Podnikanie s budúcnosťou

Pre Petra Borkovca predstavujú takúto oblasť financie. Tiež preto sa pred niekoľkými rokmi rozhodol pre podnikanie práve v nich. Dnes je spolumajiteľom poradenskej spoločnosti Partners a v rozhovore prezradzuje napríklad to, ako sa česká verejnosť pozerá na finančných poradcov. Odhaľuje tiež, akým smerom idú momentálne jeho ďalšie podnikateľské aktivity. Nie iba to nájdete v novom čísle časopisu, ktoré je nabité príbehmi podnikateľov, ale aj tipmi na podnikanie pre tých, ktorý chcú rozbehnúť svoju vlastnú firmu.
Foto PROFIT system
Príbehy, rozhovory, tipy a rady pre biznis. To všetko nájdete v novom čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING, ktorý je práve v predaji.
Záujemcovia o franšízové podnikanie sa v rubrike Franšíza od A do Z dozvedia, aká je súčasná situácia na franšízovom trhu. Zistia, aké odbory sú v rozkvete a aké siete aktuálne ponúkajú možnosť podnikať pod ich značkou. Právnici z právnickej kancelárie sa v rubrike Dobré rady venovali téme Konkurenčných doložiek. Zistíte, či je ich využitie pre podnikateľov prínosom, alebo sa môže stať starosťou.
Praktické rady ako založiť a prevádzkovať webdizajnovú agentúru nájdete v rubrike Moja firma, sekcia Franšíza na mieru odhalí čo robiť, ak sa chcete pripojiť do rodiny franšízantov siete Home Office Bistro & Coffee. O tom, ako sa pod zavedenou značkou podniká, sa dočítate v rubrike Môj Franchising, kde sa o svoj príbeh podelí majiteľka partnerskej pobočky Cestovnej kancelárie Fischer.
Nové číslo Magazínu Vlastní firma FRANCHISING nájdete v predajniach Relay, Inmedia a GECO tabak. Objednať si ho môžete aj vo vydavateľstve na našom portáli, a to tu.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.