8 rokov na trhu

Prvú pobočku značka otvorila na začiatku roka 2007 v Bratislave, ktorej hranice už v septembri toho istého roku prekročila. Vtedy expandovala na juh stredného Slovenska, do Lučenca „Dnes tvorí Directreal celkom 35 kancelárií. Máme celoslovenský záber, nachádzame sa vo všetckých krajoch,“ netají svoju radosť jeden z majiteľov Directreal Marián Paták.
Ako už skôr Marián Paták spomenul, s rastom pobočkovej siete na Slovensku však ďalej počíta. "Tešíme sa z toho, že naša značka stále prosperuje. Nielen, čo sa predaných nehnuteľností týka, ale aj záujmom o nové kancelárie. Ako tretí najsilnejší a najväčší slovenská franchisová spoločnosť v našej krajine sme radi za každú novú pobočku," dodáva Marián Paták s tým, že hlavným cieľom je zväčšovanie pozície na trhu. Firma má v pláne otvoriť ďalšie pobočky a stabilizovať sa aj v lokalitách, kde zatiaľ nemá zastúpenie.
Rozšírenie siete po celom Slovensku však tejto realitnej sieti nestačí. V roku 2014 si to namierila aj cez hranice, keď v Českej republike otvorila prvé tri pobočky. Tie nájdeme v Ústí nad Orlicí, Uherskom Hradišti a v Brne.
Prečítaj články

O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Franchisová sieť Directreal patrí na slovenskom trhu medzi 3 najväčšie realitnej kancelárie. Majiteľ siete Marián Paták v rozhovore uviedol, že firma by rada našla master-franchisanta aj v ČR.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie

Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
České a slovenské prevádzky sa osamostatnili od maďarskej master-franšízovej matky. Obchody s pekárenskými výrobkami Fornetti sa premenujú na Minit.