Záujem o franchising rastie

Záujem o franchising rastieViac ako 600 návštevníkov si počas dvoch dní našlo cestu na Výstavu pre podnikanie a franchising.Od 22. do 23. apríla sa tak mohli zoznámiť s ponukou 27 vystavovateľov, ktorí prezentovali na 58 značiek. A nešlo len o franšízové siete z Českej republiky alebo Slovenska. Záujemcovia sa mohli zoznámiť aj s príležitosťami z ďalších krajín ako Rakúsko, Nemecko, Dánsko alebo Spojené štáty americké.
Čo sa týka trendov, ktoré franšízová výstava v tomto roku predstavila, sa možno baviť o novinke v podobe raw reštaurácií či bistier. Tí, ktorí na výstavu zavítali, sa mohli stretnúť hneď s dvoma koncepty z tejto brandže. Išlo o franšízovú sieť BistRAWveg a značku Sevret of Raw, ktorá v Českej republike ponúka dva typy konceptov, a to Raw reštaurácii, ale tiež aj Raw cukráreň. Mimo týchto relatívne nových značiek sa na veľtrhu predstavili aj ďalšie siete hľadajúci franšízové partnery nielen v súsednej Českej republike. Príkladom môžu byť značky ako Naturhouse, Century 21, Náš Grunt alebo Oxalis.
Súčasťou Výstavy bol tiež sprievodný program, počas ktorého značky publiku prezentovali svoje franšízovej koncepty vrátane podmienok spolupráce. Ďalšiu časť sprievodného programu potom tvorili odborné prednášky a prezentácie na tému franchisingu určené pre širokú verejnosť. Zaujímavým bodom potom boli diskusie na tému "Franšízing v praxi".
Prečítaj články

Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?