Veľtrh franšíz láka do Paríža

Snívate o vlastnom biznise, radi by ste sa stali samostatným podnikateľom, a neviete ako na to? Alebo sa chcete iba inšpirovať a spoznať najnovšie trendy vo franšízingu? Na nadchádzajúcom veľtrhu FRANCHISE EXPO PARIS na výstavisku Porte de Verseilles môžete nájsť odpovede na otázky ohľadom vlastného podnikania a franšízingu.
Veľtrh franšízových firiem v Paríži má viac ako tridsaťročnú tradíciu a združuje najprestížnejšie značky sveta z takmer 90 odborov, rovnako sa tiež venuje aktuálnym trendom a novým firmám, ktoré na trh franšízingu iba vstupujú. Tento rok sa vo francúzskej metropole koncom marca predstaví počas 4 dní viac ako 500 vystavovateľov z celého sveta. Patria medzi ne tiež národné a medzinárodné asociácie z celej Európy, aj odborníci v oblasti franšízingu. Svojou veľkosťou sa FRANCHISE EXPO PARIS zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete.
Získajte vstup zdarma
Oficiálnym a mediálnym partnerom tejto akcie je tiež slovenský portál venovaný franšízingu Franchising.sk a magazín o podnikaní Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá je vydavateľom oboch médií, sa veľtrhu zúčastní tiež ako vystavovateľ a medzinárodný poradca. Vďaka tomu môžu čitatelia portálu a partneri získať voľný vstup na túto akciu. Bližšie informácie získate v redakcii portálu Franchising.sk.
FRANCHISE EXPO PARIS očakáva rovnako ako v minulom roku takmer 50 tisíc návštevníkov, z toho 35 tisíc ich prišlo zo zahraničia. Že sa účasť podnikateľom vyplatí, ukázali štatistiky. 75 % vystavovateľov uzatvorila priamo na veľtrhu dohodu s kandidátskymi spoločnosťami, ktorá viedla k vytvoreniu či rozvoju franšízovej siete. Organizátori veľtrhu avizujú tiež 100 odborných konferencií a seminárov.
Prečítaj články

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Najčítanejšie

„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.