Stretnutie v novembri

Okrem tímu portálu Franchising.sk sa budete môcť v dňoch 3. a 4. novembra stretnúť s množstvom zaujímavých slovenských aj zahraničných franchisových konceptov, ktoré hľadajú na Slovensku partnerov. Rovnako ako minulý rok je výstava spojená s prezentáciou franchisových značiek na výstavnej ploche aj v rámci doprovodného programu. Predstavia sa napríklad Pizza Mizza, Naturhouse, BON BON nebo Empire the Know-How Institute .
Pretože vo Franchising.sk vieme, že franchising môže byť pre niekoho doposiaľ zahalený rúškom tajomstva, sme v spolupráci s našimi ďalšími kolegami z poradenskej spoločnosti PROFIT system pripravení Vám ju odhaliť. Ak máte teda firmu, ktorú by ste chceli rozširovať prostredníctvom franchisingu a neviete ako na to, dohodnite si s nami konzultáciu, ktorá je samozrejme ZADARMO. Rovnako tak poradíme aj tým, ktorí premýšľajú o tom sa do nejakej franchisingové siete aktívne zapojiť.
Dohodnite si schôdzku!
V prípade, že máte o stretnutie s nami záujem, neváhajte nás kontaktovať a prostredníctvom emailu redakce@franchising.sk si rezervujťe termín, ktorý Vám bude najviac vyhovovať. Budeme tu pre Vás po oba dva dni.
Výstava a sprievodné programy sú otvorené všetkým registrovaným záujemcom o franchisingové podnikanie ZDARMA. Stačí sa registrovať na webových stránkach výstavy www.vystavafranchisingu.sk.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?