Pre franchisu na veľtrh

Jeseň je obdobie, kedy sa konajú rôzne veľtrhy. Ani franchisové nezostávajú pozadu. Jeden z najväčších z nich, Franchise Expo 2014, sa koná v poľskej Varšave a tento rok ho môžu návštevníci navštíviť medzi 16. a 18. októbrom. Usporiadateľom je poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá pomocou dcérskych spoločností pôsobí aj v ďalších krajinách strednej a východnej Európy.
Veľtrh Franchise Expo 2014 sa bude konať v Paláci kultúry vo Varašavě a návštevníci sa môžu stretnúť s viac ako 150 vystavovateľmi z rôznych odborov od gastronómie po produkty pre deti. Niektorí z vystavovateľov nehľadajú franchisantov pre poľský trh, ale očakávajú, že účasťou nájdu potenciálnych partnerov aj z iných štátov Európy, najmä na východ a juh od Poľska. Vlani veľtrh navštívilo až 7 tisíc účastníkov.
Franchising je presne ten druh podnikania, ktorý môže v drsnej konkurencii začínajúcim podnikateľom pomôcť. Aj v Českej republike sa bude konať akcia, ktorá predstaví franchisové koncepty hľadajúci nielen franchisové partnermi, ale aj master-franchisantov, ktorí by pomohli preraziť zahraničným konceptom v Česku. Konferencie Franchising forum, ktorú organizuje Česká asociácia franchisingu, sa bude konať 14. októbra v Prahe.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.