Paríž predstavil novinky

Od 22. do 25. marca sa vo francúzskom hlavnom meste konala najväčšia franšízová akcia v Európe - Franchise Expo Paris. Už viac ako 30 rokov sa na tejto medzinárodnej akcii stretávajú spoločnosti z rôznych odborov, aby predstavili svoj osvedčený franšízový koncept. Konferencia Franchise Expo Paris patrí medzi najväčšie franšízové akcie na svete. Oficiálnym partnerom tejto akcie je aj spoločnosť PROFIT system.
Jedným zo zaujímavých trendov, ktoré tento ročník odhalil, bola popularita siete zameraná na starostlivosť o starších a chorých ľudí. Koncepty Senior Compagnie alebo Merci + tu predstavili svoje ponuky. A to pre franšízové licencie, tiež služby, ktoré sa neobmedzujú len na budovanie domovov pre seniorov či ošetrovateľskú starostlivosť. Sieť Merci+ sa zameriava napríklad na upratovanie v domovoch a bytoch seniorov, prvá menovaná sieť stavia na sprostredkovaní spoločnosti pre seniorov.
Súčasťou programu parížskej výstavy bolo tiež vyhlásenie Najlepšej franšízovej siete Franchise Expo 2015. Tento titul získala domáca spoločnosť Isocomble zaoberajúca sa už viac ako 35 rokov zatepľovaním budov a na francúzskom trhu má 32 pobočiek.
Výstavy sa tento rok zúčastnilo viac ako 500 vystavovateľov z 90 rôznych oblastí podnikania, a to nielen z Francúzska, ale aj zo zahraničia. Zhruba 100 konceptov bolo na najväčšom franšízovom veľtrhu v Európe prvýkrát. Čo sa týka návštevníckeho ohlasu, tento ročník si nenechalo ujsť viac ako 37 tisíc ľudí.
Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?