Autá po americku

Americká značka požičovní áut Enterprise Rent-A-Car, ktora v minulom roku začala pôsobiť na slovenskom, posilňuje svoje pôsobenie na európskom kontinente. Spoločnosť Enterprise Holding, ktorá je majiteľom franchisovej licencie, rozšírila svoje pobočky na ďalších trhoch Európy, a to Česku, Macedónsku, Bosne a Hercegovine a Cypru. Rovnako ako v USA, tak aj v Európe o sebe firma rozvíja prostredníctvom franchisovej spolupráce.
Spoločnosť Enterprise holding vidí v Európe veľký potenciál a rozšírenie do ďalších krajín je súčasťou jej stratégie na expanziu. Značka Enterprise Rent-A-Car tak aktuálne pôsobí v 19 európskych krajinách s tým, že jej pobočky môžu obslúžiť aj ďalšie trhy. Počas posledných dvoch rokov firma rozšírila značku tak, že môže obslúžiť už 90 % kontinentu.
Európa ťahá
"Pozorujeme vyšší počet amerických turistov cestujúcich do Európy. Chceme, aby tu našli služby, na ktoré sú zvyknutí doma. Preto sme sa rozhodli rozšíriť Enteprise Rent-A-Car aj v Európe. Našim cieľom je ponúknuť rovnaké priateľské služby pre našich zákazníkov kdekoľvek na svete," komentuje expanziu vice-Prezident globálneho franchisového rozvoja Peter Smith.
Pre expanziu využíva spoločnosť Enterprise holding len franchisovej spolupráce, pretože lokálny partner sa lépe vyzná v podmienkach trhu a dokáže tak lepšie zaistiť rozvoj siete. "Sme vďační našim franchisovým partnerom po celej Európe, ktorí nám umožňujú splniť náš sľub zákazníkom dôsledne a podľa najvyšších štandardov," uzatvára Peter Smith. Vlani značka začala pôsobiť tiež v Maďarsku a Rakúsku.
Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?