Na sucho aj za hranice

Očista aut pomocou suchého umývania si získava stále viac zákazníkov. Franchisový koncept iDry, ktorý ponúka master-franchisové licencie pre jednotlivé kraje, už obsadil takmer celú republiku. Teraz sa chce sústrediť na rozvoj mini franchis do väčšiny okresov.
Počas tohto roka spoločnosť iDry predala mini franchisu napríklad do Břeclavi. A darí sa jej aj získať viac klientov, ktorým sa stará o ich vozový park. „Okrem rozširovania nášho pokrytia sme uzatvorili dvojročný kontrakt so spoločnosťou Business Lease, ktorá našu službu zakomponovala do svojej ponuky služieb pre všetkých klientov,“ približuje úspechy majiteľ franchisového konceptu Peter Šméral.
Expanzia na východ
Na Slovensku sa rozvoj iDry veľmi rýchlo nerozvíjal. „Uskutočnili sme tu reorganizáciu vo vedení a prijímaní nových ľudí. Podarilo sa nám podpísať niekoľko dôležitých kontraktov a uzatvorili sme zaujímavú spoluprácu s investičnou spoločnosťou,“ komentuje situáciu Peter Šméral. Plánom je vybudovať franchisovému konceptu iDry rovnakú pozíciu ako má na českom trhu.
Revolučný koncept iDry, ktorý pri umývaní áut či iných vozidiel využíva len minimum vody, si všimli aj za hranicami. Už teraz firma pripravuje vstup na poľský trh a nie je jediný. „Pokračujú prípravy a dúfame, že už skoro dokončíme a prejdeme do plnej prevádzky. Okrem Poľska pripravujeme ešte Maďarsko a Rumunsko, kam nás odporučili naši klienti,“ hovorí Peter Šméral, s tým, že by firma rada bola funkčná do budúceho leta vo všetkých štátoch. Expanziu plánuje iDry s agentúrou Czech Trade.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?