Niekoľko desiatok

Spoločnosť Kinekus pôsobí na našom trhu už viac ako 23 rokov. Za tú dobu si prešla nielen mnohými úspechmi, ale aj radom zmien a úskaliami. V súčasnosti má táto sieť predajní na Slovensku 8 pobočiek, pričom tie v Žiline, Trenčíne, Ružomberku a Bratislave prevádzkuje sama. V rukách franchisantov sú potom obchody v Prievidzi, Púchove, Martine a Topoľčanoch.
Stratégia, ktorú spoločnosť pre svoju expanziu zvolila, sa riadia jednoduchým pravidlom: Byť čo najbližšie zákazníkovi. "Máme veľký záujem otvoriť predajne vo väčších mestách. Malo by sa jednať o niekoľko desiatok obchodov, pretože práve v tomto segmente vidíme veľký potenciál a zaujímavú podnikateľskú príležitosť," hovorí manažér franchisového reťazca Kinekus Karol Klacko s tým, že momentálne sa spoločnosť sústredí na rozvoj na slovenskom trhu. Avšak, do budúcnosti nie je vylúčená ani expanzia do zahraničia. To, či by sa tak stalo prostredníctvom master-franchisovej licencie, alebo otváraním vlastných obchodov, je otázkou nájdenie tých správnych partnerov.
Záujemca o franchisovú licenciu Kinekus by mal mať hlavne chuť stať sa úspešným členom tejto siete. "Uvítame znalosť a Skúsenosti s prevádzku maloobchodu, vedením personálu, schopnosť dodržiavať pravidlá, postupy a podmienky franchisovej zmluvy. Dôležitý je aj dostatočný kapitál pre rozjazd, ktorý súvisí so zariadením a naskladnením Predajne," dopĺňa Karol Klacko. Franchisová centrála Kinekus pre každého franchisanta zabezpečuje centrálny nákup tovaru a služieb, silnú marketingovú podporu predaja, výhodnejšie ceny a podmienky v centrálnom sklade ako aj u dodávateľov , ktorý sú súčasťou konceptu. "Samozrejmosťou je aj odborné vyškolenie zamestnancov na našich predajniach," dodáva Klacko.
Prečítaj články

V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Obsadiť krajské mestá a následne preniknúť do okresných. Taký je plán franšízového konceptu Kinekus.
Každé okresné mesto, kde ešte nie sme, je pre nás výzvou a súčasne plánom rozvoja prevádzok, prezrádza Štefan Francisty, manažér franchisovej siete spoločnosti Kinekus zo Žiliny.
Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Sieť obchodov s domácimi potrebami Orion má za cieľ u nás vybudovať rovnako hustú sieť predajní ako v domácom Česku.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.