Stretnutie v novembri

Okrem tímu portálu Franchising.sk sa budete môcť v dňoch 3. a 4. novembra stretnúť s množstvom zaujímavých slovenských aj zahraničných franchisových konceptov, ktoré hľadajú na Slovensku partnerov. Rovnako ako minulý rok je výstava spojená s prezentáciou franchisových značiek na výstavnej ploche aj v rámci doprovodného programu. Predstavia sa napríklad Pizza Mizza, Naturhouse, BON BON nebo Empire the Know-How Institute .
Pretože vo Franchising.sk vieme, že franchising môže byť pre niekoho doposiaľ zahalený rúškom tajomstva, sme v spolupráci s našimi ďalšími kolegami z poradenskej spoločnosti PROFIT system pripravení Vám ju odhaliť. Ak máte teda firmu, ktorú by ste chceli rozširovať prostredníctvom franchisingu a neviete ako na to, dohodnite si s nami konzultáciu, ktorá je samozrejme ZADARMO. Rovnako tak poradíme aj tým, ktorí premýšľajú o tom sa do nejakej franchisingové siete aktívne zapojiť.
Dohodnite si schôdzku!
V prípade, že máte o stretnutie s nami záujem, neváhajte nás kontaktovať a prostredníctvom emailu redakce@franchising.sk si rezervujťe termín, ktorý Vám bude najviac vyhovovať. Budeme tu pre Vás po oba dva dni.
Výstava a sprievodné programy sú otvorené všetkým registrovaným záujemcom o franchisingové podnikanie ZDARMA. Stačí sa registrovať na webových stránkach výstavy www.vystavafranchisingu.sk.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.