Franchise Expo 2016 vo Varšave

13. až 15. októbra sa v hlavnom meste Poľska koná najväčší veľtrh franšízingu v regióne strednej a východnej Európy. Už 14. ročník Franchise Expo 2016 je jedinečnou príležitosťou pre podnikateľov zakúpiť atraktívne master-franšízové licencie alebo nadviazať spoluprácu a rozvíjať svoju značku na poľskom trhu, kde už úspešne pôsobia koncepty ako napríklad Svet zdravia alebo Konopná lekáreň.
Podnikatelia sa budú môcť stretnúť počas troch dní so zástupcami úspešných konceptov a vybrať si toho najlepšieho partnera pre spoluprácu. Veľtrhu sa zúčastní 150 firiem. Každý rok ho navštívi 7 tisíc návštevníkov, ktorí majú chuť rozvíjať svoj biznis.
Veľtrh neponúka program len pre budúcich podnikateľov, ale aj pre širšiu verejnosť, ktorá sa zaujíma o aktuálne trendy zo sveta biznisu. Počas prednášok a školení sa záujemcovia o podnikanie budú môcť stretnúť s významnými osobnosťami z kruhov podnikateľov a expertov na oblasť podnikania. Hlavným organizátorom akcie je spoločnosť PROFIT system, ktorá okrem poskytovania franšízového poradenstva informuje prostredníctvom spravodajských portálov v mnohých krajinách strednej a východnej Európy o aktuálnej situácii na franšízových trhoch. Česká pobočka spoločnosti je tiež hlavným organizátorom Veľtrhu FRANCHISINGU 2016, ktorý sa uskutoční v Prahe 15. novembra, a ktorý na varšavský veľtrh nadväzuje.
Franchise Expo 2016 sa koná v Paláci kultúry a vedy vo Varšave v blízkosti Hlavnej vlakovej stanici. Pre cestujúcich automobilom je k dispozícii rozsiahle parkovisko. Veľtrh je otvorení vo štvrtok 13. a v piatok 14. októbra od 10:00 do 17:00 a v sobotu 15. októbra od 10:00 do 15:00. Vstupenky je možné kúpiť v predajných miestach pri vstupe za cenu 20 zlotých (cca 5 Eur). V prípade potreby ďalších informácií, môžete kontaktovať Lenku Novákovú z českej pobočky spoločnosti PROFIT system. Podrobné informácie o Franchise Expo 2016, vrátane programu, ktorý bude v úplnej podobe zverejnený v priebehu septembra, nájdete tu.
Prečítaj články

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.