Veľtrh FRANCHISINGU konečne v Prahe!

Nie iba pražské publikum sa vďaka tomu bude môcť 15. novembra zoznámiť s témou franšízového podnikania a aktuálnou ponukou podnikateľských príležitostí tuzemských aj zahraničných franšízových konceptov. Tohtoročný 1. ročník Veľtrhu FRANCHISINGU bude súčasťou Summitu Týždňa podnikania, ktorý tradične organizuje ELAI (European Leadership & Academic Institute). Môže sa pochváliť každoročnou návštevnosťou pohybujúcou sa zhruba okolo 2000 návštevníkov so záujmom o podnikanie.
Môžete sa tešiť aj na vystúpenia zaujímavých osobností, nie iba z biznisu. V minulosti sa mohli účastníci stretnúť s takými osobnosťami ako je napríklad ekonóm Tomáš Sedláček, podnikateľ a investor Tomáš Čupr, Michal Pastier – autor úspešnej kampane "Fofola" z agentúry Zaraguza, veľvyslanec USA Andrew Shapiro, herec a podnikateľ Lukáš Hejlík, CTO Skypickeru Lucie Bresová alebo Ondřej Krátky zo spoločnosti Liftago. Práve kombinácia Týždňa podnikania a franšízového veľtrhu vytvorí jednu z najväčších podnikateľských akcií, ktoré sa v Prahe organizujú.
Prezentácia franšízových konceptov
Hlavným cieľom Veľtrhu je sprostredkovanie kontaktu medzi vystavujúcimi franšízormi a ľuďmi zaujímajúcimi sa o rozbehnutie vlastného biznisu.
Počas osobných stretnutí sa môžu záujemcovia o franšízové licencie dozvedieť:
- Čo zapríčinilo úspech siete na trhu?
- Aká je výška investície nutná pre vstup do konkrétnej siete a čo za ňu dostanete?
- Či je potrebné mať podnikateľské skúsenosti a aké školenia na záujemcu o franšízu čakajú?
- S akou podporou franšízora môže franšízant v priebehu spolupráce počítať?
Veľtrh je pre vystavovateľa príležitosťou, ako so svojou ponukou osloviť potenciálnych záujemcov o franšízu, ako im odovzdať informácie o fungovaní franšízového podnikania. Veľtrh ponúka priestor pre osobné rokovanie s poskytovateľmi licencií, aj s odborníkmi na franšízing v rámci odborných prednášok Školenie franšízingu.
Staňte sa súčasťou Veľtrhu FRANCHISINGU v Slovanskom dome v Prahe a predstavte svoj overený biznis záujemcom o podnikanie!
Spoločnosť PROFIT system nadväzuje Veľtrhom FRANHISINGU v Prahe na úspešnú akciu Franchise EXPO, ktorú už niekoľko rokov organizuje v poľskej Varšave. Je to jeden z najväčších franšízových veľtrhov v Európe a najväčší v regióne strednej a východnej Európy, na ktorom sa každoročne predstavuje okolo 150 značiek, ktoré hľadajú franšízantov nie iba v Poľsku, ale aj v blízkych krajinách. V posledných rokoch si na veľtrh nájde cestu vždy okolo sedem tisíc návštevníkov.
Zázemie Veľtrhu FRANCHISINGU a Summitu Týždňa podnikania poskytne Slovanský dom v Prahe.
Súčasťou novembrového Veľtrhu bude aj sprevádzajúci program v podobe seminárov a workshopov. Počas nich sa odborníci a podnikatelia s návštevníkmi podelia o svoje skúsenosti, typy a najnovšie informácie z ich brandže. Rád sa dočkajú aj tí, ktorí ešte nemajú svoj vytúžený koncept vybraný, tiež tí, ktorí sú na začiatku samostatného podnikania pod rozbehnutou značkou. Zároveň môžu veľa užitočných informácií získať tiež firmy expandujúce so svojimi franšízovými značkami do zahraničia. A tiež vďaka službám zahraničných pobočiek spoločnosti PROFIT system, ktoré budú mať na Veľtrhu tiež zastúpenie.
Partneri Veľtrhu FRANCHISINGU sú magazín Vlastní firma FRANCHISING, odborné portály Franchising.cz a Franchising.sk, Česká asociácia franchisingu a Global Enterpreneurship Week 2016.
Ak máte záujem sa zúčastniť veľtrhu ako návštevníci alebo vystavovatelia, kontaktujte Gabrielu Petrovú na telefónnom čísle +420 774 052 262 alebo e-maile gpetrova@profitsystem.cz. Viac informácií získate tiež na Veletrhfranchisingu.cz. Vstup je po základnej registrácii zadarmo.
Sme Vám k dispozícii, obrátiť sa na nás môžete s akýmikoľvek dotazmi.
Tešíme sa na stretnutie s Vami.
Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
„Flexibilita, inovatívny prístup a schopnosť reagovať na zmeny budú zásadné pre úspech,“ odkazuje budúcim franšízantom Marek Halfar, riaditeľ poradenskej spoločnosti PROFIT system.