Nápady na biznis

Ak chce človek podnikať, veľa premýšľa, s akým nápadom by mohol prísť na trh a uspieť s ním. V dnešnej dobe nie je jednoduché udržať sa ako podnikateľ v konkurenčnom prostredí, pretože drvivá väčšina začínajúcich podnikateľov si zle vypočíta svoj podnikateľský plán. V tomto prípade môže pomôcť franchisa. Nahliadnite do Katalógu franchis, ktorý ponúka mnoho nápadov, v čom začať podnikať.
Takmer k všetkým franchisám stačí živnosť voľná, preto podnikateľ nemusí obiehať príliš úradov pre získanie väčšiny povolení. A hlavne, franchisové firmy pomôžu so všetkým, čo je na podnikanie potreba. "Väčšina začínajúcich podnikateľov má problém predovšetkým s finančnými prostriedkami. Franchisa je síce jednoduchá v začiatkoch, ale mnoho franchisistov si myslia, že im obchod bude zarábať sám, v čom sa mýli,"upozorňuje Gabriela Petrová z poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Keď sa povie Franchisa, človeku sa vybaví predovšetkým firmy z oblasti gastronómie, módy a snáď ešte fitness. Ovšem málokto vie, že franchisy sa nachádzajú v roztodivných oblastiach trhu, a to aj na Slovensku. Obľúbenou oblasťou sa stáva vzdelanie. Na báze franchisy pôsobí napríklad jazykové školy Helen Doron, Go Kids nebo Speak Up, ktorá sa na slovenský trh chystá. Ovšem nielen jazyky sa učia pomocou franchisy. Koncept 2plus2 Škola matematiky pomáha študentom s počtami.
O franchisových konceptoch by sa dalo napísať veľa, ale každý preferuje iný štýl podnikania. Každá Franchisa je aj niečím špecifická a je na každom, čo si vyberie. Katalóg franchise ponúka celý rad možností. "Katalóg franchis môže záujemcovi pomôcť pri výbere vďaka bližším informáciám, napríklad ohľadom veľkosti priestoru, výšky počiatočné investície, franchisovom poplatku a ďalšie informácie, čo je zaujímajú,“ uzatvára Gabriela Petrová.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.