Záujem o franchising rastie

Záujem o franchising rastieViac ako 600 návštevníkov si počas dvoch dní našlo cestu na Výstavu pre podnikanie a franchising.Od 22. do 23. apríla sa tak mohli zoznámiť s ponukou 27 vystavovateľov, ktorí prezentovali na 58 značiek. A nešlo len o franšízové siete z Českej republiky alebo Slovenska. Záujemcovia sa mohli zoznámiť aj s príležitosťami z ďalších krajín ako Rakúsko, Nemecko, Dánsko alebo Spojené štáty americké.
Čo sa týka trendov, ktoré franšízová výstava v tomto roku predstavila, sa možno baviť o novinke v podobe raw reštaurácií či bistier. Tí, ktorí na výstavu zavítali, sa mohli stretnúť hneď s dvoma koncepty z tejto brandže. Išlo o franšízovú sieť BistRAWveg a značku Sevret of Raw, ktorá v Českej republike ponúka dva typy konceptov, a to Raw reštaurácii, ale tiež aj Raw cukráreň. Mimo týchto relatívne nových značiek sa na veľtrhu predstavili aj ďalšie siete hľadajúci franšízové partnery nielen v súsednej Českej republike. Príkladom môžu byť značky ako Naturhouse, Century 21, Náš Grunt alebo Oxalis.
Súčasťou Výstavy bol tiež sprievodný program, počas ktorého značky publiku prezentovali svoje franšízovej koncepty vrátane podmienok spolupráce. Ďalšiu časť sprievodného programu potom tvorili odborné prednášky a prezentácie na tému franchisingu určené pre širokú verejnosť. Zaujímavým bodom potom boli diskusie na tému "Franšízing v praxi".
Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?