Na sucho aj za hranice

Očista aut pomocou suchého umývania si získava stále viac zákazníkov. Franchisový koncept iDry, ktorý ponúka master-franchisové licencie pre jednotlivé kraje, už obsadil takmer celú republiku. Teraz sa chce sústrediť na rozvoj mini franchis do väčšiny okresov.
Počas tohto roka spoločnosť iDry predala mini franchisu napríklad do Břeclavi. A darí sa jej aj získať viac klientov, ktorým sa stará o ich vozový park. „Okrem rozširovania nášho pokrytia sme uzatvorili dvojročný kontrakt so spoločnosťou Business Lease, ktorá našu službu zakomponovala do svojej ponuky služieb pre všetkých klientov,“ približuje úspechy majiteľ franchisového konceptu Peter Šméral.
Expanzia na východ
Na Slovensku sa rozvoj iDry veľmi rýchlo nerozvíjal. „Uskutočnili sme tu reorganizáciu vo vedení a prijímaní nových ľudí. Podarilo sa nám podpísať niekoľko dôležitých kontraktov a uzatvorili sme zaujímavú spoluprácu s investičnou spoločnosťou,“ komentuje situáciu Peter Šméral. Plánom je vybudovať franchisovému konceptu iDry rovnakú pozíciu ako má na českom trhu.
Revolučný koncept iDry, ktorý pri umývaní áut či iných vozidiel využíva len minimum vody, si všimli aj za hranicami. Už teraz firma pripravuje vstup na poľský trh a nie je jediný. „Pokračujú prípravy a dúfame, že už skoro dokončíme a prejdeme do plnej prevádzky. Okrem Poľska pripravujeme ešte Maďarsko a Rumunsko, kam nás odporučili naši klienti,“ hovorí Peter Šméral, s tým, že by firma rada bola funkčná do budúceho leta vo všetkých štátoch. Expanziu plánuje iDry s agentúrou Czech Trade.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.