Novinky pre záujemcov o franchisu

Na konci októbra sa v Bratislave uskutoční 2. ročník Výstavy pre podnikanie a franchising. Ako by ste zhodnotil ten minuloročný, historicky prvý ?
V minulom ročníku Výstava pre podnikanie a franchising predstavila 26 franchisingových konceptov a odborné vzdelávanie v sprievodnom programe pod názvom Škola franchisingu. Podľa informácií od organizátora, Výstavu navštívila prevažne odborná zainteresovaná verejnosť v počte celkom 423 návštevníkov. Záujem prejavili nielen o prezentované koncepty, ale aj o vzdelávanie a aktuálne informácie. Podľa vykonaného prieskumu 82% z nich odchádzalo veľmi spokojných s ponukou odborných prednášok. Podľa ankety, ktorú organizátor výstavy realizoval, celkom 68% účastníkov uvažovalo o kúpe franchisingovej licencie a zhruba 89% respondentov uvádza, že výstavu navštívilo z dôvodu oboznámenia sa o novinkách a možnostiach, ktoré ponúkajú a prinášajú vystavovatelia. Poslaním Slovenskej franchisingovej asociácie je najmä podpora a popularizácia franchisingu na Slovensku. V rámci prípravy a realizácie Výstavy sme tento cieľ ako jej hlavný partner naplnili a zároveň sme nadviazali úzku spoluprácu so Združením podnikateľov Slovenska a Českou asociáciou franchisingu. Vzhľadom na uvedené skutočnosti hodnotíme minuloročnú Výstavu ako úspešnú.
Čo od Výstavy očakávate tento rok?
SFA je aktívnym podporovateľom rozvoja franchisingu na Slovensku. Našim primárnym záujmom v rámci tohto podujatia je predstaviť franchising ako možnosť pre úspešné podnikanie, uviesť pestrú paletu franchisingových konceptov a prezentovať poznatky odborníkov z teórie i praxe franchisingu. Dôležité je pre nás aj sprostredkovať priamy osobný dialóg záujemcov o franchising s odborníkmi a podnikateľmi v oblasti franchisingového podnikania, získať zaujímavé kontakty a výmenu informácií aj v rámci neoficiálnych a spoločenských stretnutí. Očakávame preto záujem predovšetkým odbornej verejnosti.
Na aký program sa môžeme tešiť?
Organizátor výstavy pripravuje aj v tomto roku zaujímavý sprievodný odborný program ktorý ponúka nielen poradenstvo, ale aj aktuálne informácie o možnostiach podnikania v tejto oblasti a tiež prezentácie známych aj nových konceptov, ktoré vstupujú alebo pôsobia na slovenskom trhu.
Ako by ste opísali situáciu na slovenskom franchisovom trhu?
Slovenský franchisingový trh rastie a vyvíja sa. Je to dobrá správa nielen pre našich spotrebiteľov, ale najmä pre podnikateľskú sféru, ktorá v posledných rokoch nezažívala práve šťastné obdobie. Je to tiež pozitívny impulz pre ekonomiku, pretože sa vytvárajú podmienky na tvorbu nových pracovných miest. Verím, že tento vývoj sa nezastaví a oblasť franchisingu sa bude i naďalej rozvíjať a ponúkať zaujímavé možnosti pre úspešné podnikanie.
Všetkých záujemcov o franchising srdečne na túto Výstavu pozývam.
Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?