Šanca na zisk z USA

Rozvíjať svoj biznis tu chce reťazec kaviarní PJ´s Coffee of New Orleans, reštaurácií Denny´s a Lawry´s, pubov The Tilted Kilt, fastfoodov Arby´s a tiež sieť trampolínových center Sky Zone. Všetky tieto značky hľadajú u nás, a tiež aj v susednom Česku partnera, ktorý ich bude exkluzívne zastupovať. „Úlohou výhradného zástupcu jednotlivých značiek bude vybudovať ich sieť v rámci celej republiky. K tomu získa kompletnú podporu zo strany poskytovateľa licencie,” hovorí Lenka Nováková, Business Development Manager spoločnosti PROFIT system, ktorá značky pri hľadaní partnerov v Česku a na Slovensku zastupuje.
„Značky, ktoré k nám zo zámoria mieria, sa môžu pýšiť originálnymi konceptmi, ktoré majú potenciál na tuzemskom trhu preraziť. Práve preto chcú jednotlivé spoločnosti ponúknuť v prvej fáze firmám a investorom možnosť spolupráce, a to na princípe franšízingu,” doplňuje Lenka Nováková s tým, že vážny záujem o vstup do stredoeurópskych štátov potvrdzuje aj hľadanie partnerov v ďalších krajinách ako je napríklad Poľsko či Maďarsko.
Investície do master-franšízové licencie, ktorá majiteľovi zaručí možnosť daný brand v tuzemsku, prípadne v Česku, rozvíjať, nie je nízka. Zahrňuje však v sebe aj finančné prostriedky nutné na vybudovanie dopredu stanoveného počtu pobočiek konceptu. Napríklad sieť reštaurácií Denny´s, ktorá je najväčším reťazcom rodinných reštaurácií, sa master-franšízový partner zaväzuje otvoriť päť reštaurácií. Poskytovať teda po partnerovi požaduje kapitálové zaistenie vo výške 5 miliónov dolárov.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?