Za franšízou do Paríža

Už viac ako 30 rokov sa každoročne v Paríži stretávajú zástupcovia spoločností z rôznych odborov, aby verejnosť zoznámili s ponukou franšízových konceptov. Rovnako tomu bude aj tento rok. Brány výstavišťa Porte de Verseilles sa záujemcom o franšízový spôsob podnikania otvoria v nedeľu 20. marca a budú ich môcť navštíviť do stredy 23. marca. Oficiálnym partnerom tejto akcie je aj spoločnosť PROFIT system. Vďaka tomu môžu čitatelia Franchising. sk získať voľný vstup na túto akciu, ak sa zaregistrujú na stránkach konferencie.
Svojou veľkosťou sa Franchise Expo zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete. V minulom roku svoju franšízovú ponuku na veľtrhu prezentovalo 102 zahraničných franšízových značiek z viac ako 25 krajín sveta. Nechýbali koncepty zo Spojených štátov amerických, Kanady, Nemecka, Ruska, Veľkej Británie alebo Izraela či Kórei.
Usporiadatelia očakávajú, že aj tento ročník ponúkne návštevníkom 500 vystavovateľov z 90 sektorov, a to vrátane expertov a poradcov, ktorí sa vo franšízovom biznise pohybujú niekoľko rokov. Na akcii by sa malo predstaviť viac ako 110 nových konceptov, ktoré majú záujem svoj biznis rozširovať vo Francúzsku ale aj v ostatných európskych štátoch.
Ak sa zaregistrujete na stránkach FranchiseParis.com, získate vstup na túto franšízovú akciu ZADARMO. Stretnúť tam môžete aj zástupcov slovenského portálu Franchising.sk.
Tešíme sa na Vás v marci.
Prečítaj články

Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?