Biznis pod milión

O hudobnom priemysle a jeho premenách a fungovaní v ňom sme sa rozprávali s českým hudobníkom a producentom Janem P. Muchowem. Dočítate sa okrem iného, či sa dá úspešný hudobný projekt odhaliť na prvý pohľad, či majú v dnešnej dobe šancu na úspech skôr veľké alebo malé vydavateľstvá.
V rubrike „O čom sa hovorí“ sa venujeme tomu, aká generácia youtuberov a bloggerov ovplyvňuje dnešné podnikanie. O tom, že začať podnikať s franšízou je možné i keď nemáte viac, ako EUR 37 000 vás presvedčí Supertéma, ktorá predstaví franšízové koncepty, pod ktorými môžete rozbehnúť biznis pomocou nižšej investície. Aby vás pri pôsobení pod zavedenou značkou nič neprekvapilo, je nutné mať dôkladne spracovanú zmluvu. Ako na to vám poradíme v rubrike Franšíza od A do Z.
Veľkým problémom každého podnikateľa sú insolventní zákazníci, ktorí neplatia za poskytnuté produkty či služby. Ako postupovať pri vymáhaní pohľadávok, alebo ako sa nedostať do pozície veriteľa poradia právnici v rubrike „Dobré rady“. V „Príbeh manažéra“ sa dozviete, ako sa Martin Svačinka dostal od štúdia hutníctva až k vytvoreniu siete Boutique Gurmán. V rubrike „Moja firma“ nájdete návod, ako si otvoriť predajňu so zdravou stravou.
Súčasťou magazínu je samozrejme tiež ucelená ponuka franšízových a partnerských konceptov, ktoré v tuzemsku hľadajú partnerov pre svoj rozvoj. Magazín je možné objednať online vo vydavateľstve na portáli Franchising.sk. Dostupné sú jednotlivé čísla ale aj predplatné ôsmich čísel za 290 Kč. Časopis je tiež možné zakúpiť v sieti maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sietí GECO tabak.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.