Viac ako 100 nápadov na biznis

Vo veľkom rozhovore v rubrike „Vlastný biznis“ sme vyspovedali českého herca Lukáša Hejlíka, ktorý sa rozhodil svoje záľuby premeniť na podnikanie. A podarilo sa mu to. Dočítate sa napríklad, ako funguje jeho Gastromapa, čo ho viedlo k založeniu divadelného projektu LiStOVáNí, alebo prečo doma nemá televíziu.
V rubrike „O čom sa hovorí“ sa venujeme téme rodinných firiem, ich majitelia momentálne stoja pred dôležitým krokom, odovzdať podnikanie ďalším generáciám. Supertéma predstaví franšízové koncepty z oblasti gastronómie, ktoré ponúkajú ďalším podnikateľom možnosť zapojiť sa do ich siete. Preto, prečo by začínajúci podnikateľ mal využiť ponuku franšízových systémov, existuje veľa dôvodov. Vybrali sme sedem najväčších, ktoré ukážu výhody franšízovej spolupráce v pravom svetle.
Právnici v rubrike „Dobré rady“ prezradia ako pristupovať k cenotvorbe tak, aby všetko zodpovedalo legislatívnym požiadavkám. Michal Macek, zakladateľ a majiteľ Realitnej kancelárie Európa v „Príbehu manažéra“ odhalí, prečo sa pred štvrťstoročím rozhodol založiť vlastnú realitnú spoločnosť. V sekcii „Moja firma“ zasa zistíte, ako rozbehnúť biznis krajčíra na internete.
Súčasťou magazínu je samozrejme tiež ucelená ponuka franšízových a partnerských konceptov, ktoré v tuzemsku hľadajú partnerov pre svoj rozvoj. Veľa z nich bude možné stretnúť tiež na pražskom Veľtrhu FRANCHISINGU, ktorý sa uskutoční 15. novembra. Bližšie informácie o ňom nájdete v magazíne Vlastní firma FRANCHISING a tiež na stránkach Veľtrhu franchisingu 2016.
Magazín Vlastní firma FRANCHISING je možné objednať online vo vydavateľstve na portáli Franchising.cz. Zakúpiť môžete jednotlivé výtlačky, ale aj predplatné ôsmich čísel za 195 Kč. Časopis je tiež dostupný v sieťach maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sietí GECO tabak.
Prečítaj články

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.