Obchod bez hraníc

Na programe konferencie, ktorá sa uskutoční od 30. januára do 1. februára v pražskom ClarionCongress Hoteli, kladú organizátori dôraz na dialóg špičiek kamenného a internetového obchodu. S tým súvisia najmä témy vytváranie zákazníckeho zážitku, prepojovanie kamenného a internetového obchodu a tiež práve prebiehajúca konsolidácia e-Commerce.
Program Summitu, zverejnený v týchto dňoch, privádza viac ako stovku expertov a manažérov, ktorí budú diskutovať o dopadoch technologickej revolúcie na dopytovú aj ponukovú stranu trhu. Veľký priestor bude venovaný víziám a prognózam rozvoja obchodu. Východiskom bude úvodná prezentácia Petry Průšovej a Bronislava Kvasničky z výskumnej skupiny Kantar. Ta predstaví zmeny nákupného správania, súvisiace s „prepojeným životom“. Noví zákazníci vyžadujú nový marketing. O tom, aké sú jeho hlavné parametre, bude na Retail Summite 2017 hovoriť digitálny marketér TimMason z britskej firmy EagleEyeSolutions. Konkrétny dopad meniaceho sa tržného prostredia na ďalší rozvoj nášho obchodu osvetlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základe novej prognózy Retail Vision 2020, vychádzajúcej z expertných rozhovorov s kľúčovými hráčmi českého trhu.
Zásadnou témou Summitu budú inovácie meniace nákupné správanie aj obchod. Čo nové sa chystá sa účastníci dozvedia z rôznych zásadných prednášok. Roman Janovič (CISCO) a Michal Tomčík (Pygmalios) v spoločnej prezentácii vysvetlia, ako internet a ďalšie technologické inovácie zásadným spôsobom obohatia možnosti poznania a pochopenia spotrebiteľa. Stanislav Zrcek (WincorNixdorf) predstaví koncept prepojeného obchodu, ktorý umožňuje naplniť dopyt spotrebiteľov po nákupe “kdekoľvek, kedykoľvek a akokoľvek“.
Retail Summit vo svojom 23. ročníku ďalej posilní charakter platformy, na ktorej sa schádzajú rôzne typy hráčov na trhu. V chystanom programe je obzvlášť akcentovaný dialóg špičiek kamenného a internetového obchodu. Dá sa očakávať, že v tomto smere budú hlavne rezonovať témy vytvárania zákazníckeho zážitku, prepojovanie kamenného a internetového obchodu a tiež konsolidácia e-Commerce. K tej sa vyjadrí jedna z kľúčových postáv tohto procesu, Jitka Dvořáková z novo vytvorenej Mall Group. Retail Summit 2017 bude súčasne hostiť aj veľký počet zástupcov malých a stredných obchodných firiem, pretože v nadväznosti na jeho termín prebehne v Congress Hoteli Clarion aj seminár o EET, pripravený ministerstvom financií. Podpredseda vlády Andrej Babiš okrem toho vystúpi v hlavnom plenárnom programe Summitu.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.