Za franšízou do Paríža

Už viac ako 30 rokov sa každoročne v Paríži stretávajú zástupcovia spoločností z rôznych odborov, aby verejnosť zoznámili s ponukou franšízových konceptov. Rovnako tomu bude aj tento rok. Brány výstavišťa Porte de Verseilles sa záujemcom o franšízový spôsob podnikania otvoria v nedeľu 20. marca a budú ich môcť navštíviť do stredy 23. marca. Oficiálnym partnerom tejto akcie je aj spoločnosť PROFIT system. Vďaka tomu môžu čitatelia Franchising. sk získať voľný vstup na túto akciu, ak sa zaregistrujú na stránkach konferencie.
Svojou veľkosťou sa Franchise Expo zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete. V minulom roku svoju franšízovú ponuku na veľtrhu prezentovalo 102 zahraničných franšízových značiek z viac ako 25 krajín sveta. Nechýbali koncepty zo Spojených štátov amerických, Kanady, Nemecka, Ruska, Veľkej Británie alebo Izraela či Kórei.
Usporiadatelia očakávajú, že aj tento ročník ponúkne návštevníkom 500 vystavovateľov z 90 sektorov, a to vrátane expertov a poradcov, ktorí sa vo franšízovom biznise pohybujú niekoľko rokov. Na akcii by sa malo predstaviť viac ako 110 nových konceptov, ktoré majú záujem svoj biznis rozširovať vo Francúzsku ale aj v ostatných európskych štátoch.
Ak sa zaregistrujete na stránkach FranchiseParis.com, získate vstup na túto franšízovú akciu ZADARMO. Stretnúť tam môžete aj zástupcov slovenského portálu Franchising.sk.
Tešíme sa na Vás v marci.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.