Za franšízou do Paríža

Už viac ako 30 rokov sa každoročne v Paríži stretávajú zástupcovia spoločností z rôznych odborov, aby verejnosť zoznámili s ponukou franšízových konceptov. Rovnako tomu bude aj tento rok. Brány výstavišťa Porte de Verseilles sa záujemcom o franšízový spôsob podnikania otvoria v nedeľu 20. marca a budú ich môcť navštíviť do stredy 23. marca. Oficiálnym partnerom tejto akcie je aj spoločnosť PROFIT system. Vďaka tomu môžu čitatelia Franchising. sk získať voľný vstup na túto akciu, ak sa zaregistrujú na stránkach konferencie.
Svojou veľkosťou sa Franchise Expo zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete. V minulom roku svoju franšízovú ponuku na veľtrhu prezentovalo 102 zahraničných franšízových značiek z viac ako 25 krajín sveta. Nechýbali koncepty zo Spojených štátov amerických, Kanady, Nemecka, Ruska, Veľkej Británie alebo Izraela či Kórei.
Usporiadatelia očakávajú, že aj tento ročník ponúkne návštevníkom 500 vystavovateľov z 90 sektorov, a to vrátane expertov a poradcov, ktorí sa vo franšízovom biznise pohybujú niekoľko rokov. Na akcii by sa malo predstaviť viac ako 110 nových konceptov, ktoré majú záujem svoj biznis rozširovať vo Francúzsku ale aj v ostatných európskych štátoch.
Ak sa zaregistrujete na stránkach FranchiseParis.com, získate vstup na túto franšízovú akciu ZADARMO. Stretnúť tam môžete aj zástupcov slovenského portálu Franchising.sk.
Tešíme sa na Vás v marci.
Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.