Stretnutie v novembri

Okrem tímu portálu Franchising.sk sa budete môcť v dňoch 3. a 4. novembra stretnúť s množstvom zaujímavých slovenských aj zahraničných franchisových konceptov, ktoré hľadajú na Slovensku partnerov. Rovnako ako minulý rok je výstava spojená s prezentáciou franchisových značiek na výstavnej ploche aj v rámci doprovodného programu. Predstavia sa napríklad Pizza Mizza, Naturhouse, BON BON nebo Empire the Know-How Institute .
Pretože vo Franchising.sk vieme, že franchising môže byť pre niekoho doposiaľ zahalený rúškom tajomstva, sme v spolupráci s našimi ďalšími kolegami z poradenskej spoločnosti PROFIT system pripravení Vám ju odhaliť. Ak máte teda firmu, ktorú by ste chceli rozširovať prostredníctvom franchisingu a neviete ako na to, dohodnite si s nami konzultáciu, ktorá je samozrejme ZADARMO. Rovnako tak poradíme aj tým, ktorí premýšľajú o tom sa do nejakej franchisingové siete aktívne zapojiť.
Dohodnite si schôdzku!
V prípade, že máte o stretnutie s nami záujem, neváhajte nás kontaktovať a prostredníctvom emailu redakce@franchising.sk si rezervujťe termín, ktorý Vám bude najviac vyhovovať. Budeme tu pre Vás po oba dva dni.
Výstava a sprievodné programy sú otvorené všetkým registrovaným záujemcom o franchisingové podnikanie ZDARMA. Stačí sa registrovať na webových stránkach výstavy www.vystavafranchisingu.sk.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.