Príďte na Veľtrh Franchisingu

Po úspešnom prvom Veľtrhu FRANCHISINGU, ktorý sa konal v novembri 2016 v pražskom Slovanskom dome, chystá sa ďalší ročník. Veľtrh sa bude konať opäť v rámci medzinárodnej akcie Global Enrepreneurship Week a jeho načasovanie sa kryje s termínom nadchádzajúceho Týždňa podnikania, ktorý prebehne 13. až 17. novembra 2017.
Usporiadateľom je už tradične spoločnosť ELAI (European Leadership & Academic Institute). Organizáciou Veľtrhu FRANCHISINGU 2017 sa znova ujme česká pobočka medzinárodnej poradenskej spoločnosti PROFIT system®.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU 2016 navštívilo1 900 záujemcov o svet biznisu, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj niekoľko workshopov.
Prvý ročník Veľtrhu FRANCHISINGU ponúkol príležitosť celodenných jednaniam medzi franšízormi a potenciálnymi franšízantmi. Výsledkom sú aktuálne diskusie o naviazaní spolupráce. „Stretli sme sa so záujemcami z Košíc, Ostravy a Českých Budejovíc, s ktorými momentálne jednáme. Zatiaľ je veľmi skoro na to, aby sme tvrdili, že budeme mať nových franšízantov. Môžem ale povedať, že s výsledkami Veľtrhu som celkovo spokojná a budem sa tešiť na ďalší ročník,“ hovorí Michele Leschová, master-franšízant konceptu Brick4Kidz, ktorý ponúka licencie pre vzdelávanie detí prostredníctvom stavania modelov z kociek LEGO.
Celodenné Školenie franchisingu
Nové kontakty s potenciálnymi franšízantmi naviazal aj nováčik na trhu NoH2O, ktorý poskytuje zákazníkom služby umývania automobilov bez vody. „Záujem o licencie nás veľmi milo prekvapil. Okrem možnosti naviazania kontaktov s prípadnými franšízantami hodnotíme veľmi pozitívne aj program, ktorý bol súčasťou Veľtrhu,“ hovorí zástupca NoH2O Radek Řechka.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU navštívilo 1 900 záujemcov o svet podnikania, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj workshopy. Medzi ne patrilo aj celodenné Školenie franchisingu, ktoré formou prednášok a panelových diskusií návštevníkov zoznámilo so základnými princípmi tohto druhu podnikania.
V nastavenom modely veľtrhu, ktorý poskytuje priestor pre rozvoj franšízových konceptov a zároveň ponúka dôležité informácie návštevníkom, chce PROFIT system® pokračovať aj v tomto roku. „Aj napriek tomu, že súčasnej komunikácii dominujú sociálne siete a ďalšie digitálne médiá, sme presvedčení, že organizácia veľtrhu má nezastupiteľné miesto aj v budúcnosti, pretože obchodníci dávajú stále prednosť individuálnej komunikácii. Veľtrh je tiež ideálnou príležitosťou jednotlivé ponuky porovnať na mieste a spoznať sa so zástupcami konceptov,“ hovorí riaditeľ spoločnosti PROFIT system® Marek Halfar s tým, že sa záujemcovia môžu tešiť na väčšiu mieru interakcie v stánkoch, kde si budú môcť ponuku jednotlivých konceptov prostredníctvom demonštratívnych prvkov sami vyskúšať.
Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?