Stretnutie v novembri
Okrem tímu portálu Franchising.sk sa budete môcť v dňoch 3. a 4. novembra stretnúť s množstvom zaujímavých slovenských aj zahraničných franchisových konceptov, ktoré hľadajú na Slovensku partnerov. Rovnako ako minulý rok je výstava spojená s prezentáciou franchisových značiek na výstavnej ploche aj v rámci doprovodného programu. Predstavia sa napríklad Pizza Mizza, Naturhouse, BON BON nebo Empire the Know-How Institute .
Pretože vo Franchising.sk vieme, že franchising môže byť pre niekoho doposiaľ zahalený rúškom tajomstva, sme v spolupráci s našimi ďalšími kolegami z poradenskej spoločnosti PROFIT system pripravení Vám ju odhaliť. Ak máte teda firmu, ktorú by ste chceli rozširovať prostredníctvom franchisingu a neviete ako na to, dohodnite si s nami konzultáciu, ktorá je samozrejme ZADARMO. Rovnako tak poradíme aj tým, ktorí premýšľajú o tom sa do nejakej franchisingové siete aktívne zapojiť.
Dohodnite si schôdzku!
V prípade, že máte o stretnutie s nami záujem, neváhajte nás kontaktovať a prostredníctvom emailu redakce@franchising.sk si rezervujťe termín, ktorý Vám bude najviac vyhovovať. Budeme tu pre Vás po oba dva dni.
Výstava a sprievodné programy sú otvorené všetkým registrovaným záujemcom o franchisingové podnikanie ZDARMA. Stačí sa registrovať na webových stránkach výstavy www.vystavafranchisingu.sk.
Prečítaj články
Hladká pokožka ako stabilný biznis
/12.11.2025
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.