Franchise Expo 2016 vo Varšave

13. až 15. októbra sa v hlavnom meste Poľska koná najväčší veľtrh franšízingu v regióne strednej a východnej Európy. Už 14. ročník Franchise Expo 2016 je jedinečnou príležitosťou pre podnikateľov zakúpiť atraktívne master-franšízové licencie alebo nadviazať spoluprácu a rozvíjať svoju značku na poľskom trhu, kde už úspešne pôsobia koncepty ako napríklad Svet zdravia alebo Konopná lekáreň.
Podnikatelia sa budú môcť stretnúť počas troch dní so zástupcami úspešných konceptov a vybrať si toho najlepšieho partnera pre spoluprácu. Veľtrhu sa zúčastní 150 firiem. Každý rok ho navštívi 7 tisíc návštevníkov, ktorí majú chuť rozvíjať svoj biznis.
Veľtrh neponúka program len pre budúcich podnikateľov, ale aj pre širšiu verejnosť, ktorá sa zaujíma o aktuálne trendy zo sveta biznisu. Počas prednášok a školení sa záujemcovia o podnikanie budú môcť stretnúť s významnými osobnosťami z kruhov podnikateľov a expertov na oblasť podnikania. Hlavným organizátorom akcie je spoločnosť PROFIT system, ktorá okrem poskytovania franšízového poradenstva informuje prostredníctvom spravodajských portálov v mnohých krajinách strednej a východnej Európy o aktuálnej situácii na franšízových trhoch. Česká pobočka spoločnosti je tiež hlavným organizátorom Veľtrhu FRANCHISINGU 2016, ktorý sa uskutoční v Prahe 15. novembra, a ktorý na varšavský veľtrh nadväzuje.
Franchise Expo 2016 sa koná v Paláci kultúry a vedy vo Varšave v blízkosti Hlavnej vlakovej stanici. Pre cestujúcich automobilom je k dispozícii rozsiahle parkovisko. Veľtrh je otvorení vo štvrtok 13. a v piatok 14. októbra od 10:00 do 17:00 a v sobotu 15. októbra od 10:00 do 15:00. Vstupenky je možné kúpiť v predajných miestach pri vstupe za cenu 20 zlotých (cca 5 Eur). V prípade potreby ďalších informácií, môžete kontaktovať Lenku Novákovú z českej pobočky spoločnosti PROFIT system. Podrobné informácie o Franchise Expo 2016, vrátane programu, ktorý bude v úplnej podobe zverejnený v priebehu septembra, nájdete tu.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.