Stovka sa blíži

Master-franchisantami tejto realitnej spoločnosti pre Južnú Kóreu sa stali dvaja skúsení makléri Heui Seong Shin a jeho dlhoročný obchodný partner Yun Seok Choi. Nový región podľa spoločnosti výrazne posilní prítomnosť značky RE/MAX na ázijskom trhu a zároveň aj význam siete medzi americkými realitnými franchisovými spočnosťami.
Cieľom master-franchisových partnerov v Južnej Kórei je počas piatich rokov predať 50 franchisových licencií realitnej kancelárie RE/MAX. Počas tejto doby by mali prijať zhruba 400 realitných maklérov. V dlhodobejšom horizonte by malo nájsť miesto v Južnej Kórei 200 pobočiek RE/MAX, v ktorých by malo pracovať 3000 maklérov. Kancelária regionálneho riaditeľstva sídli v hlavnom meste Soul, ktoré je centrom politického, obchodného aj priemyselného diania.
„Sme veľmi radi, že máme možnosť spolupracovať s dvomi skutočnými odborníkmi, ktorí majú s juhokórejským realitným trhom bohaté skúsenosti,“ hovorí David Lingier, spoluzakladateľ a prezident RE/MAX s tým, že obaja master-franchisanti majú obrovské skúsenosti s obchodom s realitami, najmä vďaka svojej vlastnej realitnej spoločnosti pre komerčné nehnuteľnosti Wide Partners, ktorá je jednou z vedúcich spoločností v komerčnom segmente v Soule.
Prečítaj články

O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Realitná sieť Directreal expandovala od roku 2007 nielen na Slovensku, ale aj za hranice.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.