Príďte na Veľtrh Franchisingu

Po úspešnom prvom Veľtrhu FRANCHISINGU, ktorý sa konal v novembri 2016 v pražskom Slovanskom dome, chystá sa ďalší ročník. Veľtrh sa bude konať opäť v rámci medzinárodnej akcie Global Enrepreneurship Week a jeho načasovanie sa kryje s termínom nadchádzajúceho Týždňa podnikania, ktorý prebehne 13. až 17. novembra 2017.
Usporiadateľom je už tradične spoločnosť ELAI (European Leadership & Academic Institute). Organizáciou Veľtrhu FRANCHISINGU 2017 sa znova ujme česká pobočka medzinárodnej poradenskej spoločnosti PROFIT system®.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU 2016 navštívilo1 900 záujemcov o svet biznisu, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj niekoľko workshopov.
Prvý ročník Veľtrhu FRANCHISINGU ponúkol príležitosť celodenných jednaniam medzi franšízormi a potenciálnymi franšízantmi. Výsledkom sú aktuálne diskusie o naviazaní spolupráce. „Stretli sme sa so záujemcami z Košíc, Ostravy a Českých Budejovíc, s ktorými momentálne jednáme. Zatiaľ je veľmi skoro na to, aby sme tvrdili, že budeme mať nových franšízantov. Môžem ale povedať, že s výsledkami Veľtrhu som celkovo spokojná a budem sa tešiť na ďalší ročník,“ hovorí Michele Leschová, master-franšízant konceptu Brick4Kidz, ktorý ponúka licencie pre vzdelávanie detí prostredníctvom stavania modelov z kociek LEGO.
Celodenné Školenie franchisingu
Nové kontakty s potenciálnymi franšízantmi naviazal aj nováčik na trhu NoH2O, ktorý poskytuje zákazníkom služby umývania automobilov bez vody. „Záujem o licencie nás veľmi milo prekvapil. Okrem možnosti naviazania kontaktov s prípadnými franšízantami hodnotíme veľmi pozitívne aj program, ktorý bol súčasťou Veľtrhu,“ hovorí zástupca NoH2O Radek Řechka.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU navštívilo 1 900 záujemcov o svet podnikania, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj workshopy. Medzi ne patrilo aj celodenné Školenie franchisingu, ktoré formou prednášok a panelových diskusií návštevníkov zoznámilo so základnými princípmi tohto druhu podnikania.
V nastavenom modely veľtrhu, ktorý poskytuje priestor pre rozvoj franšízových konceptov a zároveň ponúka dôležité informácie návštevníkom, chce PROFIT system® pokračovať aj v tomto roku. „Aj napriek tomu, že súčasnej komunikácii dominujú sociálne siete a ďalšie digitálne médiá, sme presvedčení, že organizácia veľtrhu má nezastupiteľné miesto aj v budúcnosti, pretože obchodníci dávajú stále prednosť individuálnej komunikácii. Veľtrh je tiež ideálnou príležitosťou jednotlivé ponuky porovnať na mieste a spoznať sa so zástupcami konceptov,“ hovorí riaditeľ spoločnosti PROFIT system® Marek Halfar s tým, že sa záujemcovia môžu tešiť na väčšiu mieru interakcie v stánkoch, kde si budú môcť ponuku jednotlivých konceptov prostredníctvom demonštratívnych prvkov sami vyskúšať.
Prečítaj články

Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?