Biznis pod milión

O hudobnom priemysle a jeho premenách a fungovaní v ňom sme sa rozprávali s českým hudobníkom a producentom Janem P. Muchowem. Dočítate sa okrem iného, či sa dá úspešný hudobný projekt odhaliť na prvý pohľad, či majú v dnešnej dobe šancu na úspech skôr veľké alebo malé vydavateľstvá.
V rubrike „O čom sa hovorí“ sa venujeme tomu, aká generácia youtuberov a bloggerov ovplyvňuje dnešné podnikanie. O tom, že začať podnikať s franšízou je možné i keď nemáte viac, ako EUR 37 000 vás presvedčí Supertéma, ktorá predstaví franšízové koncepty, pod ktorými môžete rozbehnúť biznis pomocou nižšej investície. Aby vás pri pôsobení pod zavedenou značkou nič neprekvapilo, je nutné mať dôkladne spracovanú zmluvu. Ako na to vám poradíme v rubrike Franšíza od A do Z.
Veľkým problémom každého podnikateľa sú insolventní zákazníci, ktorí neplatia za poskytnuté produkty či služby. Ako postupovať pri vymáhaní pohľadávok, alebo ako sa nedostať do pozície veriteľa poradia právnici v rubrike „Dobré rady“. V „Príbeh manažéra“ sa dozviete, ako sa Martin Svačinka dostal od štúdia hutníctva až k vytvoreniu siete Boutique Gurmán. V rubrike „Moja firma“ nájdete návod, ako si otvoriť predajňu so zdravou stravou.
Súčasťou magazínu je samozrejme tiež ucelená ponuka franšízových a partnerských konceptov, ktoré v tuzemsku hľadajú partnerov pre svoj rozvoj. Magazín je možné objednať online vo vydavateľstve na portáli Franchising.sk. Dostupné sú jednotlivé čísla ale aj predplatné ôsmich čísel za 290 Kč. Časopis je tiež možné zakúpiť v sieti maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sietí GECO tabak.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?