Viac ako 100 nápadov na biznis

Vo veľkom rozhovore v rubrike „Vlastný biznis“ sme vyspovedali českého herca Lukáša Hejlíka, ktorý sa rozhodil svoje záľuby premeniť na podnikanie. A podarilo sa mu to. Dočítate sa napríklad, ako funguje jeho Gastromapa, čo ho viedlo k založeniu divadelného projektu LiStOVáNí, alebo prečo doma nemá televíziu.
V rubrike „O čom sa hovorí“ sa venujeme téme rodinných firiem, ich majitelia momentálne stoja pred dôležitým krokom, odovzdať podnikanie ďalším generáciám. Supertéma predstaví franšízové koncepty z oblasti gastronómie, ktoré ponúkajú ďalším podnikateľom možnosť zapojiť sa do ich siete. Preto, prečo by začínajúci podnikateľ mal využiť ponuku franšízových systémov, existuje veľa dôvodov. Vybrali sme sedem najväčších, ktoré ukážu výhody franšízovej spolupráce v pravom svetle.
Právnici v rubrike „Dobré rady“ prezradia ako pristupovať k cenotvorbe tak, aby všetko zodpovedalo legislatívnym požiadavkám. Michal Macek, zakladateľ a majiteľ Realitnej kancelárie Európa v „Príbehu manažéra“ odhalí, prečo sa pred štvrťstoročím rozhodol založiť vlastnú realitnú spoločnosť. V sekcii „Moja firma“ zasa zistíte, ako rozbehnúť biznis krajčíra na internete.
Súčasťou magazínu je samozrejme tiež ucelená ponuka franšízových a partnerských konceptov, ktoré v tuzemsku hľadajú partnerov pre svoj rozvoj. Veľa z nich bude možné stretnúť tiež na pražskom Veľtrhu FRANCHISINGU, ktorý sa uskutoční 15. novembra. Bližšie informácie o ňom nájdete v magazíne Vlastní firma FRANCHISING a tiež na stránkach Veľtrhu franchisingu 2016.
Magazín Vlastní firma FRANCHISING je možné objednať online vo vydavateľstve na portáli Franchising.cz. Zakúpiť môžete jednotlivé výtlačky, ale aj predplatné ôsmich čísel za 195 Kč. Časopis je tiež dostupný v sieťach maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sietí GECO tabak.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?