Veľtrh FRANCHISINGU konečne v Prahe!

Nie iba pražské publikum sa vďaka tomu bude môcť 15. novembra zoznámiť s témou franšízového podnikania a aktuálnou ponukou podnikateľských príležitostí tuzemských aj zahraničných franšízových konceptov. Tohtoročný 1. ročník Veľtrhu FRANCHISINGU bude súčasťou Summitu Týždňa podnikania, ktorý tradične organizuje ELAI (European Leadership & Academic Institute). Môže sa pochváliť každoročnou návštevnosťou pohybujúcou sa zhruba okolo 2000 návštevníkov so záujmom o podnikanie.
Môžete sa tešiť aj na vystúpenia zaujímavých osobností, nie iba z biznisu. V minulosti sa mohli účastníci stretnúť s takými osobnosťami ako je napríklad ekonóm Tomáš Sedláček, podnikateľ a investor Tomáš Čupr, Michal Pastier – autor úspešnej kampane "Fofola" z agentúry Zaraguza, veľvyslanec USA Andrew Shapiro, herec a podnikateľ Lukáš Hejlík, CTO Skypickeru Lucie Bresová alebo Ondřej Krátky zo spoločnosti Liftago. Práve kombinácia Týždňa podnikania a franšízového veľtrhu vytvorí jednu z najväčších podnikateľských akcií, ktoré sa v Prahe organizujú.
Prezentácia franšízových konceptov
Hlavným cieľom Veľtrhu je sprostredkovanie kontaktu medzi vystavujúcimi franšízormi a ľuďmi zaujímajúcimi sa o rozbehnutie vlastného biznisu.
Počas osobných stretnutí sa môžu záujemcovia o franšízové licencie dozvedieť:
- Čo zapríčinilo úspech siete na trhu?
- Aká je výška investície nutná pre vstup do konkrétnej siete a čo za ňu dostanete?
- Či je potrebné mať podnikateľské skúsenosti a aké školenia na záujemcu o franšízu čakajú?
- S akou podporou franšízora môže franšízant v priebehu spolupráce počítať?
Veľtrh je pre vystavovateľa príležitosťou, ako so svojou ponukou osloviť potenciálnych záujemcov o franšízu, ako im odovzdať informácie o fungovaní franšízového podnikania. Veľtrh ponúka priestor pre osobné rokovanie s poskytovateľmi licencií, aj s odborníkmi na franšízing v rámci odborných prednášok Školenie franšízingu.
Staňte sa súčasťou Veľtrhu FRANCHISINGU v Slovanskom dome v Prahe a predstavte svoj overený biznis záujemcom o podnikanie!
Spoločnosť PROFIT system nadväzuje Veľtrhom FRANHISINGU v Prahe na úspešnú akciu Franchise EXPO, ktorú už niekoľko rokov organizuje v poľskej Varšave. Je to jeden z najväčších franšízových veľtrhov v Európe a najväčší v regióne strednej a východnej Európy, na ktorom sa každoročne predstavuje okolo 150 značiek, ktoré hľadajú franšízantov nie iba v Poľsku, ale aj v blízkych krajinách. V posledných rokoch si na veľtrh nájde cestu vždy okolo sedem tisíc návštevníkov.
Zázemie Veľtrhu FRANCHISINGU a Summitu Týždňa podnikania poskytne Slovanský dom v Prahe.
Súčasťou novembrového Veľtrhu bude aj sprevádzajúci program v podobe seminárov a workshopov. Počas nich sa odborníci a podnikatelia s návštevníkmi podelia o svoje skúsenosti, typy a najnovšie informácie z ich brandže. Rád sa dočkajú aj tí, ktorí ešte nemajú svoj vytúžený koncept vybraný, tiež tí, ktorí sú na začiatku samostatného podnikania pod rozbehnutou značkou. Zároveň môžu veľa užitočných informácií získať tiež firmy expandujúce so svojimi franšízovými značkami do zahraničia. A tiež vďaka službám zahraničných pobočiek spoločnosti PROFIT system, ktoré budú mať na Veľtrhu tiež zastúpenie.
Partneri Veľtrhu FRANCHISINGU sú magazín Vlastní firma FRANCHISING, odborné portály Franchising.cz a Franchising.sk, Česká asociácia franchisingu a Global Enterpreneurship Week 2016.
Ak máte záujem sa zúčastniť veľtrhu ako návštevníci alebo vystavovatelia, kontaktujte Gabrielu Petrovú na telefónnom čísle +420 774 052 262 alebo e-maile gpetrova@profitsystem.cz. Viac informácií získate tiež na Veletrhfranchisingu.cz. Vstup je po základnej registrácii zadarmo.
Sme Vám k dispozícii, obrátiť sa na nás môžete s akýmikoľvek dotazmi.
Tešíme sa na stretnutie s Vami.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.