Veľtrh franšíz láka do Paríža

Snívate o vlastnom biznise, radi by ste sa stali samostatným podnikateľom, a neviete ako na to? Alebo sa chcete iba inšpirovať a spoznať najnovšie trendy vo franšízingu? Na nadchádzajúcom veľtrhu FRANCHISE EXPO PARIS na výstavisku Porte de Verseilles môžete nájsť odpovede na otázky ohľadom vlastného podnikania a franšízingu.
Veľtrh franšízových firiem v Paríži má viac ako tridsaťročnú tradíciu a združuje najprestížnejšie značky sveta z takmer 90 odborov, rovnako sa tiež venuje aktuálnym trendom a novým firmám, ktoré na trh franšízingu iba vstupujú. Tento rok sa vo francúzskej metropole koncom marca predstaví počas 4 dní viac ako 500 vystavovateľov z celého sveta. Patria medzi ne tiež národné a medzinárodné asociácie z celej Európy, aj odborníci v oblasti franšízingu. Svojou veľkosťou sa FRANCHISE EXPO PARIS zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete.
Získajte vstup zdarma
Oficiálnym a mediálnym partnerom tejto akcie je tiež slovenský portál venovaný franšízingu Franchising.sk a magazín o podnikaní Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá je vydavateľom oboch médií, sa veľtrhu zúčastní tiež ako vystavovateľ a medzinárodný poradca. Vďaka tomu môžu čitatelia portálu a partneri získať voľný vstup na túto akciu. Bližšie informácie získate v redakcii portálu Franchising.sk.
FRANCHISE EXPO PARIS očakáva rovnako ako v minulom roku takmer 50 tisíc návštevníkov, z toho 35 tisíc ich prišlo zo zahraničia. Že sa účasť podnikateľom vyplatí, ukázali štatistiky. 75 % vystavovateľov uzatvorila priamo na veľtrhu dohodu s kandidátskymi spoločnosťami, ktorá viedla k vytvoreniu či rozvoju franšízovej siete. Organizátori veľtrhu avizujú tiež 100 odborných konferencií a seminárov.
Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?