Druhý ročník na jeseň

Výstava, ktorá sa uskutoční 29. a 30. októbra, okrem iného prinesie informácie na téma financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania, odbornej prípravy, koučovania pre začínajúcich, alebo malých podnikateľov. Táto prezentácia firiem a osobností oboru bude sústredená do dvoch výstavných dní a sľubuje priniesť podnetné skúsenosti a rady ako skrátiť cestu od rozhodnutia podnikať k vlastnému podnikaniu.
Podujatie, ktoré bude prebiehať v spojení s obsahovo bohatou konferenciou zameranou na marketing, podnikanie, financovanie a predstavenie franchisových systémov, je určená všetkým záujemcom o tento obor podnikania. „Našim cieľom je realizovať na slovenskom trhu kvalitné stretnutie odborníkov a firiem z oblasti franchisingu, inšpirovať sa skúsenosťami a prinášať zaujímavé franchisingové koncepty. Prajeme si, aby táto špecializovaná výstava spojená s konferenciou a prezentáciou firiem posilnila a skultivovala slovenský trh a tiež podporila obor ako celok“, uviedol prezident Slovenskej franchisingovej asociácie Jozef Šétaffy.
Výstava je určená predovšetkým pre tých, ktorý pôsobia v oblasti malého a stredného podnikania a franchisingu. Na akcii sa predstaví koncepty hľadajúci franchisových partnerov nielen na Slovensku. Výstava ponuka priestor pre komunikáciu zo zákazníkom a záujemcom o nákup franchisovej licencie, pre prezentáciu nových nápadov a trendov v podnikaní. Zároveň predstavuje miesto stretávania odborníkov a podnikateľov so záujmom o franchisový spôsob podnikania a ponuku franchisových licencií.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?