXPO vo Varšave?
Kontaktujte českú pobočku spoločnosti PROFIT system
"Už niekoľko rokov sa pravidelne výstavy zúčastňujem, a vždy som sa tam stretol s ľuďmi, ktorí sa niekoľko mesiacov potom stali našimi franšízantmi. Hlavnou výhodou akcie je, že združuje osoby, ktoré reálne chcú podnikať v oblasti franšízingu a tiež pre to niečo urobia," hovorí Wojciech Goduński, majiteľ úspešných poľských franšízových značiek ako Western Kura, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee a Mangatto.
Neviete, ako vybrať ten správny franšízový koncept? Zháňate peniaze pre rozvoj podnikania?
Navštívte FRANCHISE EXPO vo Varšave a stretnite sa s franšízovými expertmi, navštívte sériu workshopov a prehlbujte svoje znalosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Aktuálny a definitívny zoznam vystavovateľov bude zverejnený v septembri, medzi účastníkmi sú už napríklad spoločnosť Sunkins, ktorá prevádzkuje v ČR franšízovú sieť Svet zdravia, pre Čechov tiež známa značka mBank.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.