Príďte na Veľtrh Franchisingu

Po úspešnom prvom Veľtrhu FRANCHISINGU, ktorý sa konal v novembri 2016 v pražskom Slovanskom dome, chystá sa ďalší ročník. Veľtrh sa bude konať opäť v rámci medzinárodnej akcie Global Enrepreneurship Week a jeho načasovanie sa kryje s termínom nadchádzajúceho Týždňa podnikania, ktorý prebehne 13. až 17. novembra 2017.
Usporiadateľom je už tradične spoločnosť ELAI (European Leadership & Academic Institute). Organizáciou Veľtrhu FRANCHISINGU 2017 sa znova ujme česká pobočka medzinárodnej poradenskej spoločnosti PROFIT system®.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU 2016 navštívilo1 900 záujemcov o svet biznisu, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj niekoľko workshopov.
Prvý ročník Veľtrhu FRANCHISINGU ponúkol príležitosť celodenných jednaniam medzi franšízormi a potenciálnymi franšízantmi. Výsledkom sú aktuálne diskusie o naviazaní spolupráce. „Stretli sme sa so záujemcami z Košíc, Ostravy a Českých Budejovíc, s ktorými momentálne jednáme. Zatiaľ je veľmi skoro na to, aby sme tvrdili, že budeme mať nových franšízantov. Môžem ale povedať, že s výsledkami Veľtrhu som celkovo spokojná a budem sa tešiť na ďalší ročník,“ hovorí Michele Leschová, master-franšízant konceptu Brick4Kidz, ktorý ponúka licencie pre vzdelávanie detí prostredníctvom stavania modelov z kociek LEGO.
Celodenné Školenie franchisingu
Nové kontakty s potenciálnymi franšízantmi naviazal aj nováčik na trhu NoH2O, ktorý poskytuje zákazníkom služby umývania automobilov bez vody. „Záujem o licencie nás veľmi milo prekvapil. Okrem možnosti naviazania kontaktov s prípadnými franšízantami hodnotíme veľmi pozitívne aj program, ktorý bol súčasťou Veľtrhu,“ hovorí zástupca NoH2O Radek Řechka.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU navštívilo 1 900 záujemcov o svet podnikania, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj workshopy. Medzi ne patrilo aj celodenné Školenie franchisingu, ktoré formou prednášok a panelových diskusií návštevníkov zoznámilo so základnými princípmi tohto druhu podnikania.
V nastavenom modely veľtrhu, ktorý poskytuje priestor pre rozvoj franšízových konceptov a zároveň ponúka dôležité informácie návštevníkom, chce PROFIT system® pokračovať aj v tomto roku. „Aj napriek tomu, že súčasnej komunikácii dominujú sociálne siete a ďalšie digitálne médiá, sme presvedčení, že organizácia veľtrhu má nezastupiteľné miesto aj v budúcnosti, pretože obchodníci dávajú stále prednosť individuálnej komunikácii. Veľtrh je tiež ideálnou príležitosťou jednotlivé ponuky porovnať na mieste a spoznať sa so zástupcami konceptov,“ hovorí riaditeľ spoločnosti PROFIT system® Marek Halfar s tým, že sa záujemcovia môžu tešiť na väčšiu mieru interakcie v stánkoch, kde si budú môcť ponuku jednotlivých konceptov prostredníctvom demonštratívnych prvkov sami vyskúšať.
Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.