Veľtrh franšíz láka do Paríža

Snívate o vlastnom biznise, radi by ste sa stali samostatným podnikateľom, a neviete ako na to? Alebo sa chcete iba inšpirovať a spoznať najnovšie trendy vo franšízingu? Na nadchádzajúcom veľtrhu FRANCHISE EXPO PARIS na výstavisku Porte de Verseilles môžete nájsť odpovede na otázky ohľadom vlastného podnikania a franšízingu.
Veľtrh franšízových firiem v Paríži má viac ako tridsaťročnú tradíciu a združuje najprestížnejšie značky sveta z takmer 90 odborov, rovnako sa tiež venuje aktuálnym trendom a novým firmám, ktoré na trh franšízingu iba vstupujú. Tento rok sa vo francúzskej metropole koncom marca predstaví počas 4 dní viac ako 500 vystavovateľov z celého sveta. Patria medzi ne tiež národné a medzinárodné asociácie z celej Európy, aj odborníci v oblasti franšízingu. Svojou veľkosťou sa FRANCHISE EXPO PARIS zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete.
Získajte vstup zdarma
Oficiálnym a mediálnym partnerom tejto akcie je tiež slovenský portál venovaný franšízingu Franchising.sk a magazín o podnikaní Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá je vydavateľom oboch médií, sa veľtrhu zúčastní tiež ako vystavovateľ a medzinárodný poradca. Vďaka tomu môžu čitatelia portálu a partneri získať voľný vstup na túto akciu. Bližšie informácie získate v redakcii portálu Franchising.sk.
FRANCHISE EXPO PARIS očakáva rovnako ako v minulom roku takmer 50 tisíc návštevníkov, z toho 35 tisíc ich prišlo zo zahraničia. Že sa účasť podnikateľom vyplatí, ukázali štatistiky. 75 % vystavovateľov uzatvorila priamo na veľtrhu dohodu s kandidátskymi spoločnosťami, ktorá viedla k vytvoreniu či rozvoju franšízovej siete. Organizátori veľtrhu avizujú tiež 100 odborných konferencií a seminárov.
Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.